Tuesday, January 11, 2011

One Step Closer to the Maxis Om Nom Nom Race

Dipersembahkan gambar ahli kumpulan NOM NOM BURP... heheheh... nyata kesungguhan kami ini bukan lah main-main yer... maka pilihlah kami untuk menjadi part of the race! konpom REVIEW pasal food di restaurant gempak yang menjadi pilihan nanti KEBABOMMM!! kesemua mereka di atas adalah jurugambar professional dan juruMAKAN professional juga!!!! LIPUTAN PASTI YANG TERBAEKKK!!!!

PEEWWIIITTTT.... bawak bertenang yer semua... dok elok-elok... jangan nak buat-buat tekejut plak..ngeh ngeh ngeh... bagilah peluang mak nak feeling jiwa muda mudi rock and roll skali skala ;)...

tujuan saya membuat entry Maxis Om Nom Nom Nom Nom Nom Nom Nom Race nie ialah sebab saya nak join lah apa lagi...
nampak budak tu lari-lari nak makan burger..hehehe.. comellll sgt ;)

okeh, soalan pertama, kenapa Fillanie nak join Race nie? eh eh eh korang nie.. lupa ke? mak kan pantang sikit dengar perkataan RACE ni.. laju jer nak menerai... siap ada entry khas kat sidebar pasal RACE.. aku nak masuk Race Maxis kali nie sebab nak MENANG BESAR!!! bukan susah pon.. cuma pegi Lari-Lari Carik Makan je ;) ... Apa? lumba sambil makan... ehhh itu WAJIB joinnnnnnnn.... dulu suruh makan sotong mentah sebab nak menang race pon aku sanggup.. ini kan plak suruh makan kat restoran yang best-best.. konpem lahhhh mauuuu...

so sesiapa yang berminat jom lah join.....

Date: 15 January 2011 (Saturday)

Venue: Modesto’s, Ground Floor, Capital Square, 7 Persiaran CapSquare 50100, Kuala Lumpur

Time: 8am-7pm (all participants must register before 9am)
*
*
*
*
*
*
*
*

HADIAH????




Ada 2 hadiah utama untuk dimenangi.. 2 teams yang berjaya mengumpul points terbanyak akan memenangi:-
1st Prize: A trip to Hong Kong 3 days 2 nights with 5-star accommodation (for the winning team members of 4 pax) worth RM10,000, and also 4x HTC Desire Z (1 per winning member)


2nd Prize: 4 x HTC 7 Mozart (1 per winning member)


All 60 participants will be rewarded with Maxis goodie bags.




 
ok ok ok, ni bukan nak riak.. tapi untuk terpilih memang ko KENE riak sikit kan? kalau saya terpilih untuk join RACE ini, saya pasti... di ulang sekali lagi... saya dan TEAM saya PASTI akan MENANG dengan POINTS yang cemerlang.. don't worry.. team lain sila kecut perut sekarang jugak :D, bukti? sila lihat gambar di atas, masuk TV glemer kejap ^__^"

ko boleh makan kek tak sedap sebanyak 1kg??? kami boleh.. hahahah... maxis race ni nak suruh makan apa? bolehhhhhhhhhhh.... letak jer.. dijamin mak dan team mak akan NGAP NGAP NGAP NGAP NGAP NGAP bagi kering kontang punyer!!

race lain yang mak masuk ;)

dan lagi...


ok adik-adik, untuk race ini... mereka akan membekalkan peserta dengan broadband wireless yang terpantas diabad ini.. apa lagi? maxis lahhhh!!! nak tau pantas ke tidak.. sila click dan baca...

peserta juga akan dibekalkan dengan nasi lemak iphone 4... saya ulang,, IPHONE 4!!!

okay, dengan menggunakan Iphone4 anda boleh melayari Maxis Finder301 Application.. apa yang best pasal MAXIS FINDER 301???

suka MAKAN kan?? haahhahah.. yer, mudah sangat.. dengan maxis nie, ada belambak-lambak senarai restoran di seluruh Malaysia.. siap dengan map, no telepon, alamat dan review sekali okeh... mana ko nak dapat dikkkkkkkk oiiiiiii.... di hujung jari sajer ;)

selain tu.. ada banyak information pasal kat mana ATMs, banks, clinics, police stations dan apa-apa lagi lah yang kau tak tau nak carik... adik-adik, zaman sekarang kalau malu bertanya dah tak sesat jalan yeeeeee... kalau malu, guna je application maxis nie.. abes citer!


