Monday, January 17, 2011

Si Tembun Takut Rumput...

rumput pon takut.. tahperper tah.... kelaka sungguh.. sajer try2 bagi dia pijak rumput.. menangis tak hengat.... tapi sambil nangis tangan tak duduk diam.. siap leh nangis sambil tangan cabut rumput.. kuakakak..
hihi sedih nyeee...

betis mcm ubi kayu.. hahah.. KALAH apak kau! huahahahaa...

nak menangis aku tengok mata dia cenggitu.. nasib dah ok ;)

-Amaani-

anak dan emak

lagi anak dan emak muka seposen..


eh? dah habis gamba? hahahah.. nampak sangat takde cerita.. aku tengah panas hati nie.. tapi takpe.. sabarrr jerlah... cuba sedaya upaya untuk tidak menggunakan blog yang suci murni ini utk melepaskan kemarahan.. eh? tapi sakit hati dow.. hint sket, hidup kalau tak busuk hati tak boleh? busuklah lagi hati tu, aku tak kisah, tapi ko kena balik pasnie.. tungguuuuuuuuuuuuuuuuuu..

eh kan dan nampak mcm taiko dah.. oopss.. mak hati bersih lagi mulia lemah lembut sopan santun gitewww...




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

12 comments:

Rizziela said...

ala.....takut plak dia dengan rumput

'Cikgu Padi' said...

so cute..i de baca, budah2 elok bagi die lari or main atas tanah + rumput....ia membantu dr segi kesihatan tapi tak ingat pe...hahhhahaaaa

Niza said...

Cute, teringat my daughther kat nursery. She's 2 months younger than Amani.. pun sakit mata last week, sepet sebelah.

Ada musim agaknyer....

Iela Fazielah said...

xpasan pulak mata dia sepet...

Ms. Kudut said...

alahai tomey nyer dier.. dah la bambam cute lak tu...

Golden Rose said...

hehehe...cute..geram tgk tangan & betis amaani

irmafittaputri said...

kak filla..rumput umah baru ke??

maria said...

Sian betul baby amani..Ada ke patut mak dia buli dia...Tak patut betul..Muka memang betul2 takut tu...

Nurul Shahirah said...

adehh..comelnya amani ni..tak sabar plak nak ada anak!! hehehe..

Lia said...

salam. silent reader di sini. kesian amaani, nangis takut betul. kesian juga mata dia sakit. semoga dia sihat cepat. dia comel sangat, itu yang tak bosan belek blog ni hari-hari !!

AYuNG said...

alolololoooooo....comey sungguh la amani dengan mata sepet sebelah nya tuh...:) i like!!!!

mAmAbuDaK said...

wei dera ank...sian amani