Wednesday, January 21, 2009

Aku kuar Tivi arinie...

tolong ler jangan meluat... aku nak war2kan lagik sekali SILA TGK TV 1 HARI INI (21 JANUARI 2009) PUKUL 4.05 PETANG.... SBB AKU MASUK TV rancangan XREL.... huahahhahahahahha... kalo ada sesaper rasa hawt dan berbulus siler tutup jek pc korang yer... eh bukan senang okeh nak masuk tibi.... kita bukan artis leh masuk2 tibi ikut suker ati... siler paham yer..aku bukan kemaruk sgt nak kuar kat tibi... dah ler stakat channel *tuuuuuuuuuutt*.. tp jadiklerhhhh... dok dpn tibi tgk muker sendiri..pastu gelakkan diri sendiri..
aku asik dok bagi wrong info jek... channel tu ar bodow... bukan aku.. kejap ada kejap takder.. cuti sekolah sebulan boleh lak takder program ni sebulan.. dulu 2kali seminggu.. skang dah tukar plak sekali jek seminggu (Rabu).. bengong??? aku ler yg mcm bodow dok carik2 dlm suat kabo.... mcm hampeh!!!!
Kali ni InsyaAllah mmg betul aku kuar kat tv bersama teman tapi mesra cik Anny... heheh.. tgk ler ketembaman aku masa tuh... dan tgk ler betapa lemau nyer aku utk episode pertama nieh... hahahha.. siler jugak tgk task kene makan bontot ayam+tengkuk ayam+telo ikan+sotong hanyir ngn dakwat2 itam skali.. ceh!!!!! mcm kene makan sampah okeh!!!!
Ok ler..kalo korang x gi mana2.... leh dok ngadap tibi... siler lah tgk XRel... fillanie ngn annynie beraksi... wachaaaaaaaaaa... bai...
(new entry kat bawah yer... ni stick note utk harinie sajer!!!)

8 comments:

Anonymous said...

kekekke...at least 2 tahun dh kuar..buatnye 20 thn tinggal arapan je le nk tgk muka masuk tibi kan...neway congrats le dpt masuk tibi..ada satu lagi cara nk masuk tibi tu...gi antar gmbr kat channel @15 kat astro tu hahahhahaa..kompem masuk punya ari yang sama...

kul 4?camno nak nengok niiii...cam tak iklas je tibi tu tayang time org tgh kije...huhuhhuhu...

Unknown said...

nanti ko ingatkan aku yer..
doa2 kan lah...boss bongok aku takde..jadik aku leh senang lenang tgk tv

AzeLa Anwar said...

huh... camno nak tgk. opis cabuk nih mano ado tibi... tp teringin nak tgk ko kuar tibi kak.. mesti comel..huhauhaua arini bos tak ado, bleh balik awai gitu... (tu pun kalau aku branik)..

Miss Moon said...

nanti aku nak tgk acara nko menjamu seleraaaaaaaaaaaaaa

manisz said...

alaaa filla.. tk leh tgk.. keje maaaaaaaa.. ko tnya TV1 tu ada tayangan ulangan cam astro tu..??

Filla said...

mintak maap ler yer sumer...ulangan aku rasa x der arr...ko pempaham jeklah tv1 kan?? citer dah 2 taun baru nak kuar...ko ingat dia ada ati nak buat ulangan?? pepandai ler gi kedai mamak ker... mintak mamak tu remote..meh tgk aku...huahahahah

Anonymous said...

nak tanya kalau boleh record lepas tu mainla kat youtube so semua orang yang miss boleh tengok.Saya teringin sangat nak tengok.... tapi kat UK ni....

Filla said...

eiii malu jek tgk muker sendiri smlm..hahah..mcm bengong dah ler tembam!! hihihi...
cik anon: mak x reti ler nak record cemana..dah ler tv1...