Monday, January 24, 2011

Nak Pegi Serah Diri kat Hospital plak ni...

aku kalau sakit yer yer jer kan..huhu.... kan sakit mata... so tadi pegi klinik lagi... dapat MC 3 hari lagi... dan yang lagi best... doc refer aku ke Hospital plak.. dah lah menunggu tahap sikit lagi nak tumbuh janggut.. perghhhh... ni bedal nasik ayam pastu rest jap.. marathon gi hospital plak lepas nie... 

tadi doc cakap.. dah berapa lama sakit mata nie?.. dah 6 hari termasuk hari nie... then dia suluh mata.. oooohhh ni teruk nie.. ada selaput bahagian bawah mata... lagi pon dah 6 hari.. so saya kene refer u ke hospital.. u bawak surat ni pukul 2 nanti ok.. adussssssssss.... pstu dia suruh tutup mata sebelah.. "ok, u tengok nie.. nampak blur ke? kelabu ke?" ermmmmm aku pon tengok laaa... "kelabu jugaklah.. tapi saya mmg rabun".. huahahahha... doc jawab "laaaaa.. memang rabun ke? so memang lah nampak blur!.. takpelah.. still kene pegi hospital...nanti kalau selaput penuh mata hitam u tak leh gerak lagi susah... ok fineeeeeee.... seram jugak aku dengar...

ok sekarang, semua marilah kita berdoa supaya mata mak ni tak penuh ngan selaput.. dan cepat sembuh yer... Pak Radie dpt MC dua hari jer... padan muker dia... tupon sibuk nak gi keje... sekarang sgt berhati-hati supaya tak berjangkit kat Acih plak... Wan dengan rasminya kene gak sakit mata..muahahahaaaa... ni semua si kenit lah nie.... 

oh my reader genny ckp blog mak ada orang mention kat hot.fm pagi tadi? auwwwwwwwwwwwww... malu... sapa lah yang mention tu yek? 


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
 THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

15 comments:

AYuNG said...

akak..

semoga cepat sembuh yer....

wahhh, suka nama blog masuk radio.....dh femes! i like....:)

riza said...

hahhaa..org tua2 pesan..klu ada org sakit mata...jgn tegur 'sakit mata tp sakit bontot'...

yea laa td kt hotfm ada sebut psl blog ni..wuhuuu...pasni FF lak komen..

genny da bomb said...

iye betulll..terus mak teruja tau..sbb baca blog ni kan..kehkehkeh..sambil drive smbl komen guna hp!!tak sabar..bahaya gilos menaip ng urup sebijik2 nih haha..

org tu ckp suka baca blog mama sempoi ni..ada dua anak comel gile..pastu mention nama blog..sebijik2 FF sebut nama kasihaleeya hehe

Nama Saya Azimah said...

Liyana Mustafa :Blog kegemaran saya (musti buka setiap hari)...kisah seorang mama yg sempoi & mempunyai dua org anak perempuan yg sgt comel iaitu ----> kasihaleeya.blogspot.com

kak,ni den jumpo kat fb hot fm..sila kagum ok..haha

ibu iman said...

anak saya pun da pass virus sakit mata tuh kat apak die. hihihi...

a'ah... saya pun dgr FF sebut name blog akak nih...

Liyana said...

Ahahahahaha....sayalah yg mention kak filla... ;p kata pembaca tegar blog akak kan?errrr...kak filla marah ke?

genny da bomb said...

org tua2 suh kata.."awak sakit mata.saya sakit bontot" hahahaha...suh acih cakap camtu hehehe

sblm ni penah la dua2 hero kt umah kena sakit mata kaw punya..chicken pox bagai..tapi mak tetap selamattt..aminnn..hehehe

Iela Fazielah said...

wah2... untungnyer... blog mask radio tu.. neway.. semoga cepat sembuh ye

~Rina Mazlan~ said...

Ko dok intai sapa ni filla... :P

Nurul Mardzaie said...

a'ahlh sis. ada sorg pdengar radio ni ska sgt baca blog sis. saya dgr hot fm pagi tadi trus bkk blog sis,mana tau ada entry baru. :)

get well soon! :)

Miss Moon said...

bangga dowwwwwwwwwwwww

aku vote nko utk masuk project Alpha pas nih ok ......aku pun suka belog nko suka bangat tetiap hari misti aku bukak blog nko

dapat aku bayangkan mata sepet nko bertambah sepet pilla akakkakakak

nanti kalau mandi slalu kasik air mengalir kat mata nih pun doc bgtau aku

a solution to polution is a dilution hahhahah cam pencemaran alam sekitar lak bunyi nya

get well sooon pilllaaaaaaaaa

wey taruk la gambo mata nko tew auuuwwwwwwwwww

i love blog pillla tooooooooooooooo

M a s A z i m a H said...

wah wah wah masuk radio yoo? tahniah tahniah.. betambah lah pendapat pasni? hahaha :D

kang masuk om nom nom tu lagik.. hebat hebat! :D

CikgooSue said...

Macam penah dgr petua soh letak susu badan kat mata yang sakit.. xtau la betul ke x..
hehhee...

wah.. femes gile 1 malaysia tau blog akak... ;))
mmg best n sempoilaa.....

afni+hafiz=dani said...

sakit mata mmmg penyakit yg snang gila nk merebak..get well soon filla =)

Filla said...

liyanaroxx:hahahah... cekmek molek ni rupanya yang mention! maluuuu aiiiiii.... hihihi...

yang lain-lain: tq bebanyak rajin membaca amalan murni..eh tetiba plak ;)