Monday, July 13, 2009

Family Day opis kat Semenyih..

al-kisah memuler nak wat kat kuantan pahang... pastu sumer kene bayo sendiri including hotel sumer.. so tak der org nak pegi.. maka cancel... jadi utk cost yg murah.. depa wat plak kat semenyih ni haaa.. hantam jeklah.. aku ikut jer...makin lamer aku mkn malas nak citer.. hadap jeklah gambo ni yer..


pagi-pagi tu ada poco-poco... baru aku tau teroknyer aku nari poco2.. mcm hampeh.. keras mcm kayu.. sian okeh!!!!

ngan bebudak opis..

tgk 'kite'.. Acih telah mengepaw layang2... hangen jek aku.. leh lak bukak van jual lelayang kat situ!!!!

ok gambar lagik..

oittt.. pak radie zoom aku okeh..heheheh...

mak dah bukak baju ijau tu..panas okeh pakai double.. tgh dok2 beromantik bawah payung ngn bespren mak si jeeja (baju itam).. tetiba dorang nak wat game sambut telo ni haa.. tp utk anak dara dan lelaki bujang... belari2 aku ngn si jeeja ni haaa.. nak masuk gakkk.. aku tak kiraaaa... huahahahah... dan2 ada plak yg kecoh 'eh dorang dah kawin..ada anak'... HOIIIIII FEDULIK HAPER!!!!!... kuakakakak.. campak payung terus lari2 masuk line jek..kuakakka...laki ngn anak dok lepak bawah pokok jauh giler..

oit lelaki sebelah aku yg agak big sket tu kan.. jgn memain... terror tangkap telo okeh.. telo terbang tinggi giler dia leh slamber lompat tuhhh...

huahahhaha... aper lahhh buruk nawwwww aku ngn si jeeja nieh... peserta paling hover okeh..kuakakka.. siap pakinson ni tgn nak tangkap telo!!! jgn memain.. kitorang couple ke-4 yg tinggal tau.. ces!!!! pastu telepas lak telo aku baling rendah sgt..heheh.. dpt no 3 dpt hadiah okeh.. takper... cuba lagi taun dpn..

ni ler gang aku gi mkn pepagi...

sebelah acih tu Dina, anak kwn aku tuh.. selang sehari jek umo dorang.. uiiiii betapa bestpren porever okeh.. beranak pon selang sehari... siap leh sms2 sblm branak masa tgh baring kat katil sepital.. bengong!!!

uiiiihhh.. tak senonoh okeh.. dpt hadiah terus blah.. x sompek donga boss mak nak ckp aper..hihihi... tensi okeh.. bajet nak dpt LCD tak pon Fridge ker..

nie hadiah yg mak dpt yer... steam iron...streka lagik... kan kan kannn??? aku dah ckp dah...konpem muker aku ni dpt streka.. aku dah ckp dah kat previous entry tu...jgn bagi aku setereka sebelum aku streka muker tukang bagi adiah.... tiap2 tawun dpt setereka... nak gosok baju pemalas ya amat jugak!!!!

sib baik cabutan kedua aku dpt dinner set nie..hihihihiiiii.. ok laa dari tak der... bersyukur fadilla....... yer yer... syukrann.. utk menunjukkan betapa bersyukurnyer aku... siler scroll....
-

-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

hehehehehheh... lauk malam nie..motip??? hahahah.. nak tunjuk pinggan sempena cabutan bertuah.. dan nak bagi tau betapa bersyukurnye aku... terus guna okeh...heheheheheh... sedappp okeh mak masak... auwwwwwww bukan selalu puji diri sendiri... bg ler laluan sket yerr... uiiii ni kalo ada petai lagi power.. tp mak tak leh mkn petai.. ceretsss... huhu....

sekian sajer...


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

8 comments:

MamaIcha said...

cantik dinner set tu...i suka ok :D

Softtouch [Hanim] said...

bestnya dpt adiah lucky draw..seterika..ok ape..steam iron lagi tau..kalu xnak bak lah cni..he he he.
Psst udang tu sangat meruntum jiwa sy lah...

Anonymous said...

IF IM NOT MISTAKEN..MCM PATIENT DEMC LAA..HEHEHE..BTOL X?KALO SLH SORI LA YE..

Filla said...

busyuksayang:cantek...tebal..i like..
softtouch hanim:huahah.. simpan wat stock..kalo yg skang rosak ada spare! heheh..aper lagi..gi masak!!
anonymous:ermmm..salah kot?..hehe

Sham Ummi Echa said...

sib baik ko dpt set dinner tu.. kalo x mau ada yg kena iron kt muka.. weiii sama ar kita... persal kalo lucky draw jer dpt iron ek.. mau jer terbako aku kt situ

genny da bomb said...

takpe gak dapat la gak sterika..mak nih bab lucky mmg tak lucky manjanggggg..nan ado penah dptttttt!!!

Siti Fatimah said...

bestnyer family day u :)

Anonymous said...

yang..
nk tanye...
ape ke nama tempat u wat family day tu?

tgh dok mencari2 tpt bes nih