Wednesday, January 28, 2009

Fenriz's 3rd Birthday....

ok yer.... byk entry aku menyusul bederet2 aktiviti mak cuti cny nieh... hehehehe... domam2... tokak den sakit pon... den masih laju lagik memenuhi undangan... balik jer dari melaka tu terus anto mak aku balik ampang... pastu balik umah... sempat aku tido dlm setengah jam sbb x larat sakit tokak.... pastu siap2 nak gi bday fenriz plak.... lepas tu terus tido kampung Pak Radie kat sebelah zoo... (Kg. Pasir)... oopppss telebih sudah!! tu nanti entry pasni lak... layan ler gambo2 nih dulu..
ini ler Fenriz anak kepada Zizie Hashim... Happy Birthday sayangku Fenriz!!!tema otomen okeh..x larat mak jadik otomen!!
hahaha..kemik2 lak..mcm Acih dah aku tgk fenriz time nieh...heheheheh...ngn Babah..ngan mama....Fenriz ngn mama dier....lawa ler zz ko gunting layer2 gitu.... zz ngn aku...ngan anak aku skali...heheheheokeh..ni baru complete set..ngn anak memasing... nyesal aku gunting rambut dpn sendiri..kan dah tonggang langgang..
uiks? Acih gi bday Fenriz...Acih yg dpt present??? tq auntie jijie... Acih suker bangat!!!
selit muker anak sendiwi satttt...ko naper acih?? tekejut? bingung????
akhirnya sampai gak hajat nak lepaks ngn Jujue sebelah aku tu...hahahha..Gong xi fa cai jujue!!ye ke??? yeke???? ooooo..tatau plak... biler??? kat maner??? oooooo tak sangka yekkkk... (heheh..sesuai tak muker bergossip?)uikkkkk...otomen datang menyerang.... takottttttttttttttttttssss..hahahha... cun cun!!faez, nana,jujue,fillanie,zzeh tetiba cik far far away sampei.... baju bih kurang plak tu... kita gang kan??? hahaha..eh jujue style ko pegang anak sama ngn aku lah!! hahaha...

yesza... tu diaaa...cik farrrr...rawk bangat kamu sih..

tu dia...aksi gediksssss kaum ibu.. auwwwwwwwwwwwwww.... ngan cik nana... kiter ni harap jumpa time bday2 jek kan..sian kiter!acara laga pipi nie ialah acara wajib kiter kan zz kannnnn..... thanks zz invite ktorang dtg mengabiskan food kat umah ko!!! hahahaha...len kali ajak lagiiiii..heheheheh... utk bday boy.... jaga mama baik2 okeh... saper kaco mama.. tumbuk jek satu kali...auntie sokong!!!!

8 comments:

Anonymous said...

aku jugak lerrr yang melepassss nak jumpa korang semua.... aku datang lambat siott....!!! cisss... rugi2... nak merasa jugak kamera canggih ko tuh fillaaa oooiiii.....

...$weE+ 666... said...

wehhhhhhhhhhhh mmg entry yg ku tunggu-tunggu!!! haku takde kamera... huhuhu... sib baik pak radie sudi menjadi photographer bertauliah utk party fenriz nih... sumer photographer lain dah fully booked... sian aku!!! aku tak sabar nak tgk gambar lelain lagiks... byk tak radie hamek gambar ek filla??? aku bayar lah usaha penat lelah dia tu k... aku berterima kasih sgt kat korang sbb sudi dtg memeriahkan majlis, dan sudi hamek gmbr bebanyak... korang mmg best!!! *hugs*

aku winduuu giler kat ko! kat acih!!! kat pak radie gaks, aci tak??? hahaha... cewahhh terangkat pungkoq mak kena puji dgn fillanie... cantik ke mak wat layer tu??? tu pun sbb rambut mak banyak gugur... terpaksa ringankan sket... tak sangka sesuai kan... aku pun sker... nampak muda remaja plaksss... hahaha pasan bleh???

ko tau tak, hadiah yg ko bagi tu fenriz paling suker skali siap bawak tido okehhh!!! sibuk bgtahu sumer org, kasih yg bagi hadiah tu... otomen TIGA!!! hehehe... bila nak jumpa lagiks amek cd ni??? harusss aku cargasss, tak sabarrrrrr...

Miss Moon said...

Mmg lawa la style rambut zz
aku kuciwa ngak dpt dtg dah la last year aku kena gie teambuilding ...aku merana tau duk kat tempat kenduwi pun ngak tenanggggggg. Dah la anak aku demam 3 hari aduuuuuuuu

wah jujue pun ada ...fara pun ada ...lagi la mak meroyannnnnnnnnnnnnnnnnnn

-butterfly- said...

:: bagus betul lah kak filla ni..
:: kepala ngam je ngan member2 sume erk?
:: x kira usia erk..
:: i like..
:: ngeh3!!
:: lupe lak nak ckp, smlm tengok akak kat X-Rel..
:: kombang kompis idung bernafas, tapi tabik spring la coz berjaya mengalahkan mereka2 semua itu..
:: tp style akak tebar roti canai tu leh tahan gak cara n gaya nye..
:: huhu
:: takpe, asal dah menang sudah erk..
:: :)

^I|z|z|a|h_n|h|k|m^

fasury said...

waa...dah mcm parti utk mak² plak..keh keh keh



pic OtOmen kak zz menG fire tuh best! seswai jer nGn namenye..zzZzz..zzZzZ..yeah!!

Lenny said...

hukhuk.. aku pon tak dpt dtg... cadang mmg nak dtg tp mak aku jatuh sakit... pengsan!... takkan nak tinggal dier plak tgh sakit... durhaka aku kang..

jelesnya... jujue ada... fara ada.. cian akuuu....

Sham Ummi Echa said...

hepi besday fenriz d ensem boy..
lama x dgr citer bespren ko nih.. blog pon x hapdet...skali muncul kt blog ko nih..cun giler zz yer..nmpk muda remaja gitew ngan potongan badan yg mkn meletops tu..

Anonymous said...

haah la fila..kite kan jmpe time2 sebeday je kan..hihihihii...

ahkak ade kenduri kawin kt rombau sblm tu tp cargass dtg jugak2 coz xmo ketinggalan memeriahkan majliss..ye la..time2 cengini jer dpt jmpe kenkwn kan..n x sgka plak dpt jmpe jujues skalikk..besh2..n zz pon lame giler x jpmer nih..so lepas la windu dendam sket..hihihii..