Thursday, October 18, 2012

Ani Mahu Muncul Dalam Komik...

*sponsored post*
*please scroll down for new entry*


Hari ni nak citer pasal Ani pulak.. heheh... Korang pon tau.. Hobi Ani ada 3 (dah bertambah dah sekarang) heheh..

1. MAKAN
2. AMIK GAMBAR BUAT MUKA MINTAK KENA LEMPANG
3. MANDI



Salah satu muka mintak kena lempang.. 

Ini muka mintak kena cium ;)

Ini muka mintak kena penampar.  Hahahah.... Ani oh Ani... Si Kenit ni lah yang menceriakan hari-hari yang suram... dan Si Kenit ni jugak lah buat aku tak yah gi gym.. jaga dia je dah mengah.. Thank you sayang! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....  

Don't play-play with Ani yeh.. Kang Ani gigit kang... hehehe...

Ani memang suka bergambar.. tapi dia selalunya akan buat muka pelik dan ntah apa apa... hidung kemik.. lidah tekeluar.. mata tebeliak.. tak macam mak dia ngan Acih.. asal amik gambar, buat muka cun.. asal buat muka cun, amik gambar... hahahaaaaa *tak kelakar yeh*

Mama dan camera memang tak dapat dipisahkan ;) If korang pon sama gila macam kami... aku ada nak gossip sikit... hehheeeeeeeeeeeeeeeeee... 

Dah tengok Facebook Drypers? Now Drypers tengah buat campaign "Drypers Sungguh Ceria Adventures Comic".... WOwwwwEEEeeeeeeeeee... memang sesuai orang macam Fillanie untuk join contest... hahah.. Aku kalau contest fun fun je aku join.. yang ala-ala tak fun, aku malas.. hahah.. mulia sungguh keperibadianku... Tapi seriously Campaign ni memang fun.. dan tak susah langsung pon.. Jom join? Siapa ada baby je boleh join.. kalau tak de baby, jangan mengada nak hantar gambar baby kucing ye.. 


Ok macam ni lah rupa Facebook Drypers untuk campaign nie.. make sure korang click Like dan be fan ok? pastu boleh join contest ;)


Nampak tu? haaaaaaaaa.. macam tu lah nanti... kita hantar gambar nanti dia transform baby kita menjadi komik dalam Drypers Sungguh Ceria Adventures Comic... dari REAL baby menjadi komik..kahkah.. dengar pon dah comell sangat bunyi dia ;) Aku tebayang Ani jadi komik.. hahaha.. sekarang pon dah macam komik aku tengok..hahah.. Dah katanya Ani suka bergambar buat mimik muka kan? memang ko siap lah pasni.. teruja gila aku nak masukkan ko dalam contest ni Ani... siap kau.. kita as parents pon boleh enjoy sebab kita boleh jadi part of a comic adventure bila anak kita menjadi STAR dalam comic tu nanti.. siap ada storylines ok... 


Aku dah lama jadi fan Drypers kat FB.. Jom jadi fan Drypers dulu.. http://www.facebook.com/DrypersMY nanti kita godek-godek FB Drypers tu yer.. So far Drypers ni memang suka buat aktiviti ceria.. dan contest...rugi lah korang tak jadi Drypers Facebook fan.. very ketinggalan zaman tak join..hahah

Selepas dah jadi Fan Drypers kat FB... jom kita ramai-ramai join contest.. tapi AWAS! pastikan anak korang kurang comel dari anak aku.. sebab i nak anak i yang jadi STAR tu.. korang extra je ok? deal? hahah.. 


Recruitment Period untuk "Drypers Sungguh Ceria Adventures Comic" bermula dari 15 October - 26 October 2012.. masih sempat nak hantar gambar anak yang paling comel comel comel comel ye.. Dengan menghantar gambar anak kita... baby kita berpeluang untuk menjadi Malaysia's first baby-generated comic.. Apa tu? maksudnya, kalau baby kita terpilih, baby kita akan 'dilukis' oleh comic illustrator and will be featured sebagai main star of the DRYPERS Sungguh Ceria Adventures.... dan nanti akhirnya akan di post kat Drypers Malaysia Facebook page kat www.facebook.com/drypersmy. 

Faham?

Sekarang meh saya ajar langkah-langkah yang perlu dibuat oleh anda dan saya:

  Attach gambar anak anda (full body and front view angle) sertakan sekali 
Nama Penuh
IC Number
Nama Anak
Umur Anak
Contact No
Alamat Email
dan emailkan kepada facebook@drypersmalaysia.com dengan tajuk "Baby Photo Recruitment"
(Picture Size : within 1MB-5MB) dan clear.. blur-blur simpan bawah bantal je ok... 

 Entries will be picked based on every 20th unique entry.. jangan susah hati ye.. InsyaAllah anak kita berpeluang.. doalah banyak-banyak.. 

Jika baby kita terpilih, baby kita akan muncul dalam Drypers Sungguh Ceria Adventures comic which will be launched on 5 November till 30 November 2012

Parents yang anaknya terpilih juga akan menerima complimentary set of Drypers products.. Ok saya nak Drypers..hahaha.. Saya suka Drypers.. Bak sini saya mahuuuuu!!! 


Untuk info lebih lanjut tentang campaign ini sila layari http://www.facebook.com/DrypersMY

13 comments:

Irfa said...

suka tgk je tapi mmg tak minat join kontes..moga ani menang ye :)

genuine1224 said...

dah send pic anak semlm..hehe

Hudalatip said...

Alolo comelnya ani ni..

Anonymous said...

kita pun dah send.. hehehehe... anak kita pun leh lawan ngan ani tau... -Fiza

manismanis said...

comel sgt dak ani ni..geram je mcm nk gigit pipi tu..hehehe
try la bwk ani pegi casting audition iklan ke drama ke..pandai ani ni buat mimik muka..serius geramm!comel ;)

Shasha Mohamed said...

Muka-muka yang cute dan ceria ;)

sharifah rosidah said...

Hahaha sampai hati ko filla, kesian muka budak kenit tu ko letak kan gigi gigi pelesu itu... Terus hilang kecomelan nya,

manja209 said...

comey ani...elok sgt ani masuk...ngee

Marsha~ said...

Ariq pun suka buat muka mintak lempang mcm ni... dua2 anak no 2... anak no 2 mmg sengal kot.. sama mcm aku.. haha

FaiiYatt said...

Saya dah sebulan dua follow ur blog..baru ni mengomen hehe..geramnyee tengok Ani..bulat tol rasa nak cubit2 je pipi dia..anak saya pun nama Amani jugak..nama penuh Amanda Amani, baru 10 bulan..

mrs kayrul said...

aduh pecah perut tengok mimik muka ani nie..hahhaha

Unknown said...

wow. she's cute:)

Syarifah Nadia Syed Mohsin said...

comelnyaaaa nai... geram tgk ani n ani mmg lawak sngt.. ade cite psal blog sis dekat blog saya

http://syarifahnadiaaljufry.blogspot.com/2012/10/10-blogger-terbaik.html