Saturday, January 01, 2011

Salam Tahun Baru (2011)

Mari kita mulakan entry dengan memanjatkan kesyukuran kerana kita masih boleh bernafas di bumi Malaysia yang aman damai ini... eh bersyukur sgt nie.. sbb abang dominos ada kat depan pintu umah nie hah..hahahhah... bagus azam tahun baru aku ni.. dimulakan dengan mengORDER makanan.. bukannya nak MASAK..hahahah...

alamak...kan dah tak leh concentrate nak type.. eh mak publish yang ni dulu lah.. kang tora datang lagi yer.. (tupon kalau mampu nak type lagi lah)

adios


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

5 comments:

K-Baby said...

Salam dear Mommy,
I'm honored to invite you to join our giveaway in conjunction with the launch of our online baby shop. You could stand a chance to win a cute slogan tee for your beloved lil one. Do drop by our blog. Many thanks ya.
mykedaibaby.blogspot.com

Shinnaz Ahmad Rasid said...

happy 2011 Filla ;)

Siti Fatimah said...

Wishing U & Family a Blessed New Year, have a great & fruitful year in 2011.

Mr. TN_SkY said...

hahaha..janji dapat makan kak =-= hepi new year k...ha..folo akak ye =_=

sheila said...

konfom tora dah tersadai cam ikan paus...dah 3 hari x muncul2 lagi ni hahahha