Thursday, May 17, 2012

SEPUPU SEPAPAT...

Cucu Wan and Atok Braim ada 3 orang.. semua anak-anak dara ;) hehehe... dua anak aku, dan sorang anak abang aku.. diorang jarang jumpa.. so bila dapat jumpa, masing-masing melepas rindu... 

Ini gambar semalam.. siapa follow twitter, korang tau lah fillanie kat mana kan..hehehe... aku sempat masuk 2 gambar je dulu.. later lah yek.. gila busy mak ni tau...

Dhya Jazlina and Kasih Aleeya... gembira nya budak berdua ni, haih bahagia betul tengok anak-anak happy... sebab bagi aku, takde benda kat dunia ni yang lebih berharga buat seorang ibu selain melihat kegembiraan anak-anak.. ok, jangan nak poyo!

Kasih Amaani.. budak ni pon haihhhh kemain lagi happy.. tak ingat susu langsung..hahahha... kehulu kehilir aku tengok je dari jauh.. orang lalu lalang pegang-pegang pipi dia.. pastu muka masing-masing confuse, budak kecik jalan sorang-sorang, mana mak apak dia.. muahha.. aku suka lepaskan dia, tapi aku perhati dari jauh.. dia jauh sikit merayap kang aku tempik je Amaaaaaaaaannniiiiiiiiiiiiiiii... sini!!!!!!!... 

nanti tora datang lagi k.. ai busy.. gamba from kamera bagak tu belambak nak resize ;) ini kamera ai yang kecik comey loteh je T_________T




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

8 comments:

Riena Haiqal said...

takder yang lebih bermakna selain melihat anak happy.. :)
cool ar tengok muka acih dan amani.. amani nak cubit pipi sikitttttt..

Anonymous said...

dari semalam tunggu akak update..temenung lah depan pc ni ha...huhu

nurul said...

makin comel dhya tu..lama tak nampak dia..

Aya Ariel said...

holoh2..mcm shooting outdoor jer si mek ani nih..geram..cubit sikit..

syah9997 said...

lama x tgk nurin .. besar dah dia yek ..

syah9997 said...

alaaa salah komen ..nurin lak ..dhya, lama x nampak dia .. :D

sharifah rosidah said...

Sedang berseronok seronok kat Genting Kan, aunty baca juga filla punya twitter tapi aunty masih belum ada twitter nak suruh anak anak ajar macam mana nak bertweet tweet ni.

Anonymous said...

cantiknya acih ngan dhya dedua pandai posing ihiks.amaani si kueh pau! bam bam bam. omeynyer.