Tuesday, May 29, 2012

Lepak with Peej Burhan...

Hari aku nak gi spa tu.. Anny maybe sampai lambat.. aku dah tau sangat minah tu.. kalau tetiba plan cenggini pastu dia whatsapp "Damnnn boss aku panggil meeting".. tu aku dah kena siap sedia dari awal sebab mesti Plan A tak jadi.. silap-silap plan B pon hacor.. 

So aku mesti kena drive sendiri gi Setiawangsa tu.. kalau area-area belah sana.. aku mesti teringat Peej.. lagipon tak penah lepak sesama.. aku pon BBM tanya if dia free nak lepak minum sesama.. so Peej ok... tapi sebelum sampai aku dok call dia tanya jalan.. al-maklumlah kan.. hihihi... 

So si peej lah yang guide aku.. dah lah suara garang gila minah nie.. hihihi.. dia memang cenggitu.. first time aku nak jumpa sebab order tabita tu.. muka dah lah garang.. suara dalam tepon lagi lah.. tapi sebab dah berkali-kali jumpa.. aku dah tau si peej ni memang type2 suara je gerun.. sebenarnya tak yahlah nak takut.. hahahaha... 

masa jumpa dah lah bising-bising cakap balik honeymoon kulit dah dayang senandung.. kuakkakakak... kelabu lah apa lah.. eh, tapi memang kelabu sikit la.. muahahah.. *pangggg* berani kau lempang? hahah.. melepak lah kat apa bistro tah namanya.. ko ni peej, cakap dah lah laju macam keretapi.. ko tau tak aku ni selalu khayal.. kang ko dah habis cerita aku macam, eh? ko cakap apa tadi? muahahahahah.... 

Fillanie and Peej Burhan


Aku ni jarang jugak jumpa blogger-blogger lain.. kengkadang aku pelupa.. aku ada baca few blogs jugak.. tapi pastu aku dah lupa nama blog... hihi.. aku segan kadang kalau gi event ke apa, pastu aku tak kenal orang.. macam kan kau pulak yang diva.. yang diva pon leh kenal orang, kau tu bukan sapa-sapa pon.. tapi tak kenal orang.. haihhhhhhhhhh ni yang aku malas event-event nie.. terus aku jadi kecut perut.. 

tu pon memang salah satu perangai aku gak.... dari zaman kat uitm dulu.. aku suka buat hal sendiri.. dan kurang amik tau hal persekitaran which is tak bagus.. kadang bila ko buat perangai mcm tu.. orang akan terus assume kau tu belagak bagus, sombong, dan segala tok nenek yang negatif lagi.. sedangkan kau tak de pon nak menyombong ke apa.. cuma tulah... adat orang pompuan especially lah.. nak kena jaga hati dan perasaan orang sana orang sini.. tak nak bagi orang sana orang sini terasa hati... nak kena beramah mesra bertanya khabar berita apa khabarmu disana lama sudah tak berjumpa... eh ternyanyi plak.. itu kelemahan aku. mungkin sebab aku ni tak macam pompuan-pompuan sangat.. kan macam lelaki dia tak kuasa nak remeh-temeh ni kan.. haaaa macam tu lah aku sikit lebih kurang.  

Jadi mari kita perbaiki kekurangan diri.. kalau korang bangsa ada sikap endah tak endah dengan persekitaran.. eloklah kita cuba belajar-belajar concern sikit dengan persekitaran... tapi yang jenis suka buat perception tanpa kenal hati budi orang pon elok lah kenal-kenal dulu baru cinta...jangan main tibai je buat perception. 


eh sorry termelalut plak cerita keburukan diri sendiri T__________T 



Ok Peej. nak order Tabita.. stock nak habis dah ni.. (eh ni patut off record ni)






EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

10 comments:

Pka Rahim said...

dah cantik suci mulus la kulit kak filla skrg.. heee :)

Mimy Hamid said...

takpe yang penting aku dah jumpa ko..ko pun datang wedding aku...

peej said...

haha kurang ajar cakap aku kelabu asap. tp mmg pun. sbb sekarang tan. tp make up aku semua untuk kulit cerah. nice. best lepak hari tu even kejap aje. nanti datang sini lagi. calling la ye. if aku still kat sini la. nak pindah dah pun hujung minggu ni. sobs.

Riena Haiqal said...

apsal la kulit filla halus mulus macam tu yer.. sngat2 jeles dengan kehalusan kulit Filla.. eh dah lain komen ar.. :)

Anonymous said...

Beg merah lawa bli kt mn kak Filla?

Peminat Kak Fillanie.

Filla said...

pka rahim: yew kew..hew hew hew..

mimy: hahah.. kan?

peej: hahaha.. kejap je tu.. kang melepak lah balik... ye akan ku calling2 diri mu disanewww..

riena: pergh tinggi sangat pujian tu.. takde lah halus bebenoooo pon..

CikLily12 said...

kita sama perangai..suka buat hal sendiri..pergi majlis pun boleh buat hal sendiri..kalau yg tak kenal mmg cop perasan bagus dan sombong :p

NorMala Bahar said...

hai.. dua2 orang kulit licin jer.. jeles2.. x aci..

Mooniqueen said...

Bestnya dpt jumpa both of u sis peej n filla....tapi sis peej tan cantik ape...sesekali bertukar color ok what??.hehehe..

Anne mahli said...

kedua2 blogger tegar pujaan ku..wahhh..hhehehe ;)