Tuesday, January 22, 2013

WAROENG PENYET



Aku tak tau orang lain.. tapi aku rasa Waroeng Penyet jugak yang sedap.. Sebab sambal dia POWER PEDAS gila... hahah..stok kalau telebih terus tak leh sambung makan lagi hahaha.. Pak Radie lah tu..over.. terus tuang sambal kat nasi.. poyo.. last2 berenti makan sebab kepedasan gila.. hahah

Dah lama teringin Alpukat Juice.. akhirnya dapat jugak.. hahah Acih rasa air ni muka bekerut-kerut "Mama ni kenapa rasa dia macam air sayur?".. sabar jelah... 

cendol dia pon sedap ;) 

ni pon.. oiiii haus lah tengok gambar ni T_______________T

Sambal ngan kicap ni lah yang buat selera ;)

nyammmm sedapp sangattt

Ani tak menyempat ok.. hahaha.. Banyak gila dia makan.. sebab dia kan suka makan ayam ;) 

cumi

Fav Acih

Bakso pon Ani bedal.. takut aku tengok perot dia mcm nak meletop..hahaha


Kalau dapat ayam goreng..  confirm dia diam.


Acih ni saja tau.. dia nak snap gambar mama.. pastu "Mama, smile, smile.. ok okkk" pastu tengok muka dia.. hangin mak kau tau..  

tuan tanah

alahai anakandassss... 

Anak mama

Anak papa

Heheh.... Itu lah sahaja kisah nak dishare buat masa ini.. nanti kita sembang lagi ok? bye..





EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

21 comments:

cikeyrah said...

Lapar Terus . .

mRs aGed said...

hye....slalu baca blog awk, tp x pernah komen :)....(from:yg tegur awak kat bakery cottage pjaya smlm)....

Nurulhuda Abdul Latip said...

ani sama je cam anak bongsu kita dapat ayam goreng je senyap, tau2 tinggal tulang je.

Azlina bt. Azis said...

Baper total utk makan cam ni yerk?

Kniedaz said...

Suka gambar filla ngan ani n acih...sweet!
Waroeng penyet ngan kedai ayam penyet tu tak sama ek? kat sini makan kat ayam penyet tu..suka pecal..yumyum pedas

honeyzz said...

Kak Fila dah try Wong Solo? For me lagi sedap. Tak dry sangat. Ade ayam bakar and ayam penyet. Lagi meletop sambal dia!

Anonymous said...

kak nnt cube ayam bakar kat situ..lg terbaikk gilerrr

Syue Mustafa said...

Seleranya Ani makan. Nampak makin comel...

Schazaza Zober said...

kak filla, acih anak papa...ani anak mama.. nati baby kuar cane plak? anak mama n papa la ye eh? hihiihihi

Anonymous said...

filla,
kat mana warong penyet ni..mcm best je

Anonymous said...

salam, kat mana ni waroung penyet nih?? arap2 kat seri kembangan

Anonymous said...

kak, kedai tu kat mana?harga dia cam mana?share skit

NUNU EERA said...

sgt sedap.. ahd lps nk mkn tpi rmai org.. nanges..:'(

ZazaMyMoon said...

wahh nampak sedapppp.. terus jd lapaq huhuhu

Filla ~ Kasihs said...

kat sini makan tak mahal sangat.. satu set tak sampai RM10 kot? haha... aku tak tengok harga.. tapi aku makan banyak cenggitu dalam RM70.. air dia yang mahal.. alpukat rm7 kot? yang lain ok je harga.. siapa nak try, leh pegi the curve.. tingkat 1 sebelah subway ;)

eda said...

eh eh ani dh leh tenyum2 comei depan camera ?? huhu

JMR said...

BURPPPPPPPP!!!! alhamdulillah, kenyang dh tgk gmbr kt sini...

mrs kayrul said...

sedap ke kak filla...selalu lalu jer dekat restoran tue tapi tak berani masuk takut tak sedap...hehehe

bibi yusof said...

Hi filla.. Salam kenal...
I pon dulu suke pegi sini.. Dulu dulu la... Suke menu bwl penyet... Ngan wings penyet... Pastu minum soda gembira...
Sedap....

cenggengyana gojes said...

sedap je tgok ani mkn

sharifah rosidah said...

Aunty pernah makan ayam penyet kat wong solo je...tempat lain belum cuba lagi.

Muka pak radie dengan acih sebijik....orang kata kalau anak perempuan ikut muka bapak nya sejuk....