Monday, December 03, 2012

Pesanan Penaja

Assalamualaikum,

Lama dah tak sempat pon jenguk blog.. Al-maklumlah gi bercuti bawak budak-budak.. hehehee.. Nanti kita sambung.. ni cuma intro nak bagi salam jer.. kuakakkaa..

Untuk customer FrameKasih maaflah lambat reply yer.. sebab paham-paham lah yer.. sejak aku busy nie.. aku dah serah bulat-bulat kat Pak Radie untuk handle yang tu.. termasuk lah email semua.. dia yang akan reply.. tapi kau tau lah kan dia busy sikit.. aku kena bagitau dia everytime customer FrameKasih email.. sapa dah transfer duit pon aku kena inform dia suruh reply.. siapa yang tukar-tukar gambar or baru email dan itu ini pon aku kena bagitau dia.. pastu dia punya part pulak nak reply tu lembap ke tak.. muahah.. kalau dia lembap reply harap maaf.. dia perlukan masa sikit nak reply semua ok? 

Business Frame masih berjalan macam biasa.. sebab tu setiap end of entry aku ada benda nie:


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

Sekarang semua faham yer.. sebab ada sesetengah orang email tanya still buat business frame ke tak.. so aku pon bagitau ler kedudukan sebenar.. untuk yang order Peplum Tsugoi pon terima kasih banyak-banyak.. masih boleh buat order lagi.. still available ;) 

Buat yang tegur-tegur kalau terserempak kat luar tu pon terima kasih.. Aku taktau nak update mana satu dulu.. bagi masa sikit yer.. sebab penat tak habis lagi ;)

Selamat Hari Isnin -_____________________-"

2 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

take your time..

saifudin said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Ingatlah selalu bahwa tekad Anda untuk sukses lebih penting daripada yang lainnya.