Tuesday, January 18, 2011

Amaani Mengganasssss...

semenjak mata dah ok nie, lasak kemain plak... ni pagi tadi... sikit lagi dah keluar dari carseat ni.. ok tak lama lagi konpem dia duduk kat hand break....

geram tul tau... mak ko ni nak drive.. plak tu budak ni dah mcm cacing kepanasan... dah tonggang tebalik dalam tu... tak dan nak ikat.. dia tak suka...


ko tengok gambo atas ni.. dia korek sampai tetanggal

kaki sebelah dah tekeluar.. bontot dah naik ke atas dah.. pastu dia senyapppp jer.. aku ok jer.. selagi dia senyap.. bernapas ok.. aku biar jer ;)

hahah ini dah betul-betul bontot dia dah naik ke atas dah.. sabaaaaauuu jelah.... bile ko tebalikkan dia melawan okeh... puppp dia pusing balik.. hahahah...


ini ok lagi.. hari tu melintang, kepala kat cermin.. kaki kat aku.. hahah. pastu dia keras jek sebab kepala dah tepeleot... hahah...

balik semalam.. begaduh ngan kak Acih.. tah aper yang dia geram ngan kakak dia.. dia tarik baju Acih.. pastu dia menggigil-gigil sebab geram.. hahahah.. rambut kakak jgn cerita lah.. dah selalu jadi mangsa.. tu yang aritu Kakak plak gigit jari Amaani.. hambek koooo begaduh lah korang.. selagi tak tercedera aku diam.. kalau cedera, dua-dua haku bantai... semalam Amaani dah kene bantai tangan dia.. suap makan kemain lah susahnye.. rasa nak ikat tangan dia.. tengah suap.. laju je dia tampar tangan aku nieh.. habis tumpah makanan kat baju.. tangan mak ko kan laju.. kan dah kene tampar balik!!!! hahahahha...

tak lama lagi konpem aku lancar perang dengan anak-anak gadis ku... gadis?! auwwwwwwwww gelissssss..







EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

8 comments:

AYuNG said...

hehe....comey...lasak betul!

Ana Montana said...

wahhh !!
amani dah pandai mengganas..
suka baca blog akak..
pasal acih ngan amaani..
:)

afni+hafiz=dani said...

oi geram nye kaki die ~~

sheila said...

aku ingat anak aku je umo 6 bulan dah kene deshummmm anak ko pun terima nasib sama gak ye...

nasiblah kamu wahai anak punya mak yg ganas cam kami2 ini

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

lasak kemain lagi anak dara sorang ni ek.. suka tengok dia pakai legging tu, nampak makin gebu peha dia nan montok tu

Shinnaz Ahmad Rasid said...

wahhh! semakim membesar lah dia...hehe..muka dia sebijik macam Acih! ke tak sama? haha. senyum kot yg sama..ala..lasak-lasak ni semua ikut u lah nie..haha.

Najwa said...

gebu-gebannya anak..dia minum susu apa eh? paha Amaani dah cam paha ayam kentaki...goreng pun sodap..

mAmAbuDaK said...

mak ganas anak pon ganas lah...