Wednesday, July 22, 2009

Jewellery yang konpem takkan membuatkan anda diragut....

mari kengkawan... mulai hari ini.. kita boikot pemakaian barang kemas yg mahal2 dan elakkan sebarang pembaziran... bagi yg sudah berkahwin..... pasti suami anda memanjatkan kesyukuran kerana beristerikan seorang wanita yg tidak merayu2 minta dilimpahkan dengan emas dan permata....

hambek ko.. kuar bahasa sastera.... heheheh... saya adalah pencinta ring dan jugak bracelets/bangle.... tidak ketahuan plak mengapa..... dari dulu saya sgt tidak berminat dengan rantai2 kat leher nieh.. rasa mcm leh terjerut pangkal leher mak nih... rimasss dan lemas... dan menyesakkan dada... (tetiba dada!!).. hihi... earrings? ok lah jugak.. boleh diterima... tu pon ikut mood.. mebi sbb saya ni pemalas nak betukar ganti earrings... pastu besepah2 terus ilang...

bagi saya bracelets adalah sesuatu yg simple tetapi menyerlahkan penampilan dan gaya.. (hehe.. bagi laluan jadik fashion advisor jap eh)... mudah ditukar ganti.. bukak.. dan sarung yg lain.. heheheh.. tp mak ada masalah sket.. sbb pergelangan tangan aku nie tak cukup daging.. so gelang2 selalunyer longgar... selalu ler gak kejadian tgh jalan2 tetiba tecampak gelang jatuh atas lantai... malu nak kutip pakai balik..kuakakka.. longgar okeh!!tak pon sambil jalan kene kembangkan jari lima2 tu mcm nak penampar org.. dengan harapan gelang tersekat dari terjatuh ke lantai..kalo tarik ke atas.. terus jadik mcm Puteri Gunung Ledang.. pakai kat lengan plak.. lengan eh? yg antara siku ke ketiak tuh?...

oh baru2 ni... mak dah tejumpa bracelets idaman hati.. ada kat ALDO.. terus mcm bedebar2.. sbb nampak terus suker!!! heheheh.. tp nyer harga adalah mengarut meraban!!!! ada ke gelang bodoh mcm tu rm80??? kalo kat masjid india tah2 leh dpt 10 bundle skalik... dah lupakan sajer........

-stud ring band pack ~ topshop-

comelll.... yg ni aku suker!!!!!!! tp kalo ada kat website... kat butik ada kah???? takper.... kalo lalu nanti aku gi jenguk2 yer....

thin bangle pack ~ topshop

yer yer... ini ler contoh bangle favourite saya.. saya tak suker seketul jek.. saya suker byk2 mcm nie.. supaya nampak kaya...hahah.. org kaya kan pakai byk... pastu leh prasan jadik Aisywarya Rai ker... Rani ke... ni pon sama... (kaler jer lain) yg ini pon....

ok ni lain sket.... 'Thread Wrapped Bangle Pack ~ Topshop'.... terserlah ke 'depavali'an kan?? ai likeeeee okeh!!!! tp nak pakai kaler2 mcm gini... jgn pakai baju kaler2 meriah mcm bangle ni gak yer!!!! pakai plain sajer... kalo tak... mebi orang akan ingat pelangi yg melintas depan muker dia... hehehehe...

'Wooden Stretch Bangle Pack ~ topshop'

haaa.. ni mcm ulau melintas atas pagau... lawa gak kan?...nampak ranggi sket arrr... tp nak pakai yg nie.. siler jgn dress-up ala2 pompuan2 sgt... dlm erti kata lain 'mak-datin'... pakai yg lek2 sajer spt bb-T and jeans.... shorts ngn singlet (wahhh mati lah kalo mak aku dengar nie).. aku ckp jer.. tp aku tak pakai okeh!!!!!).. tipu ke tak tipu?.. hehehhe..


oh yerrr... utk accesorries yg boleh membuat kan korang giler gak.. siler ker Forever 21.. tp kalo boleh.. jgn ler bawak laki kalo nak gi sini... kang kejung laki ko nunggu ko... hahahah.. syorga dunia okeh... aku nih.. kalo agak2 ler mmg ada niat nak shopping.. kalo aku begerak solo... lagi mati aku okeh!!!! tak lehhh... aku kene angkut Pak Radie.. kalo tak.. sumer mende aku nak angkut bawak balik..... at least pak radie leh sound2 'bisa bonar ~ Hattan' sket kat mak nih... lepas kene sound.. automatic jek aku letak balik.. terus mcm sedar diri sket..hahahahah...
-ok ler tu sajer.. aku malas nak copy gambo masuk sini.. pepandai ler cuci mata sendiri kat memaner.. huahahah...



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

2 comments:

Liyana said...

'Wooden Stretch Bangle Pack' tuh LAWAAAAAAAAAAAAAAAA....ish...beli ar kak filla...sure MELETOPS akak pakai!!!

Mimy Hamid said...

beb folie folie pn cun gak..harga melampausssss..xpe ar aku beli SINMA atau CHAMELEON jek...hikhihk