Friday, June 01, 2012

Breakfast cara sihat...

Tak nak rasa bersalah sangat.. so kita letak tajuk 'breakfast cara sihat'... dah makan ni pagi-pagi.. tengahari jangan makan dah.. kalau nak makan pon malam je ok.. tu pon takyah lah nak makan nasi lagi ;)

Aku ni tak pe... jangan di ikut... sebab aku kejap lagi nak banting tulang... nak membajak sawah padi.. nak noreh getah T____________________T

kat sini lah tempat membajak sawah, menoreh getah.. ko ado?
*kilat-kilat hidung dapat makan talapia goreng*
hik hik hik *gelak comel*





EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

11 comments:

Anonymous said...

filla..awak PA kt jbtn/kem mana ek..

saharinasaharudin said...

kihkih.healthy teramat breakfast akak :D

kakchik@ella said...

talapia goreng tu cicah kicap cili padi perah limau. Perghhhhh .. sedaps gilo!!

Anonymous said...

hehe...talapia besa penampa...akk cantik lah kiutt

Aida78 said...

sedapnya menu sis lagi x buleh nak makan nasi sbb diet...

Zana Md Nordin said...

perggh...talapia goreng garing2 tu
zana mmg dah selalu amalkan..kul 10 jer turun kantin
makan nasi....
pastu malam makan nasi lg....adeh! camner ler badan tak membesar bagai tong drum sekarang nie...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

pagi ila mkn roti canai sbb tghari nak makan nasi dah terbeli vocer
makan tghari .. mlm kena makan yong tau fu..mungkinlaaa..mm

NorMala @ KakakSatu said...

hi.. td kite selisih la dgn filla kat cafe.. ala. la.. la.. tecik je org nyer..

Noraini Abd. Shukor said...

Salam perkenalan. Suka baca blog filla ni (dah lama jadi silent reader)...seorang blogger yang jujur...menulis dengan hati tanpa hipokrit....yang penting kelakar dan menghiburkan pembaca.

sharifah rosidah said...

Mak ai filla ni makan pagi ke makan tengahari, kalau aunty makan pagi macam ni makin kedebab lah, filla tak apa sebab badan tu slim je walau anak dah 2.

noramiza ahmad said...

salam perkenalan... hehe bestnya menu sihat breakfast you. tipah tertipu tau..