Wednesday, May 02, 2012

Kasih Aleeya and Kasih Amaani...

Macam biasa.. kalau takde modal nak bercerita.. kita tepek gambar je sudey.. Dua orang penghibur hati saya.. Memang meriah sangat lah kalau dua-dua nie ada kat umah.. boleh tebalik umah.. Acih dah besar so dia takde buat perangai sangat.. tapi sekarang nie tengah tabah mengadap perangai kenit nie.. 

Baru-baru nie dia panjat meja makan.. Acih tengah buat homework kat meja makan tu.. pastu Ani boleh bediri tegak atas meja tu.. pastu cemana ntah.. buat stunt.. jatuh.. sib baik jatuh dulu atas kerusi pastu baru jatuh ke lantai.. kalau tak.. haishhhhh... tapi bukan reti serik!!! pastu naik lagi.. bagusssssss!!!! 

Anak dara saya Acih nie dah kakak-kakak sangat.. rajin buat homework, eh bukan rajin, tapi dia takut kat cikgu.. especially cikgu BM.. dia cakap cikgu tu garang.. sapa tak siap homework, cikgu tarik anak rambut tepi telinga.. ouchhh.. tak pon cikgu baling buku.. huhu.. 

kadang-kadang saya panggil budak kenit nie "Mok".. muka bangga gila kalau panggil dia Mok.. "Mokkkk meh sini kejap".. hihihi... 

Acih sayang kat adik.. tapi selalu melalak sebab Acih kan hati kaca sikit.. Ani plak gangster.. memang kene ketuk ngan ipad tu dah berapa kali tah.. sian Acih :(

tak padan kecik.. panggil orang "Oihhhhhh" ewahhh sukati ko je kan.. 

Nasib ada Kakak tolong layan adik... 

Ini pose bila kita tanya.. "Aniiii mana bontot?" 

Ok dah habis gambar... itulah kisah dua anak dara fillanie.. 

sekian bye. 





EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

10 comments:

Lilyy said...

cntiknye kasih, cutenye ani :)

Nazirah Azeman said...

acih very gegirl,kecik2 dah cantik.ani mmg brutal tp comel sgt

Aya Ariel said...

ahhahahah..dah elok sgt la tu.. Mok Ani..macam mek kelate dahh..hahaha..comel anii..takpe dik..lasak2 sikit..nanti bleh back up akak kalo kena buli..yeahhh...gurl power..stakat jatuh kusi meja..wa takdak hal beb..mok ani cakap..heheh

Cik Cyida said...

comel.. :)

sweetsourlife said...

suka baca kisah c comey berdua neh..ani tuh nottynotty cket ye

genuine1224 said...

muka acih mcm pak radie.muka ani mcm wan.. mcm xbest plak panggil ani..panggil mokk baru best.. haha

umilia said...

pggil mok ani ok gak..kwn aku 2 org kiteorg pggil moklin n mokyan..tp dorg takla mok sgt pun..hehehehe..jmpa mokani ni mmg aku gigit2 kan..geramnye..

sharifah rosidah said...

Jumpa mereka berdua ni masa kat majlis kawin peeja, cik abang awak pun kita jumpa tapi segan pulak nak pegang budak budak tu, takut diaorang terperanjat makcik mana pulak lah tegur2diorang kan.

Elita said...

Amaani ni kalau sekali tengok kadang2 muka macam muka Wan kan... hehehe

Riena Haiqal said...

dua2 pun saya suka tengok.. ada jer gaya yang mencuit hati... comel sangat2..