Wednesday, July 01, 2009

APER NAMA TEAM FUTSAL????

Lama dah aku tak merepek kan? bukan aper tak der issue.... aku pon tatau nak sembang pasal aper... gambar pon tak der nak di uploadkan... tp walaupon issue takder.. gambar pon takder.... aku actually sgt bz dgn life... even Acih tak der di sisi aku masih bizi... semalam start training futsal... gitewwww..main besepah2.. pastu semput..tak larat... tak cukup napas.. senak..... dan lain2... tp main smlm ada coach ler.. bagus gak.. so ok sket ler bab rules... bab nak handle bola.... tp aku tetap selenga... game dah nak abis pon aku asik luper jek team members aku... kadang tiang gol aku belah mana aku leh luper... mmg bangang nak mampos..... huahahahahha....


Hari tu diskas ngn team.... aper nama team kiter nieh?... menyampah giler... siap kene letak lak nama team.. ngengada okeh!!!!!!!... tp dah kene gak letak... sembang nyer sembang... ingat nak letak "KASI GEGARRRR"... huahahahahah.... tp tak leh okeh... player2 team aku sumer sekepeng... per bender ko nak kasi gegar?!!! tak begegar okeh!!!!.. dah dahh..jgn buat lawak yer... pastu mak usha team lelaki nyer nama team.... "TERUNA SUCI"... bleh????.... huahahahha... Suci ker dek non????... bluekkkk aku mendengo nyer... hahahahah... mcm tu baik buh "GADIS SUCI"... huahah.. lagi nak tebluekkk 5x ganda.... pikir nyer pikir... kami pon dapatler nama terbaekk wokkkk..... (weh asal lately ni aku suker lak ngan ayat tebaekk wokk?).. gelisss okeh... puhleaseeeee..... wokk wokkk.. wok luuuuuu.......


Ok aku nak gitau nama team futsal ktorang.... dah ready?... hehehehe.... meh scrollll.... (kene ler main scrolll2 nie.. utk membangkitkan ciri2 saspennnnnnnn jeng jeng jeng..... hihi.... 1,2,3 go scroll!!!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


**BIKIN PANASSSSSSSSSSSSSSSS**


Amacam? tuler nama team ktorang... menggelabah ker??? huahahahahha.... aku rasa mcm ok jer... sbb kalo ko kaki bangku pon konpem ko 'bikin panas' biler org tgk ko main mcm bangang... tp kalo ko hebat pon.. konpem bikin pihak lawan panassssss.... so bodoh ker..pandai ker... beraksi... tetap BIKIN PANAS... yihaaaaaaaaaaaaaa.... hehehehe.. menang pon bikin panas.. kalah pon bikin panas.... bijak2....


Ok ler... sambung citer smlm training.... hasil training setelah berbulan tak main futsal adalah sgt menyenakkan perot... cramp perot... lebam betis kiri kanan sebab kaki saper lah yg bentes kaki aku smlm.... (tak sempat nak tgk saper buat aku.. tak pon aku kan cpt luper).. so dimaafkan... pemain import sgt bagus... cemana?? player2 import lagi bagus dari pemain asal.... tp takper...anggap jerlah ni friendly match.. dan sajer utk suker2... (tapi kalo kalah malu dowwwww)... eh tapi main terok gak smlm..so possiblity utk menjadi juara adalah sgt tipis sekali... dlm erti kata lain *jangan bermimpi di siang hari*....


Lutut aku plak smlm mcm nak tekehel..tp tak jadik sbb aku sempat ler handle lutut nie.. tp still terasa mcm anytime dia leh 'meletop' jer..so kene jalan lemah lembut sket arinie.. syok nyer futsal smlm... sbb court free...hehehehe... pastu main 2 jam smlm... sampai kene sound plak ngn mamat2 kat luar court yg tunggu turn... ak elaaaa... lek arr.. aper menggelabah sgt..... aku ni blur tak paham.. patut ler dorang dok jerit2 kat luar court ckp "capati satuuu.. nasik ayam satuuu".. aku mcm pelik gak perhal dorang nieh.. rupanyer... tak sabo nak masuk court... court free okeh.. so nasib arrrr.. ko tunggu jeklah sampai ktorang settle.... mcm bagus... kata court free.. saper cpt dia dpt okeh....


Oh yer.. mak sedara belah Pak Radie kat ICU skarang nie.. maka my PIL dah ke Batu Pahat semalam.. dan aku tepaksa mintak mak aku lak gi amik Acih suh dok kat Ampang.. (sian anak aku... merata2 dia)..eleh.. dia yg suker dok sana sini.. suh dok ngn aku dia bosan... mak sedara Pak Radie ktorang panggil Mak Uda... dah tenat.. so aku skang ni tgh *standby mode*... tak tau nak ckp cemana... aku doakan Mak Uda dpt kembali sihat mcm dulu....


Sekian saya melaporkan dari pejabat saya....
(mamposssssss pejabat okeh.... diulang... PEJABAT!!!)


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
PLEASE REFER OUR PORTFOLIO AT THE SIDEBAR
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

5 comments:

Liyana said...

PEJABAT????mana lagik kita nak update kak filla kalo bukan dari PEJABATTTTTTTT....kalo dari umah mcm malas nak bukak laptop sbb bantal sudah memanggil....=p *kerana kita adalah di landasan yg sama* hahahahaha!!!

Mimy Hamid said...

yo BIKIN PANAS nnt malam yerrrrr

Neeya Izzandra said...

pergh name team ko menggelabah +menggelupur siot!!!!!!!

genny da bomb said...

dari PEJABATT jugak le den mengkomeng..kakakaka..gile aa buk pilla ni..nk sumbat belah mana pun bleh lupa..ada gak yang kalah sbb gol sdiri ni kang kakakakka...

Unknown said...

kalo aku ko nyer team lawan..kompom mak taruk nama team 'seram sujukkkkk'