Wednesday, February 01, 2012

OH MYYY.. LAWA NYE..

*48 hours sticky post*
*please scroll down for new entry*




Bukan nak promote tak tentu pasal yeh..

First time aku tengok blog nie, terus dalam hati kata 'ok aku nak ni, ok nak ini, oh yang ni pon lawa, nak ni lah, eh tak jadi.. nak yang tu... ok kaler nie lawa tapi sold out, deymmmm!!!'

Ok itu hakikatnya lah orang perempuan.. jom nangis T__________T

Blog ini ada menjual macam-macam yer.. 

kain pasang seperti chiffon dan cotton (omg serious lawa-lawa) 

Kurung Modern, Kurung Pesak

Jubah

Pelbagai jenis tudung 


ni contoh kurung modern.. kelas kau jah.. kain tingkat-tingkat gitew.. 

ok aku berkenan yang nie.. aku kan suka yang simple-simple.. pastu sweet je kalau pakai nie, plak tu ada kupu-kupu malam kat siut.. menangis Acih kalau aku pakai nie.. 

ok kaler yang gelap-gelap macam ni memang kaler fav aku..hahahah...Wan suka ejek aku sebab dia kata "Lebammmmmmmmmmm je kau ni lah".. muahaha.. tapi aku suka jugak.. tak kira nak jugak *hentak kaki*

ini pilihan untuk yang suka fesyen jubah.. simple dan kemas.. 

tengok kain pasang ni yang aku menggelupur sikit nih.. 

Amacam teruja??? aku teruja, sekian terima kasih.

serious yang nie lawa nak mam.. siapa yang taste macam aku.. suka corak-corak pelik, corak abstract.. sila cepat sebelum sold out.. sebab aku tengok blog dia ni lajuuuuuuuuuu je nak sold out.. asal aku terbekenan je.. confirm ada tulis SOLD OUT.. tensi mak tau... 



siapa yang gila polka dots silakan.. aku memang gila dot-dot nie.. 

lawa kan? kain dia kebanyakan 'bukak' 60 inci pastu 4 meter pulak tu.. besar okeh.. 

huwaaaaaaaaaa love this one... 

ok ini produk baru kat blog dia... beaded shawl.. macam-macam gaya boleh dibuat dengan tudung nie ;)

ada memacam colour.. korang kan terror belit-belit yang macam hijabster/fashionista buat tu? 

contoh bila di belit-belit.. 



ini pilihan shawl satin... ok nie aku paling suka sebab ala-ala yuna... hari tu aku tengok Sue Anna Joe pakai masa malam blogger award tu.. cantikkkkkk menyerlah... ada pelbagai colour jugak.. boleh check out sendiri.. 

aku upload kaler kegemaran jer.. 

Ok kalau aku nak upload semua gambar, memang berjela-jela.. 

Sekarang korang pegi cuci mata korang sendiri yer... 


ini blog dia:-



dan siapa yang suka BerMukaBuku / BerFB boleh tengok link dia kat sini:-

-
-
-
-
-
-
-
-
-

Sekian, Selamat Bershopping ;)


6 comments:

Misz-ella said...

lawa-lawa. Pasni buleh la perabih duit kat situ. hihihi.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mmgcantik kain pasang dia ..ok i terjah nanti

Aya Ariel said...

tetunggu-tunggu entry fillanie..

#addicted

MellyNomNom said...

td bukak xde pun entry ni. bukak lg eh ade entry baru. Btw mmg carik baju pun. hihi arigatou

p/s : kite suke acih ngan amaani. comel je gewamm tgk ^^

shark said...

sangat cantik hokay..can shop till drop :)

Shasha Mohamed said...

Hmm... Lawa lawa.