Thursday, January 29, 2009

Kasih Kepingin Pizza...

Ni gambo biler ah? gambo pi pizza hut... ni gara2 acih ler nak masuk pizza hut subang parade..tp mama ngn papa x kasi... sian plak..so bawak ler gi PH alamanda jerk... tnggu Pak Radie balik kijer ari tuh.. then terus jer pegi....
rambut kene ikat setengah sbb nak sama ngan Pak Radie..
mcm ok plak skirt merah nie..ni skirt blasahan gi school... tp ok gak kalo wat gi jalan...aku tgk ler arituh kat Reject Shop.. ado kaler light blue..comel tp beso giler... yg kecik x de!! (leh dptkan kat Reject Shop yer puan2)... baju basahan acih..aku suker bli kat Reject Shop (RS).. sbb murah dan comfortable.. gi pon kalo bli kat K4 ker... kat Jusco ke.. tgk mcm mahal jek?? baik kat RS.. pelik kan budak kecik mmg suker wat sign peace kan? dorang rasa dorang kewl kot?? (perhal..mak budak pon suker buat sign peace kan kan kan??)kali ni guna teknik pantulan cermin plak yer.... lagi best..hahahahh sumer org leh masuk dlm gambo.... sian dah tekopek2 dah bingkai cermin kat Pizza hut ni kan? dah ler ada lalat sekor..rimas tul aku..cikgu bedah kalo pakai spek gini ler ghoper dier... hehehhe

uih...yg pentingg....licin pinggan i u ollllll.... hahaha...

cik kiah tul arr minah nie...x der mood nak amik gambo pizza.... sekian dulu.... (ni tgh pikir nak masak aper lak balik nie... kang Spa Q aku x sempat nak tgk plak...huahahhahahahah)

8 comments:

Sham Ummi Echa said...

dapnyer mkn pizza kan..pizza baru yg jejari cheeze tu...very d dapppp kannnnn...

ira said...

errr tumpang tnye skit akak pkai camera jnis ape?cntik plak tgk gmbr2 nya..

Filla said...

sham:aku x penah try jari tu..dap yeh?aku ngn Pak Radie nie jenis x suker pembaharuan..takot tekene tak sodap..tp leh ler try jari tu..
lil ira:kalo ada gambo yg ala2 cantik telebey sket tu guna dslr nikon D80...kalo yg agak2 biasa2 sket tu olympus 8.0 ker aper tah.. kalo yg lagik biasaaa sgt tu guna phone!! hahaha...

Unknown said...

wehh aku suker sangat kalo tgk budak girl yang pakai cenggini. ok jer skirt merah tu. cun! tapi masa ceo aku pakai burok giler. maybe sbb beliau jalan kengkang kot!

aku rasa kalo kita pakai pon elok kot kan?? ekk ahh ekkk ahh..

apsal aku tgk bekas ko makan tu mcm sket sgt? ko diet ke poms? ahh biar btul nih? tak gang ahh camnih... tak bulat tak comeii ahh..

Miss Moon said...

aku pun suka beli baju kat RS hua huahua ...aku suka kerana ianya berkualiti n cantek n murahhhhhhhh. A great bargain gitew

aku suka la dressing kasih yg stylo milo ais tew ...

Miss Moon said...

fila nko ada pos comment utk blog jujue tapi nko hantar kat aku vley ....nko blur blur plak ek ...meh sini aku romen sket

MamaIcha said...

wah!! acih pakai rantai kunci la...hehehe!!!

MY HEART said...

Shomelnyer acih.....