Monday, January 19, 2009

AJL 23

Meet Uncle Hussin.... yer yerrr...sblm ko meet uncle H tuh..meh Meet Auntie Filla dulu...hahahha... smlm tgk AJL... aku kan juri kat umah..so haruslah pandai2 buat statement saper menang... huhahahah... tp aku bajet 2 jer... kalo tak Faizal Tahir..confirm MUH nie menang.. ok lah tuh Faizal pon dah 'sapu' byk gak smlm...tp aku sgt ssssssssssoookkaaaaa biler MUH menang...masa MUH perform semalam... fuhhhhhhh..mak aiiii... rasa macam nak nangis sbb best sgt sora dier!! hahahah... sampai aku marah2 Pak Radie biler dia try2 nak jadik Uncle Radie..sebok jer nak nyanyi..aku nih nak dengo tv nieh...hahah...
Lagu Untuk Mu tu mmg peberet song Pak Radie... aku pon suker gak lagu nieh.... i can listen to this song again and again sbb sgt best!!!! so congrats utk MUH!!!! caya lah!!!!!


Meet Uncle Hussain - Lagu Untukmu
Tiada bintang
Dapat menerangkan hati yang telah dicela
Bagai ku lumpuh tak mampu berdiri
Aku tetap begini
takkan berubah kerna
Aku tetap aku dan alur hidup mu bukanlah aku
Guna hati akal dan fikiranku
Berbeza engkau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu
Adakah aku
Hanya boneka yang sering engkau mainkan
Yang dikawal oleh jari jarimu
Ku punya hati dan perasaan
Pernahkah engkau fikirkan
Cukuplah cukup oh cukuplah
Guna hati akal dan fikiranmu
Berbeza engkau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu
Tak faham tak tahan
Sabarku tak tertahan
Melayan sikapmu perawan
Berbeza berbeza
Kau dan aku berbeza
Kita memang tak serupa
Bebaskan bebaskan
Ku ingin dilepaskan
Kita tidak sehaluan
Cukuplah sudahlah
Sampai disini sahaja
Hubungan kita berdua
*lyrics yg sgt best to the max!!! caiyok MUH..... love u all lah!!!! suker gak muker dia kene cat mcm tu smlm.... sgt sedih muker dia... nyanyi plak lagu niehh...wallaaaaaaaaaaaaaaa...

6 comments:

AzeLa Anwar said...

tak besh la... x bajet langsung MUH menang.. ingatkan Fezal yang sapu smua. but xpela, rezeki diaorg.. Ko minat MUH ke kak?

Anonymous said...

aku lagi kelakar... sampai jer Tracey... aku dah say Good Nite to AJL 2008... tak dan nak tgk sapa yg menang.... muahahahaa....!!!

ila de cute said...

laki aku suka sgt MUH menang tapi aku nengok separuh je , ngantuk sgt tak larat aku nak tunggu keputusan..tp aku suka gak tracey, kalau dia menang persembahan terbaik pun aku suka...

Sham Ummi Echa said...

yesszaaaa...aku pon sokaaa MUH ni menang.. band indie mmg d bes.. aku mmg minat lg2 MUH ni ...sdp di dengar..x bosan pon walau dgr ratus2 kali... kt umah masa time nak annouce juara tu ..dok terpikir.. faizal tahir ker MUH nih..skali MUH da...yessss...

MamaIcha said...

yes filla...suara dia sgt gila sedap!!! saya suka!!!

Unknown said...

kalo dia tak lukis muka tu ponnn memang muka dia dah cukup sedih!
sedih aku tengok.
tapi lagu meka meka memang sangat2 best... laki aku sampai cakap.. "nasib baik menang kat MUH...dari menang kat faizal tahir.." siap gelak2 masa faizal tahir gelak. dengki sungguh beliau kan. jelessss lah tuhhh!!