Friday, July 31, 2009

Plan dasyat pada sabtu malam ini.....

Siler bawak bertenang para PA-PA yang ditindas yer...huahahahhahaha.....marilah berhibur...


mak akan ke KAROKE pada esok hari.. sudah booked okeh.... wuhuuuooooo... syoknye... memula plan nak gi makan kat delicious sajer.. tp hellooo???!! makan jer ngn borak2??? itu kat balcony umah haku pon boleh yer cik attaaa.. aper kerlas.....


so 2nd choice adalah pegi tidak menyedarkan diri di karok... hurmmmm.... balik umah..tolong buat list lagu aper yer cik anny and cik atta..mak penat dah training arini nyanyi lagu Demi Cinta ~ Kerispatih... huahahhaha.. (dah dengar ratus kali pon tak hapal tune) aper masalah aku nieh... hancorrrrr..... x per... leh coba lagik...


Pak Radie akan melalak2 bersama Amy Search.. dan aku akan melalak2 nyanyi lagu Indon.. sbb lagu omputih mak fail sket... (cibai tul dorang ngata aku kalo tgk jek lagu omputih terus letak mic).. hahahahah.... Acih plak akan melalak2 kat umah nenek dier.. huahahahhahaha....


utk sanak-sedara aku yg baca blog nie.. tlg jangan kepoci bagi tau madam Hazizah yer... kalo aku dpt tau saper ngadu kat dier.... siap laaaaa korang........ hahahahha....


oh yer aku telah membeli bulu mata pelasu... ingat nak gi MAC nak suh budak Christine tu pakaikan and wat makeover... tp sebab teman-tp-mesre aku ckp jgn nak hover tak tentu pasal pakai bulu mata nak melalak dlm karoke yg gelap tuuuu.. so aku batalkan kot niat murni aku nak cantek dari dorang tu... ker rasa tegugat fillanie lagi meletops kebabom nih?? huahahahh.. tak per.. aku leh simpan tuk dipakai di pagi hari raya.... cheers!!!!!


Hot Tips: kalau takut dipukul ombak..jangan berumah di tepi pantai..... maksud tersirat nye ialah... kalo takut kene marah ngn laki sbb nak enjoy-menjoy... duduk ler diam2 kat umah... HUAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA....


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

4 comments:

Jaja said...

kak filla, biasa karok kat mana?? kot la leh cuba2 laks karok tempat akak meronggeng..hihihi

Mimy Hamid said...

selamat beronggeng buk filla

mummy_ayu said...

wah..meriah gitu..happy karoeke la ye..nanti singgah blog ayu, gie vote for iris ye...tq!

Anonymous said...

Completely I share your opinion. In it something is also I think, what is it good idea.