Sunday, July 21, 2013

BUKA PUASA 2013

Aku dah langsung tak ingat dah ni day ke berapa ke apa.. hahah.. aku tau, balik masak, bukak puasa.. dah itu je.. hahaha.. So untuk buka puasa kali ni aku masak daging black pepper.. campak je segala benda yang ada.. hehehe.

Meriah gila.. daging ok tak liat sebab daging batang pinang.

Cendawan masak lemak cili api dan udang..

Pak Radie singgah ayamas beli ayam panggang.. BBQ dan Roasted.. dia kalau membeli tak agak-agak.. ni baru keluar setengah je.. adalah setengah lom keluar.. nak muntah aku makan ayam.. hahaha

Kawan masak ni kat office.. pastu dia bagi kat saya sikit.. sedap walaupon pulut dia tu terbenyek sikit.. hahahah.. 

So itu saja lauk berbuka... selamat berbuka u olls ;) ni pon aku publish lagi berapa minit dah nak berbuka.. saja tak de keja sebab dah siap masak awal tadi ;)



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

4 comments:

Unknown said...

Wahhhh...nampak sedap...bila nak berbuka..apapun sedap...masuk semulut..saya dah takleh makan dah..kenyang minum air jer...

.::Lynn::. said...

filla, cendawan tu masuk last ke? cer ajar...

Filla said...

lynn: yup masuk last.. udang pon masuk last.. yang penting masak lama santan tu dulu.. :)

zeera lily said...

salam ramadhan & selamat berpusa =)
jmput follow blog sy http://belogzeera.blogspot.com/