Friday, February 10, 2012

Kesayangan Semua ;)

Gambar weekend hari tu... kemain kedekut lagi aku.. simpan untuk entry-entry masa hadapan..muahahah...

Jom lah layan gambar.. dah tak reti dah haku nak type apa ;)

Amaaniiiiii... embam embam embam.. debot debot debot... gembo gembo..

sana suap sini suap T_____________________T pitam. 

Acih yang penyabar... kengkadang tak penyabar..

ok makanan dah habis.. mari kita jalan pakai slipar pak long ;)







gambar last nie harap bersabar






















kesayangan Acih dan Amaani




























mama?


no no no.. mama memang lah kesayangan cinta mati.. hahah
































tapi ini cayang bucuk












































ready








































alalalaaaaaaaaaaaaaaa


































mampos haku kena penampar ngan Wan.. hahahahahaaaa... Eh, Wan comel laaaaahhh... kan dah janji haritu nak masukkan gambar ni dalam belog??? tapi kan dah janji nak carikkan rambut pelasu ke... tapi tak jumpa lah Wan.. yang ada mosaic nie jek... 


Acih kalau jumpa Wan ke.. Call Wan ke... ayat fav dia ialah:-




"Haiiiiiiiiii Wannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!"



kuanghajo ko Acih yek? 






EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

13 comments:

wardah @ fie shah said...

Hahaha mmg Wan yang paling comel!

FiZa said...

comel giler wan!!!! hahaha...k.filla panggil mak k.filla wan juga ker???

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ekeke.. mcm2 filla ne..

antalya said...

memanjang gambo amaani mkn jer kan.seronok tgk dia 'pemakan'.nk pinjam amaani seminggu buleh tak? ekeke

SURIA AMANDA said...

hahahaha...sgt comel...

Anonymous said...

comelnye amani...
fillla...org tua2 kata daun keladi yg tepi amani duduk tu kan elok utk breast cancer.rebus air daun tu sampai tinggal secawan,pastu minum.mak sy ada tanam,ada org mintak wat ubat.

ummifirzanah said...

kaften wan sgt comel...secomel tuannya..:))

Miss Anne said...

hehehe..funny/! Wan sporting jer,best.. :)

O'gosh said...

gamba wan yang paling comel skali...

Zareene Saifuddin said...

comelnya amaani bambam ikat rambut sambil makan eskrem conetto... mama filla ni muka je nampak serious... but she's cute.. supercomel...

♥ Elin ♥ said...

cute sgt anak beranak nih ok!! x der n3 lain pun x per.tepek banyak2 gembo2 dgn si kakak tuh pun dah ok..hilang semua stres kat opis nih.. :)

Anonymous said...

oii, ko gila ke kuar gambar tu lain kali tanya dulu ekkkk maluu i
...wan

Aya Ariel said...

alalalla..amaani nak boley toncang rambut..sekali tgk dah mcm budak umo 2thn + dah..peha kemain bulat nak ngap ngap ngap jer..

wan pon comel..muahahah