Tuesday, January 04, 2011

PRODUCT TERHEBAT BUAT SI MANJA YANG GEDIK...

Salam buat semua... amacam 2011? berjalan lancar ke tak baper nak lancar? oh buat saya.. sedang-sedang ajer... tapi ada sikit nak share ngan korang yang ada anak kecik yang stok kene suap-suap makan.. kalau rasa Laki pon makan kene suap, boleh jugak guna benda ni.. hihiih...

i'm lovin' it wa cakap lu.. hahaha.. nak tau tak.. aku dah lama cari bekas yang macam nie.. aku nak yang sudu boleh masuk dalam bekas yang sama.. sebab aku kan mak nenek.. nak jalan sana sini.. kalau sudu tempat lain.. mangkuk bekas lain.. memang konpom aku suap amaani makan bubur ngan tangan jerlah..hahah..

so for me, benda ni sgt lah comel dan murah dan compact dan mudah dan comel dan warna-warni..

dalam nie ada 3 sets.. sudu ada satu tu jerlah.. sangat mudah kalau gi travel ke.. gi shopping ke.. letak jer nestum siap-siap dalam tu.. tutup jer ketat-ketat..  
tengok tu gigih aku nak ajar korang nie.. siap photoshop bagai nieh.. memula pakai ni aku punye lah bengang sebab dia tak leh nak tutup rapat.. bekas dia nipis jer bih kurang mcm bekas yang ko leh masuk microwave.. pastu leh campak tong sampah tu.. hahahah.. tapi ni kualiti lah sikit...

so nampak aku tulis 'PRESS' tu? rupanya nak close dia.. ko kene press ada 4 tanda tu.. baru dia kedap.. mudahkan? tengok sudu dia pon ada tempat khas.. so takkan bercampur dengan makanan..  

ada mcm-mcm kaler.. sebab anak ai pompuan.. mestilah purple-purple-pink gitew...

Amaani punye bekas pink, tutup purple.. ada 3 set cuma RM19.90.. boleh didapati di parkson.. satu bekas ada dua compartment gitew.. so aku letak sebelah nestum lain.. sebelah nestum rasa lain ;)

so jom lah para MAMA... best tau... ngeh ngeh ngeh...  




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

10 comments:

JMR said...

best gk ni kalo laki pon leh mkn bersuap dlm bekas nih..ala2 manja gitew

Filla said...

cik nunu.... cepat beli bekas nie.. cik jmr awak ni teringin nak makan bersuap..huahahahhahahah...

A m m i said...

bagus fren..aku pun kene terjah bli tu jugak utk hero kecik aku

huda said...

wah pn. filla..nk ucap tima kasih la byk2 sbb share info ni...sgt berguna! mmg sy akan dpt kn dgn segera!
pasni bleh x share plak anak awk mkn ape..sbb anak sy dah jemu mkn nestum & bubur yg di masak oleh sy..hehehe

C!kpuanmuda® said...

take n toss.. pakai buangkah?

Anonymous said...

baru nak tanya pakai buang or not cikpuan muda dah tanya dulu..... is it mircowaveable?? nak travel, rasa benda ini mmg membantu.

Tq Filla.

Mommy Zaralisa

Filla said...

sheila: sila lah..
huda: ok nanti kita share2 resipi..tp amaani tak suka sgt makan!
cpm: kan kan? tapi ntah ler ke nama jerk take n toss.. tp kalau dah teruk baru buang kot? huahaha.. edisi berjimat cermat tahun baru!

azdra-azdra said...

aku takder harapan la nak beli benda nih.. sebabnya aku tak tahu biler nak beranak lagi.. huhuhuh

intan said...

filla nak share info same! kalau gune benda alah ni pun senang time travel hehe.. http://www.thebabyloft.com/catalog/product_info.php?products_id=2781

Elin said...

nak cari..nak cari..Dulu i beli yg jens ni-The First Years/Learning Curve Take & Toss Bowls With Lids..beli kat Parkson Alamanda. Nnt nk try cari cam amani...nmpk senang coz ada spoon sekali..comey lak tu. Thanks for d info.