Friday, January 16, 2009

Atok Braim....

Semalam syok jer mama driving gi HUKM..sbb nyer Acih dah membuta kat blakang tu..botol susu dia pon dah tegolek jatuh..hihih... park jer kete dah kul 2 ptg mcm tuh... kejut Acih... terus dokong dier...dah lama giler x dokong Acih.. ni ler baru nak try2 dokong balik... mmg aku x leh napas arrr time naik tanggu sambil dokong..nasib Acih sedo diri..x nak dokong nak jalan..hahahah.. aku bukan aper.. nak tnggu dia jalan catwalk tu kol baper nak masuk sepital.. minah tu kan slow jek jalan nyer... kurang sabo tul aku..hihi...
tu dia tok braim.... operation tu dlm 2jam1/2 gak ler... sian atok... atok nie ghoper2 nyer manjer mcm mama Acih gak..sian tgk... x leh sakit sket!! huahahahha.... mama ngn atok mmg leh gang... kuakakakakka...
manjerrr nyer lah atok ni..sejuk...nak simut double... auwwwww... geget kang!... hahahahha...

my mom a.k.a Wan Acih teman atok smlm...sian lerr..bentang sejadah.. tido bawah jer kata nyer..naper lah tak gitau nak tido sana... leh bagi katil askar pak radie tuh haa.. tp aku mmg puji gak ler Hospital UKM nie.. bersih tip top!.. pastu sgt selesa walopon byk katil.. tp ok gak..kalo dok sorang2 satu bilik lagi bosan.. nurse baik2... cantek2... hahah.. anak aku main tiup2 bubble pon dorang x hangin...hahahahah.. muker aku mmg x der.. sbb acih tlg snap..tgn dia sblh pegang icekim...sblh phone aku.. pastu tetiba muker aku nampak mcm gemok giler... so mcm biasa.. gambo yg buruk sgt aku tapis arr kan??..hihihi..

Thanks kengkawan sumer yg doakan kesihatan Tok Braim manjer nieh... hahahah.. misai jek tebal...tp dlm hati mcm agar2.... auwwwww.... mintak atok cpt sihat..leh ronggeng2 kat bali..auwwww.. get well soon Atok!!!!!!!

6 comments:

Anonymous said...

ko manja jugak ker??? baru laa aku tau... aku ingat ko brutel habisss... pandai ko yek... yang tak cantek2... ko tapis yek..!!!
aku pon nak doakan operation atok braim selamat...

azdra-azdra said...

sian tok braim.. semoga cepat sembuh yer tok braim.. pandai acih ambil gambar.. ehh fil, ko yg pakai baju putih ngan kain hijau tuh ker..apsal lain sgt ghuper ko???

Azie Rad said...

cian atok braim....semoga cepat sembuh ye....

Sham Ummi Echa said...

tgk muker atuk braim acih nih..tingat kt my FIL.. salu jer skt2 dok berulang kt HUKM nih..

smoga atuk braim cpt smbuh yer.. pkcik da smbuh nnti pkcik katuk pala anak pakcik nih yer.. pndai jer dia ngata pkcik..misai tebal la..agar2 la..noti ank pkcik nih.. tp cucu pkcik si kasih tu baikkk sgt..

happy2gether said...

eheh ko sama ngan aku, mmg anak bapak...ehhe mak kamcing gak, tapi bapak x suka bebel...selalu anak pompuan sowang mmg rapat ngan bapak...emm aku harap Atok Braim cepat sembuh pas operation nih...amin

Lenny said...

alhamdulillahh... dah selamat operate... semoga cepat sembuh ya....