Jadi saya dengan rasminya telah memilih team-mate cinta mati... HAHAHAHA...
sila scroll
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

amacam? sila gerun tengok LAGAK KAMI MENTEKEDARAHHH!!! heheheheh.... tengok gaya makan memang makanan pon takut ngan kami ;) Sutan, ko nak lawan mulut saper besar ke??? hahahahha...

NAMA TEAM : NOM NOM BURP
ok ini seranai nama teammates saya:-

Filla : Ok, filla itu ialah saya... saya tak gemuk sangat.. boleh lah.. TAPI PERNAH DENGAR ORANG KATA, AIR YANG TENANG JANGAN DISANGKA TIADA BUAYA? JANGAN MENILAI ORANG KURUS TAK KUAT MAKAN... tak pecaya tanye kengkawan saya... NAPSU BUAYA OKEH!!!!!

Moon: Seorang wanita gagah perkasa... MENTAL yang kuat dan tiada bandingan.. sangat TABAH.. tak reti penat.... yang paling penting... KUAT MAKAN DAN SUKA MAKAN... DAN SUKA HABISKAN MAKANAN SEMUA ORANG... ;p

Sutan : Seorang yang berbadan KENTEL, dia dah lama MENGANDUNG... cuma tak bersalin jer ;D inikan kriteria yang diperlukan untuk MENANG MAKAN?

Zaimi : Seorang yang SUKA MAKAN dan CELIK IT dan CELIK GADGET dan CELIK JALAN... SILA GERUN SEKARANG... GRRRRRRRRRRRR...



baiklah, nuffnang dan maxis, sila jangan malu-malu... PILIHLAH TEAM KAMI... TEAM TERBAEEEEEKKK DARI LADANG..MOOOOOOOOOOOOO...MOOOOOOOOOO... heheh...

ok, kalau nak bagi baju.. saya pakai size S.. auwwwwww.. kalau terketat sikit takpe.. boleh orang tengok perot bulat i lepas complete tasks!!!













21 comments:

JMR said...

gmbr ngh makan tu yg best tu...sy sokong team ni lash!!:-)

Miss Moon said...

auw filla ada gamba terbaru baik nyer poster

harnidahussin said...

hahaha...lawak la filla...memang team makan sungguh...sangat berbakat besar ;p

EcHa-aiShah-HeLicoNia ^-^ said...

gudluck kak.....hhihihi......suka bce blog akak.....

the hasyims said...

wahhh... semangat la team ni...
suka baca kriteria2 team-mate... saya sokong lahhh
hahaha

Gieyana said...

gd luck yer..:D

aresaliyana said...

hahaha...gaya pon ada ciri2 pelahab... nway, gud luck :)

AYuNG said...

wahhh...caiyok kak.....ehhe....

Shinnaz Ahmad Rasid said...

go filla go! weh!! u ni mmg suka masuk race lah!!! bagus! bagus!! I sokong!!!

Unknown said...

pergghh giler takutttttt group nih.

kalau tak cukup orang..sila lah ajak aku. tapi part nak 'race' tu aku pitam jap. tapi part makan..insya'Allah bisa mengatasi orang lain.

happy2gether said...

aku pon sokong gang ni...ehehhe good luck!

happy2gether said...

semangat2....aku sokong korang semua...chaiyok chaiyok..

Minami said...

caiyokkk la..

Mimie Ishak said...

wah wah wah sungguh bersemangat semua org yer....psstttt poster tuh amatlah gerun...aku nengok pon mcm seram seram sejuk gitew...wei kalau tak masuk contest tp nak sorak jek boleh tak? hahhahahha akan ku heret kesemua anak anak ku...hihihihi aku tau nko boleh menang nyer...ditambah dengan geng geng yg boleh dipercayai kebolehannyaa hahahhahahha go go NAM NAM BURP!........

onniesham said...

mmg gerun tgk kelebaran mulut ko filla. harus mee tu mnjerit ketakutan.

gud luck bebeh

Love said...

Saya menci orang kurus kuat makan!!!!! JELES TAU!!!!!

Myvitrd said...

wah good luck semua.. semoga berjaya dengan jayanya nanti

theblabber said...

macam best. kena ajak choyaya join gak ni!

C!kpuanmuda® said...

benci tak dapat join!!!!

Filla said...

TERIMA KASIH SEMUA.. KALAU TAK SELECTED AKU JANJI NANGES GULING-GULING T_T .... Kalau selected..kami janji buat bersungguh-sungguh!!
cpm: kalau tak ko dah jadik teammate mak dah tauuu.. huhu

Puteri Nuur At-Terawis said...

Filla, jumpa disana esok :)