Thursday, January 15, 2009

Atok Acih kat HUKM...

Acih was with me in da office this morning... uiii best sungguh ada assistant kat opis kan?.. i'm planning to bring acih to visit her atok braim at HUKM cheras this afternoon.. sian Atok Braim ari tu nak kene operate tp postponed... so hari ni mmg confirm lah... prostate katanyer..aku pon x tau sgt pasal penyakit nie..tp tau lah sket2.. so it's better for him to do it.. sooner or later pon mmg kene buat jugak.. takot pon kene jugak!..
doakan ler my ayah a.k.a Atok Braim si Acih nie.. sihat... selamat sumernyer yer.... smlm when i called him.. suara mcm sedih jer.. adoi... ni yg aku x leh nieh!!! smoga sumer will be ok... and hopefully lepas operation nie... ayah akan lebih sihat.... amin!!!!

7 comments:

Anonymous said...

wish atok acih selamat n sihat sepenuhnye nti ye...
lawak tul tgk video mkn ubt tu..cian pn yea..mama acih ni garan leh thn ye....
lama x menyinggah..rindu kt acih...

Shadani said...

semoga ayah ko sihat selepas operation tu. Amin..

Sham Ummi Echa said...

my FIL pon baru kuar wat kt HUKM gak last week.. kalo x leh gak visit atuk braim acih nih..

hope ayah ko cpt sembuh n sihat spt biasa..amin..

happy2gether said...

Filla, aku doakan semuanya selamat, aku mmg kalo pakai jek notebook zaimi aku sibuk baca blog ko dulu,pastu ila, moon, lenny n kwn2 yg lain...idupku dah xseceria dulu sewaktu bole blog hopping n kenal kwn2 baru masa kat opis dulu waktu bos aku xder huhuuu, sgt limited access amik giliran ngan pak jaimy,blk umah dah tekejar2 ngan buku nak semak, yuran budak2 sek, benda2 yg cikgu bwk blk umah, tambah dah anak 2 nih...aku memula agak tetekan...huhuuu aku ni cam ko gak..x suka tekanan...suka life mendatar...byk dugaan sungguh jadik cikgu ni filla...emmm aku rasa nak jadik cikgu tadika lah..ko agak2 tumbletots nak amik aku jadik teacher x?ehehheh

miss u n acih so much...sob sob...take care!

Anonymous said...

semoga atok acih cepat sembuh aminnn.....

Lenny said...

filla, aku doakan... bapak ko slamat semuanya n cepat sembuh...

aminn...

acih doakan atok skali tauuuu...

Farah_W said...

hopefully atuk acih cepat sembuh...