Friday, January 16, 2009

Acih muslimah sejati....

Acih memula kene pakai tekong dulu..... sambil kene tgk cermin....

pastu kene check dulu...ada jrawat ker tak der...tekeruk2...

ok...mcm biasa...nak pakai sendiri without help....
dah tuuuu..dah okey dahhh...


biler dah rasa diri tu kiut...sengih dulu.... macam biasa...kene wink wink dulu....tp x baper nak pass lagik.. x abis blajo...
close up sketttt...hehehehe..naper lah kening ko ala2 lebo nie acih? ooohhh ikut kening papa..
pastu lekk jer tonggang tebalik sujud...tp atas katil..bley??
jgn kaco acih yerr..dia tgh khusyuk nieh...shhhhh!
tatau ler apa yg dia doa kan...gud girl acih nie..
pastu dia dah start dahhh..nak cobak2 buat lawak....
tarik lagik tekong tu sampai bakang.... (coba try tiru style siti)... aper2 jerlah acih... finally jadik mcm nie... dia sgt syok buat lawak gelak sendiri....
biler dia found out tu tak baper nak lawak dia pakai balik..dia buat style nie plak...
okay...nie style kembung di depan.. yg ni mmg dia rasa lawak bebeno...
tapi rasanyer ni yg paling dia suker...hehehehe... abis sepit kain aku lah... ini keje bapak dier!
jujue....ni antara lain kegunaan sepit kain yer... tp nie modal beso sket..sbb kene guna byk sepit..heheh..

14 comments:

azdra-azdra said...

hahahahahahhahahahahahahahha

giler aku gelak macam nihhhhh... hahahahhah can't wait to see acih this february..and u too.. muahhhsss

Unknown said...

waaarrgghhhh bagus.. sekurang2 nya.. ilmu aku tu berguna jugak untuk acih! tapi sangat bagus..sbb di tambah2 plak ngan citarasa masing2. tapi penyepit baju ko lebih cantik dari penyepit baju aku!

tengok acih solat..mlm tadi pon akid solat! cam samaa plak xtvt bebudak nih! pastu..bapak akid lak tgh wat keje kelebek pintu! sambei2 akid nak solat beliau gi kaco bapak beliau. bapak beliau plak..sebokkk jer marah2 akid soh akid gi solat! berkali2 bapak beliau sound soh beliau solat dulu! jangan kaco! skali ko tau apa akid sound apak dia? ahhh "papa solat keeeeeeeee?" sinis okeh! panjang ayat dia! musti terguris jiwa raga laki aku!

Ida Raja Idris said...

hahaha...saya gelak besar baca entry ini!sgt comel ok!!hehe..salam kenal!!:-)..i add ur blog yer..

Anonymous said...

aku puji acih.... pandai dia berdikari... dah start sembahyang yek... samer laa aku pon... dok ajaq sembahyang sama2... tapi yang kelakarnyer... dok tengah sembahyang nih... leh pulak laaa dia kalih jenguk kita yang dok tengah kusyuk... nak tergelak pon ada.... haru sungguh....
tapi sejak aku tengok video klip dia makan ubat tuh... aku makin jatuh chenta ngan suara dier yg serak2 basah tuh....

mekya@pokya said...

comel giler acih... gua suka amat sama dia....

k.e.b.u.n.t.u.a.n said...

hai kak filla..alamak! akhirnye terbongkar rahsie ku sekodeng blog kak filla..hehe..tapi xpela kan..suke sgtla sama akak n acih too..she so adorable! n akak pon hot! nk buat jadi idol la..boleh? ;P

happy2gether said...

comel acih pakai telekung...cheeky betoi dia ek?ehhehe syasya pon kalo ikut aku solat, sure tekumat-kamit molot..tapi ada skali tu tgh aku solat aku nengok dia maintain jek tetiba nyanyi lagu twinkle2 little star plaksss, kengkadang aku tgh nak bg salam tetiba pegang muka aku kiss molot plak..sabo jeklah aku...ehheh

Lenny said...

comelnyer acih pakai telekung... pandai dier pakai sendiri... alya tak reti pakai sendiri pong...pastuh pemalas plak tuh... aku masa ujung2 peknen kan smayang duduk.. dier pon sebok nak smayang duduk.. siap amik kusi kecik dier tuh... bila aku tanya apsal alya smayang duduk?

"mummy ni.. tak tau ke.. kaki alya ni penat.. baru balik work tau.."

work kejadahnyer la alya oiiii...

MamaIcha said...

ala2, comelnya acih..

filla, anyway this is a good starting for her...:)

Lenny said...

you've been tagged!

Anonymous said...

gile gelak guling2 tgk acih camgini...mak yg dah tua pun kadang2 boring tu ada wat camgini gaks..pastu gelak sorang2...kekekkeke

ira said...

tembam gila acih..geram btl!!

Liyana said...

budak kecik nih...ada je aksi dramatik dia ek kak filla?heheheh~

fsj said...

salam akak,
comelnye acih!! dah rindu kat anak buah sendiri :(

akak buat la setting pop up comment. nanti kite dtg jenguk lagi.

enjoy reading ur entries :)