Friday, July 24, 2009

AMANAT SAYA DI HARI JUMAAT....

aper nyer masalah blogger.com nieh... tensi okeh.... mak tak leh post comment kat few blogs.. korang banned mak ker aper?..huahahahhahaha.....

okinokiyo, aku try byk kali click 'comment'.. tp dia wat derkkkk jer.. menci okeh....

jujue, aku post komen laser berapi kat entry cekodok ko...

cikpuanmuderrrr: pasal Bobbi Brown tu expiry date dia 31st July.. tp mak pegi arituh..dia tanak make-up pon muker ai yg lagi comel dari akak yg sorang lagi tu... dia ckp kene ada make-up artis BB call kiter dulu utk reconfirm date and time.. kalo pakai redah jer datang tnjuk sms jer dia tak layan.. sbb ramai.. bengong ker tak bengong???????? kalo cpm ado nombor tepon BB subang parade.. gi kol dia dulu...... kalo tak rasa mcm hina jer org tak layan kiter.. BENCIIII OKEH..

Sekian sajer amanat dari perempuan comel yg ditolak mentah2 utk dpt free makeover di Bobbi Brown....

Si perempuan comel ini ada tennis date ngn cik annynieeeeeeeeeeee... pwasan konikovaaakkkk jap..huahahahha...



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

2 comments:

Unknown said...

hoihhh! patut la..blog tu sdri taknak siar komen ko tuh! blog pon tak sampai ati nak dedah kan tahap melampau lampau blur ko tuh! hahaha..

tapii..haiihhh apsal ko nak kompius plak. betul dah la tuh apa ko pikirkan tu. kan ke nama hidangan aku lain2 tuh? sapa cakap semua tu nama dia cekodokkk???

biiijakk lah ko nih. dalam berjuta jutaaaaaaa batuuuuuu yg baca blog aku..(chhhee wahh berjutoo tuh) ko sowang je bijak sana yang percayaaaa lahhh....

C!kpuanmuda® said...

hoh! kalau camtu kem salam la mak nak gi sana... baik aku lepak kat umah tido berjemaah :p