Friday, January 25, 2013

SIAPA BIJAK SILA TEKA...

Ini teka-teki dari Kasih Aleeya.






MAMA, KALAU MAMA BIJAK MAMA TEKA...

GAJAH TERBANG NAMPAK APA????













"Hellloooooooooooooo elephant cannot fly okkkkkk" 





Kalau korang bijak memang aku respect..


Sebab aku adalah lembap kalau bab teka teki


Bukan tu je.. aku memang tak suka lah nak pikir-pikir nie..


Ok diulang.. 














GAJAH TERBANG NAMPAK APA????









Jawapannya sila scroll down ;)






































































































NAMPAK PELIK.














Lawak ke? Ke rasa nak tikam diri sendiri?


23 comments:

honeyzz said...

my answer is..nampak sangat menipunyaa...hehehehehe

Irfa said...

ala dah ada jawapan ke..aku baru nak jawab.sbb aku penah terkena.huhu

aku paling x suka teka teki
sbb aku malas nak fikir

are-fine said...

kak filla.. lawak teka teki ni dah lamaa laa.. akak tak pernah dgr eh?? hehe..

mrs kayrul said...

nampak pelik la...teka teki sekarang memang tak logik langsung..hihihi

IdaShazana said...

Nampak hebat jugak

Nurulhuda Abdul Latip said...

Haha, saya test soalan ni kat anak saya dia boleh jawab betul sbb dah biasa dgr soalan ni...:-)

Anonymous said...

Hahahahahahahaha! Anak cik puan mimang cerdik mcm amma dia jugak. Sila tikam diri sendiri sekarang. Lalalalalala!

Anonymous said...

Hahaaaa mmg tuh la jwpn nye ' nmpk pelik' hahaaaa..- intanjb-

JaJa'Z said...

satu lagi version..

gajah terbang nampak apa...

jawapannya..

nampak sangat menipunyaaaa

JaJa'Z said...

satu lagi version..

gajah terbang nampak apa...

jawapannya..

nampak sangat menipunyaaaa

Kniedaz said...

hahahaha.....tension mak ko

Im happy being alone said...

memang kena tikam tikam..hehehe

Anonymous said...

Kalo sy sy jawab nampak beno tipunye..hehe

kelipkelipchumel said...

kih kih kih...oke..fine.tak terlintas pon jawapan tu walau soklan tu mmg pelik tak masuk akal.adehhhhh...sama la kite sis.

Putri Mardiana said...

klu gajah terbang nampak beno menipunya..huhu

Ibu Khalish n Ilhan said...

Haha..apalah Mama ni, kan tak tahu.

tulah, lain kali tengok Upin Ipin ye. Dalam siri Kembara ke Pulau Harta Karun. kui3...

Anonymous said...

gajah terbang nampak benar pembohongnya...gajah mane oleh terbang..

arieiza said...

Hahaha..lawak la kak. Memang teka teki ni selalu buat kita geram je. Tapi kdg2 jwpn die masuk akal.

First time comment kat sini..selalu silent reader je. :)

ida said...

gajah terbang....nampak sangat menipunya heheh

aSmiDar said...

Haha..lawaks..

Anonymous said...

Jawapannye kak fila = nampak benor nipunye..~~ haha

Filla ~ Kasihs said...

haha nampak sgt kelembapan mak ko ni... *larimasukbiliktekupmukadgnbantal*

sharifah rosidah said...

Hah gajah tak boleh terbang lah Acih...kalau gajah terbang nak kiamat lah gamak nya.