Thursday, January 29, 2009

Balik Kampung Pak Radie

sib baik kampung Pak Radie dekat jer... kat Kg. Pasir kat sebelah zoo tu jer..hihikkk mak suker jer yg dekat2 ni... ada tahlil arituh..pastu soknyer dorang plan nak robohkan umah arwah atok sbb dah teruk sgt..plan nak kumpul2 duit nak buat baru bagi cun sket... ok aku ikut jer...sbb aku x leh arr bekemas2 nie... mak allergy habuk..doc tak kasik buat keje2 yg kene habuk..nanti mata idung tekak sumer gatal... kang bengkak saper nak jawab? (alasan yg sgt ketara malas okeh).. hihihi.... lagi satu alasan..saper nak jaga kasih?.. so nyer... aku ngn acih melepak sajer kat umah sebelah tu.... umah mak sedara pak radie....
umah belah kanan tu ler yg ada kuning2 sket tu bawah dier nak kene roboh... saper ingat aku amik gambo raya kat tingkap tu angkat tangan!!! heheheh

okay...bumbung dah bukak separuh...selit sket gambo... sama tapi tak serupa..hahah.. tu anak kakak Pak Radie.. senang citer anak buah aku ler!!! haa tu dah roboh...kejap ada kejap x der.... (senang jek aku ckp kan? mcm magik..padahal dah ler tak tolong..siap kuar gi dating ngn jujue plak tuh... siler salah kan jujue..bukan aku yer)ha kan tu aku tuh.... harus ler gambo tuan punyer blog ada kan? nampak sipi2 pon jadikler... aku ni update asalkan bley jer kan..aku malas sbnarnyer..kang ada lagik entry lain yg 'q' kan.. so aper ada kita kuarkan jer.. utk kenang2an (alasan lagik).. hihihi...

1 comment:

JuJue said...

eiii mak tak bersalah okehh..
huhuhu patut lahh ko panas pungkok dok tunggu aku siap kan! roper roper nyer..ko nak melarikan diri dari pecah umah. pecah umah? leh ke aku wat ayat tu?