Wednesday, January 21, 2009

Penah tgk hantu???

heheheheh... Acih dah pandai mimpi okeh... aku tatau ler dia dah paham ker lom 'mimpi' tu aper... tp aritu tu dia dok citer siap buat aksi2 antu tu buat aper kat dier.. bley??? antu tu kuar dari langsir umah aku lak tuh... ceh!!! hampeh giler.... coba dengar Acih citer... ada gaya mamat nama "MEGA" yg iklan Astro tu tak.... huahahhahah..

hehehehhe.... tatau ler kalo Acih tipu aku...maknanyer aku menipu korang ler... tp budak kecik tak menipu kan? eh tp dolu acih tipu okeh... Wan dia call... aku tgh sidai kain... pastu Acih leh ckp kat mak aku.... "mama tido lah wan"... bleyyyyyyyyyyyyyyyy???? ko nak gitau kat Wan ko tuh... aku ni pemalas ler??? sabo jek!!!aku peloh2 tiak sidai kain..leh kata aku membuta plak..

9 comments:

mannira said...

sukala baca blog ni..mesti ceria je hidup..walau tak leh tgk video tu...tp rs nak gelak gak...

Sham Ummi Echa said...

acih... yer ker awk mimpi antu nih.. seramnyer... tp gaya citer x cam takut pon..hehehhe

Liyanaroxx said...

acih...acih...
mimpi antu ek?tdo basuh kaki tak?ha,sure acih x basuh kaki nih...heheheh~ cute tol dia nih~ geram ler kak filla tgk dia!!bijak!

shima said...

fila, nk tanya brp umur acih? comel tgk dia..

nydia-mama akif said...

hehe...tomeynye kasih ni....pandai bercerita lak tuh.....sore serak2 basah gitu.

Anonymous said...

Cute sungguh si Acih ni, kalau jumpa mau I cubit-cubit pipi dia, geram!!

Kasih Aleeya said...

heheh acih umo dier 3yr4mth..wah detail aku gitau..huihh acih sungguh pandai becerita and kadang buat citer sendiri gak!haha

Anonymous said...

Acih is sooooo cute!!! Suka tgk entry2 pasal acih. Pandai acih bercerita. :)

JuJue said...

woihhh apsal bebudak ni suka wat citer antu! anak aku aritu dok kat sofa tetiba tunjuk tingkap cakap antu! buat mcm takot2 tapi sengeh2! nak wat lawak pon agak2 ler sama...ushar la mak dia dulu..penakot ke dak.!! aiisehhh.. tak tahaaannnnnn