Friday, January 02, 2009

visiting Ila @ Ampang Puteri Hospital...

my friend Ila a.k.a Mama Syahmie dah selamat delivered a cute baby boy... but we've no luck to see her baby... huhu...tp dpt gak tgk kat dslr Poek tuh.. sgt2 comel okeh.. pipi dier kembung..sgt chubby..merah lak tuh..nasib aku x jumpa kan ila? kalo tak habis dah aku gigit.. hihihi....
masa ni hari rabu 24 December.... sajer amik leave sbb gi KRISTA usha kindergarten for Acih.. eh lom citer lagik kan kes Krista yg mahal nak mati tu? cancel nak masukkan acih okeh.. nanti ler later citer bab tu... windu bangat kat ila a.k.a teman mengumpats..teman betegang urat...teman laser melaser!!
ada sesaper realised..this is the first time i'm wearing yellow..yuckss tolong ar... aku pon pelik naper aku leh bli baju kaler ni.. kunun nak lain lerrr..asek itam jek... haha..
kalo jumpa ila adegan panasssss peluks memeluks konpem ado... hahahha.. kan ila kan?(ko suker kan aku pelok2 ko tuh)huahahha...
tetiba jek ada budak kecik nyibuk nyelit2 kat tengah2 tuh.. hishhhh.. Acih dok panjat atas katil.. kedepan kebakang.. risau jek aku kot tepijak nyer si ila tuh..mati aku!
okeh ila... samat berpantang yer... huhu sedih aku ko dah tak kat cyber dah.. tp ko sanggup turun dari kl nak jumpa aku kan kan kan????
kasih kat luar sepital lps tgk ila...
bz giler cik Acih ngn payung... ces!
ok gud girl..pandai pon pose sket...
dah tu jek sekali dia smile..pastu panggei buat dow jek..

CELEBRATING MAMA & AYAH'S BIRTHDAY
pastu lari ke Shah Alam plak... malam nak celebrate birthday my bro & sis in-laws.. Acih tetap perasan yg itu b'day dier okeh! hellooo? baper kali setaun b'day kamu ni acih???
giler kuasa tul Acih nie.. dia jek sorang nak conquer cake tuh..
Acih buat hal mengamuk biler org nyanyi bday song utk ayah and mama.. menjerit2 dia ckp bday dier.. so kene lah nyanyi lagik sekali utk dier... biler org lain blow the candles.. dia meroyan lagik skali.. kene lah pasang lilin utk dia plak!!! mati aku kalo dia wat pangai mcm tu pi bday anak saper2!!!! x leh bwk majlis tul...
baju merah is Pak Radie's bro.. ngn baju grey is Pak Radie's sister.. bday dekat2..so celebrate skali.. Happy Birthday!!! (tetap kasih yg hover!!)
ok ok cukup tu Acih.... selepas tu... Acih telah ditinggalkan kat umah nenek Shah Alam..huhu.. maka dok ler Pak Radie and Buk Filla berdua-dua-an sambil berdating2an.. erghhh!... mlm smalam gi makan kat food court tu... nasi+tomyam+paprik+kailan ikang masing... licin aku kejekan!! pastu nak balik bli plak hotdog...naper aku x kenyang?? radie ckp aku x baca bismilah.. tah luper plak dah baca ke lom ah????

3 comments:

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

salam ...

biasalaerr... kalau ambut birthday bila bebdk ade mereka yang mmg excited sgt .. .

syg kalu ada gmbr baby Ila tu nanti update kat blog yek

Unknown said...

wehh ni ko dah pakai laptop ke blom? ko pakai pc opis pon 1 hari ko update sampai ntah berapa entry! tu blom pakai laptop! 5 menet skali tuh.. kiranya..aku kalo muntah pon.. kuar muka & cerita ko jer..!! but its ok darling...citer2 ko kan best!

ahhh laki aku pon slalu ckp aku makan tak bismillah. tapi memang betul lah..aku sendiri pon lupa aku bismillah ke dak.

takpeee takpe..makan jer..byk2.. baru 2kg kan yang kan kan kan!!
gedebushhhhh!!!

Sham Ummi Echa said...

da selamat da kwn ko brsalin yer.. alhamdullilah..

biasa ar..sama cam echa..asal nmpk kek jer..dia yg kecoh dulu..dia yg nk blow candle..dia yg nk potong kek..sumer dia la..klakar lak kan bdk2 nih..