Tuesday, July 21, 2009

Makan-makan yg dibelanje oleh my FIL..

last week sabtu malam adalah sesi makan2 kat luar.... ada ler deghian runtuh sket... so my FIL blanjer sumer... celebrate skali bday dier.. huhu.. patut org banjer my FIL.. ni tebalik.. so kami pon gi makan2 kat INTEKMA sec. 6 Shah Alam.. yg penting dpt bergather2 nie kan.. sumer adik badik Pak Radie ader skali ngn mak/pak sedara..... jom layan gambauu..
oh ini pak mentua sayeee... yg birthday nyer sama ngn mak saya... heheh..

gambar tidak dpt diselamatkan... terpaksa menggunakan flash sbb gelap gelita!! siler ignore sebarang kekurangan yer.. heheh..

oh Acih sgt bersungguh2 makan cup cakes yg saya order from Ila-rizqcakes ... oh ini berbalik kepada acara berdating arituh.. hahahahaaa... ini lah citernyer.... mak gi amik cupcakes sebenarnya!!!!!! saya sangat suker cupcakes yg ila buat tu... saya tak der theme.. sbb utk Atok kan?? tp saya mintak Ila mix kan gambar yg comel2 suitable for girls and boys... so tak der lah berebut.. campur2 ngn character cartoon skalik... heheheheh..

comel arrr tulisan Atok tu... heheheh...

comel kan? aku suker sgt.. sbb senang.. ktorang kan ramai.. so pass2 jek sorang sebijik... tak yah comot2 nak carik pinggan bagai... hahaha...

nie cik Acih ler yg buat nie.. lom aper2 dah cacat dah pala si Upin nie hahh... oh sesiape yg berminat boleh lah order ngn beliau.. dijamin puas hati... ada package dia kat blog yg saya letak link tuuu... mcm filla punyer nie.. ada 25 cupcakes.. pastu character katun mcm nie.. it costs me rm50 only..

lilin tu blasah jek.. bukan kira ikut umo yer... heheheh..

me and my niece Sofea..

aper hal pandang2? ngader plak.....

amik 2 meja... sbb tak muat...

abaikan muke ku yg selepung.... flash okeh flash!!!!!!

ok ok.. aku bagi yg muke buruk sket.. dilimpahi cahaya flash yer.. (tak baik slame ni mak menipu.. asek nak muker kuning2 jek... )... amacam? mcm bibik tak sket?.. huahahhahahahah..

*cuba mengupload gambo lagi.. akhirnye di delete sajer.. cukuplah sekeping yg paling last nie.. tak sanggup okeh... hahaha...

*ok ler.. happy b'day Atok Hamid... we love u lah!!! thank you for the lovely dinner yer... sumer kekenyangan tak hengat...



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

1 comment:

Mimy Hamid said...

la ptt jumpa ko kt intekma..sbb family aku pn plan nk mkn kt intekma tp sbb intekma aku call dia kata mkn style hawkers..jd x jd le..satu kepala Rm28 kan..