Friday, January 14, 2011

Paris Hilton's New BFF....

Sebelum kita start acara kutuk mengutuk nie... adalah lebih baik peminat-peminat sanggup mati demi Paris Hilton nie mengundurkan diri dari sini.. ngeh ngeh ngeh...

aku ??? Paris Hilton??? *tarik napas dalam-dalam, hembusssss* hahahah... saper penah tengok reality tv show nie??? aku penah ler tertengok sekali dua.. hahha.. tertengok plak tu ngan Pak Radie.. perghhh dia punye hentam lagi teruk dari aku ni....

dalam tv show tu.. ada ramai lah contestants yang masuk... ala, mcm AF lah... tapi ni plak.. untuk dipilih menjadi Best Friend Forever si Paris nie.. hahahhaha.. sungguh tak leh blah okeh.... sorry lah kat peminat Paris... i tak minat.. hahahha... giler gedik.... si Paris ni takpelah lagi kan.. yang peserta-peserta tu aku tak tahan tu.. sanggup dow jadi bodoh nak jadi BFF dia... yelah.. sapa tanak.. leh jadi kaya sekelip mata.. famous sekelip mata.. tapi bongok ok... ada sekali tu aku tengok... si Paris ni select 3 org participants nie.. beratur depan dia.. so diorang ni kenalah bagi fakta bla bla bla.. supaya diorang tak dibuang minggu tu.. skali si Paris ni bangun dia bawak ler hanjing dia si Chihuahua tu... hua hua ke hau hau ke ntah ler.. dia ckp kat diorang.. dia akan ikut apa kata hanjing dia.... hahahhahaha...

pastu dia dukung hanjing dia dia pegi kat sorang participant tu, dia suruh participant tu belai-belai Chihuahua tu..... anjing dia diammmmm jer... so kira ko telepas lah kan.. dia pegi kat next contestant.. anjing dia diam jugak.. skali dia pegi kat contestant last tu lelaki.. baru lelaki tu nak bermanja ngan anjing Paris tu.. anjing dia menyalak-nyalak.. HAHAHAHAHHAHAH... kelaka tak??? so pucat lah muka jantan nie sbb anjing tu tak suke dia.... aku pon gelak jugaklah.. sbb rancangan ni serious menunjukkan kebodohan participants dan kebodohan si paris ni jugak.. aduhhhhhhh.. gedik giler dia dlm tu.. dia ingat dia barbie??? arghhh...

ko tau, Pak Radie lagi best.... dia cakap MANALAH ANJING TU TAK MENJERIT... PARIS TU PICIT TELO ANJING TU TIME JANTAN TU NAK AGAH-AGAH ANJING DIA... hahahahaha
saya sayang Chihuahua saya... tempah khas ngan designer ok baju anjing nie..

hahaha... berebut-rebut nak jadi BFF.. sanggup jadi balaci nie...




tapi suke gak tengok muka Paris nie.. sebab lawa gak.. suka tgk mata dia kecik sebelah.. sexy.. heheh

penyayang tul dia dengan binatang..

ini antara anjing-anjing kesayangan Paris ok.. don't play-play.... anjing pon nak seksi gak baju.. hahaha

YANG PENTINGGGGG... ko ada rumah binatang tarap 5 bintang mcm ni???? siap balcony bagai.. tak tahan makkkkkkkkk!!!!!!



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3
SIZE THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

13 comments:

Syafiq Rosli said...

wuish..byk gla anjing..

Miss Moon said...

nko jangan pila kang nih Isk nampak mati aku dia nak anjing

Ari tew dia tanya mummy asal mummy tak kasik Isk bela anjing ...jenuh aku nak explain pasal apa ...pastu siap ley dia tanya aku ...tapi anjing tew kan kecik pastuh lawa plak tew .......

ha sila la ek explain dgn detail lagi akakakkaka

Pastuh masa kat umah nenek dia siap dia kata isk ada main ngan kucing nih dia baik sangat ngan isk

aku tanya apa nama kucing tew ...dia kata nama kucing tew KUCING ANJING ...uiks asal jjd cam tew ...rupa nya sebab kucing tew besar n bulu kelabu mcm anjing ....aduuuu anak ku jgn la tetiba nko nampak anjing kat playground nko ajak main lakssssssssssss

QASEEH HATIKU QASEEH said...

paling x tahan ningk pagar rmh n balkoni hanjing tu...bagai langit dgn bumi banding dgn pagar rmh ai...huahuahua....

Kaseh said...

uishhh..takde keja la nak jadi balaci org...tul la cam ko cakap tu babe..dorg yg join ni nak cepat jadi pemes..

p/s: giler lawa umah anjing.. lalala

Nadia Yusoff said...

Ahahaha..... Anjing pon ada rmh mewah cem2.. Manusia ni pon ramai yg xmampu nk rumah mcm rmh anjing tu...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

fuh..ha ha ha

paling tak tahan episode dia suruh contestant tu panjang tali sampai ke bumbung pakai bikini ngan heel...ada 2 contestand lelaki time...ko bygkan jer filla oit...adoi ler..

ntah apa2 ler...
baik layan bachelorette or the kardasians ...lagi best

Ain said...

Tak tahan tul tgk banglo anjing dia.. umah mak pun takder balkoni okayy.. adeehhh...

zeta said...

mesti anjing2 dia bangga dpt umah cenggitu..siap bleh bangga dpn anjing org..haha

~Rina Mazlan~ said...

Aku tgk si paris ni mcm lalok je selalu.. Gelilah.

aku.mamalia.wanita said...

walaupon aku teringin dok umah camtu, tapi sumpah tak teringin jadik anjing...huhu

kutak jinggong said...

omg.. kak saya teramat setuju ngan akak.. bukanlah benci ngan si paris pun.. cuma show dia ni sgt tidak ada motif and hala tuju.. mcm cib cib cibai... haha...

otak-otak kempis said...

blurghh!!nyampah sgt tgk show tu..
dah mcm show mencari hamba abdi pulak..hilton's new hamba abdi..anyone?haha..

ShilaShower said...

nampaknya rumah hanjing dia lagi gorjes dari rumah kita. =_=