Friday, January 02, 2009

filla-anny-atta...

yes..again and again!! sian aku kan? mcm x der kawan lain plak..tp biler aku pikir2 balik...mmg aku x ramai kawan..hihi... masa attend course dgn Dr. Fazilah kamsah tu pon..dia ckp aku ni jenis x ramai kawan.. (mana dia tau ha?).. dia kata aku kene begaul lebih sket carik kawan2 baru.. boley? sbb aku jenis kalo kawan yg tu..ituuuu jek aku kawan.. hahah.. bukan aku sombong.. cuma aku letih arr.. leh jer kawan ramai2 x salah pon... tp yg tul2 kenal kiter of course lah kawan2 lama yg gila kan?.. saper nak kawan ngn fillanie siler angkat tangan?!! huahahha... x malu tul...

mcm biasa amik cuti utk ber'sosial' ngn kengkawan.. first plan nak gi buat rambut.. gi cuci ker blow straight ker aper yg patut kan.. tp end up gi bekfast ngn Anny kat subang.. mihun sup ngn lontong.. pas dah kenyang mentekedarah tu.. bontot berat lak nak jalan..dokkkk jer diam kat situ... pastu kol Atta ajak gi karok... heheh.. gi the curve.. redbox situ fullhouse plak.. so terus gi sunway pyramid... yerrrrr!!! penuh jugak!! hangin tul... cik anny dah siap list lagu dah nak nyanyi..yg penting beyonce-shakira sumer ada dlm list.. (fuh frust aku x dpt tgk anny nyanyi/dance sampai melekat2 badan dier kat screen tuh!!).. kalo tak leh gak gi sepak bontot dier time dia jadik ulat beluncas tu kan...

jadiknyer kami gi makang2 jek.. gi ler makang kat friday's... saya sgt suker fetuccini.. tul ker mak spell? hantam sajer... dok kat bar sbb sumer tempat dah full... dorang ni x reti gi keje ke??? selepas membesarkan badan... kami gi minum kopi kat starbucks.. pastu calo home arr...
mcm best2 plak gambo diatas nieh... bawah awan yg biru..(sebenarnyer tunggu cik atta..ktorang takut kene maki sbb x gitau dier karok tu fullhouse)

anny-filla..korang akan muntah darah pasnie..sbb fillanie asek pakai baju nieh..hahahah..baru lepas photoshoot ngn moonnie smlm baju yg samer!! hahah... (well baju baru kan..selagi tak pakai lapan ploh kali)(byk sgt aku nak update pasni).. lagi dan lagi...cik atta ngn fillanie
*InsyaAllah fillanie berhajat nak bli laptop bulan jan nie.. tunggguuuu... lima menet skali update! huahahhaha..sgt glabah 2 d max buk fillanie... hihihi...

4 comments:

Liyana said...

fuiyooo!!!hot mama ler kak filla nih...i like ur style!!!*feewwiiitt*

Miss Moon said...

wei baju samaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

happy2gether said...

best nyer lepak2...aku pon x sabo nak beli notebook sendiri...asyik pinjam zaimi jek, pastu nak take turn leceh...huhuuu

Anonymous said...

wah wah!!! posing sakan tuhh... bestkan dpt kuar dgn member2 nihhh i miss that moment tau... coz my time very limited... filla tuhh semua x args yek???