Wednesday, May 09, 2012

Pasal macam-macam

Adoilah.. lately nie busy mengalahkan PM... poyo nak mam okeh..ada plak tanya2 kenapa tak update 2x sehari.. ewahhhh kemain sedap lagi yeh.. i insan yang lemah.. tak terdaya ok.. 

ni pon aku click new post tapi tak tau apa nak bebel.. cuma nak bagitau aku penat.. tu jek.. ntah apa yang penat sangat tah.. oh mentally tired lah kot.. ada banyak benda aku kena plan elok-elok.. 

pasal long skirts tu.. stok dah ada, tapi aku takde masa nak amik.. tapi don't worry, yang dah book dengan meninggalkan email address dan warna pilihan tu aku dah salin elok-elok.. korang tunggu je email dari ahkak nie.. aku email kalau ko diam ko siap yeh!!! 

2nd batch jualan langsung aku coming soon.. sebab selagi tak settle benda-benda lain aku tak larat nak publish dulu.. kang hakak jugak yang kena jegil-jegil bijik mata melayan email order semua.. gila pemalas tapi ada hati nak jual.. hahaha... 

pasal frame, masih seperti biasa.. dipersilakan order kat framekasih@yahoo.com.. soon aku nak promote pak radie pulak.. so far, Alhamdulilah ramai readers aku yang guna khidmat Pak Radie as designer umah korang.. aku rasa korang ni takut-takut nak email tanya Pak Radie kan.. nanti lah aku buat entry khas untuk sesiapa yang berminat nak guna khidmat ID Pak Radie.. aku tak larat nak handle semua ;)

InsyaAllah tahun nie ada 2 vacations lagi.. 1 luar malaysia, 1 lagi dalam malaysia.. itu pon nak kena settle segala booking bla bla bla.....duit duit duit.. bla bla bla.. 

pasal umah baru InsyaAllah akan pindah this year jugak.. kitchen cabinet dah siap, kipas 2 dah pasang.. 4 belum, grille dah siap, wardrobe dah siap.. yang tinggal folding door, breakfast table buatan sendiri, lighting2 sikit, lampu-lampu bilik, spotlight, feature wall (kemudian), ADT.. eh aku ingat murah.. dulu murah sebab basic je.. ni rumah dua tingkat nak hack bagai RM1200.. gila lah.. ok takpe, itu kemudian..eh benda remeh temeh belambak lagi rupanya.. tak larat nak pikir :(

pasal anak-anak ok.. semua berjalan lancar.. Acih dah settle.. sebab dia dah besar.. ada jugak untung beranak gap jauh-jauh sikit.. kenit Ani tu tak pernah ok.. TAK PERNAH tidur awal dari pukul 11.00 malam.. lagi lewat ada.. erghhhh... ko buat-buat tido pon dia akan keluar masuk berjalan hu ha hu ha sorang-sorang.. nanti panjat katil.. baring sebelah.. main selimut.. "simut simut".. pastu simutkan dia... pastu dia marah sebab mama dia tak pakai simut.. "mama simut, simut".. "eh amaaaa aaaahhhh".. grrrrrrrrrr... pastu kang.. "pok pok pok".. haku pon tepok.. "Eh sini aaaaaaaaaahhh".. bila pok sini "Eh sini ahhhhhhhhh" semua tempat lah tak kena.. grrrrrrrrrrrrrrrr... pastu kang aku nyanyi "Buaiiii laaaaaaaaaa..." tak sempat habis.. dia Shhhhhhh kan aku... "diam diam diam".. "no no noooo".. ok diam.. pastu kang nyanyi lagi "Happpy Birrrrttthh..." dia bunyik lagi Shhhhhhhhhh.... eleh.. kenapa? sumbang sangat ke suara mak kau nie? 

Ok lah ye.. ada apa-apa aku story lagi.. bye.. 






EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

16 comments:

Nazirah Azeman said...

ani nih kelakar la

CikPuan FiDa said...

suruh apak die la yang pok pok kan amani tu kak

Shinnaz Ahmad Rasid said...

Filla, hari tu kan I ada tanya pasal ADT tu..untuk rumah dua tingkat mmg tu harga dia. sedihh..terus lock pakai mangga je! haha

Mooniqueen said...

Hehe...suke cerita pasal cik aniiii tu...

Filla said...

nazirah: ye memang pecah perot gelak kan dia..

cikfi: apak dia kalau tepok melalak budak tu.. x de kasih sayang langsung..haha

shinnaz: oh yeh? tu lah mahal sgt.. slowly lah, tu last kot :(

sharifah rosidah said...

Hahaha gitulah gamak nya kalau ada anak kecik, dulu aunty pun macam tu seksa nak tunggu semua besar tup tup sekarang bila dah besar rasa nak suruh kecik balik, hei apa dah aunty ni mesti orang akan cakap macam tu kan tapi tunggu lah bila awak dah berumur macam aunty awak akan rasa perasaan macam ni nanti.

Aunty semenjak kena rompak dengan 6 orang Indon terus pasang ADT dah kena baru nak pasang padahal duduk sini dah dekat 16 tahun tak pernah ada apa2 terjadi pun. Tapi kenapa aunty kena sampai tiga ribu lebihnya.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

biar kita sibuk fila dari takde apa nak buat.. lagi gila meroyan nati

mommynadia said...

Hi Filla..
Nice meeting u yesterday ;)

Cik Ti said...

Akak..
t'ingin nk dgr sore amani 'mok'..
blh x nk request video dak tecik tu??

luvly_diana said...

falling in luv ngan blog kamuu....life lebih kurang sama...haha
anak pompuan 2..hb designer..perangai hb 2 kali g dol jer..hakkk..:p

Anonymous said...

akak nak entry bergambar..hehehhehehehehehehehehe

kelipkelipchumel said...

alolo ani tecit ni..omel omel jek ek..

Aya Ariel said...

ani nak tido kena pok pok dulu ke? mmg pitam lah mama kali nii..ahhaha

amaniammar said...

chumel je bila dgr si ani ni..
ragam itulah pengubat duka kalian..

smg kalian berbahagia selalu..
mudahan sgl kesulitan itu segera berlalu..
jgn tayang umah baru ..
pak radie gna ID skill tuk rumah bru x?..nak teruja menanti hasilnya

amaniammar said...

betulkan statement 2 phrase terakhir..
'jangan lupa tayang rumah baru...'

nak tulis laju pnya pasal...

YaNiE bEaUtY ToUcH said...

hahahaha...kak filla...klaka la ani embam ni...siap soh pok pok dier...hahhaha