Thursday, January 13, 2011

ORANG MELAYU MESTI MAKAN NASIK DENGAN SAMBAL BELACAN...

Saya ialah orang Melayu tegar... saya suka sambal belacan walaupon saya tak suka buat sambal belacan.. tapi kalau makan kat kedai.. wajib letak sambal belacan!
ini makanan saya pagi tadi.. pukul 9.00 pagi makan nasi, lauk asam pedas ikan, telur dadar dan sambal belacan... barulah badan jadi sihat dan kuat! al-maklumlah jap gi nak membanting tulang nak gi sawah... pastu pekena plak teh tarik.... muahahahah....

breakfast roti bakar? koko krunch with milk? apa mende tu???????



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

6 comments:

AYuNG said...

sodap tuh! hehe..:)

Mimie said...

saya sangat suka sambal belacan!!eka

genuine1224 said...

a'a..sambal belacan wajib ada klau makan..pastu kicap! huhu

amirah said...

Teringinnya nak makan nasik campur camni..hawat la omputih ni tak reti makan nasik campo..haihhh..

Filla ~ Kasihs said...

hahah.. boleh gang ler kita semua ;)

sheila said...

aku makan nasi x dpt sambal blacan..cili padi potong pun blasah je..janji podeh