Friday, May 04, 2012

The Sparkle Project - Yuna and Samsung Galaxy Note

*48 hours sticky post*
*please scroll down for new entry*


Everybody knows YUNA

Everybody loves YUNA

Saya pon suka YUNA, suka banyak, bukan sikit-sikit.. Hai Yuna!!! *lambailajulaju*
(ok kita anggap je Yuna baca blog ai ye) hehehehe...


Gojes! Beautiful! Talented! Bijak! Lucky! ye semua tu ada pada Yuna ;) paling penting saya suka music yuna.. sedap je telinga dengar.. lembut je suara Yuna.. lagi-lagi lepas tengok kat TV pasal yuna kat LA tu.. uwaaaaaaaaaa.. makin suka kat yuna. ok diam.. tak yah gebang banyak sangat suka, suka, suka.. hehe.. 

For your information, Yuna dan Samsung Galaxy Note dah berkolaborasi.. gitewwwwwww.. Yuna ada Galaxy Note, ko ada? aku InsyaAllah bakal ada.. ngeh ngeh.. lama dah berangan.. bila lah Galaxy Note nak jatuh ke riba.. ok sambung cerita.. Yuna sekarang terlibat dengan satu projek besar yang dinamakan..

"The Sparkle Project"

Bukan setakat Yuna dan Samsung Galaxy Note sahaja yang boleh berkolaborasi okeh.. korang tak nak be part of them? be part of Yuna?? kata fans.... come on, come on... ok, cara dia mudah je.. sebab aku dah godek-godek tadi..hahaha.. serious best gila.. leka aku menggodek tadi.. jangan nak blur lama sangat, jom tengok nie dulu..

Ok, sila baca dan paham.. Yuna mintak tolong tu... Yuna nak buat satu music video dan perlukan pertolongan kita semua ;) 

kalau tak paham, jom tengok Yuna ajar korang...




OMG!!! Yuna comel sangat in this video... hahahahaha... aku siap tengok banyak kali video nie..hehe


Haaa ni lah yang i dok gebang tu.. kita boleh pilih nak upload video ke.. nak lukis gambar ke.. nak upload gambar ke... semua untuk Sparkle Music Video Cik Yuna kita.. kalau nasib baik ada lah terselit idea kita tu nanti ;)

So, what u can do to help Yuna? simple ok simple je... go to www.sparkleproject.my dan kita tolong Yuna untuk bagi ideas/suggestions... Tema minggu ini ialah "Beauty and Dreams".. kat situ korang boleh submit idea korang yang gempak-gempak dan creative.. using Samsung Galaxy Note yang dia provide kat website tu.. auwww comel sangat kenot tahan!!! 


ok click je button "share an idea" tu..pastu share lah.. nampak gambar-gambar kat beauty and dreams tu? itu contoh orang yang dah share ;)

Comel sangat... Aku tengah godek-godek lagi nie.. soon aku share ngan korang ok apa yang aku submit untuk The Sparkle Project tu... kita tengok siapa lagi creative..hehehe.. aku nak paksa Pak Radie submit jugak sebab dia kan bajet creative..ngahahahahaa... 



Jom submit idea to be part of the first music video in Malaysia made with Samsung Galaxy Note!! Semua ada  di The Sparkle Project .. Jom click!!! 


2 comments:

Misz-ella said...

suka jgak dgn Yuna. suka sgt dgn Note tapi tak cukup kreatif. hmmmm ..len taun la baru den join. hehehe

Mira Maisara said...

yuna memang owsome :D lagu die semua sedap je :D