Thursday, December 06, 2012

KETINGGALAN ZAMAN..

Hangat musim ini... Yang paling kesian... aku tak pernah try pon hahahaha

Durian Crepe? Kenapa orang menggila sangat makan ni? sedap sangat ke? lagi sedap dari bubur kacang durian? lagi sedap dari Big Apple perisa durian tu? Aku memang jenis ketinggalan zaman sikit.. orang dah lama dah makan.. aku pandang je sana-sini... ntah takde plak teringin sangat nak makan.. or mungkin perangai aku bila dah habis trend, baru aku berpeluang nak rasa.. sedih nya lah hidup kau filla muahaha.. 

Chatime.. apa nie? sana sini kemain bangga kalau dapat minum nie.. sedap sangat ke? pernah tengok kat mana tah orang beratur kemain panjang gila lagi.. sama lah macam dulu-dulu demam JCo donut... menggila orang kemain panjang beratur nak beli donut.. aku rasa biasa je.. ok lah..donut.. bukan makan donut tukar rasa ayam ke apa.. makan donut rasa donut lah.. mungkin jugak sebab aku ni jenis manusia pemalas nak beratur... 

katalah aku ni pompuan kampung ke, katak bawah tempurung ke.. sebab aku memang kampung pon..hahah.. seriously.. aku tak penah tengok cerita nie.. sadis gila.. ke pernah tengok kat tv? ada ke keluar kat tv citer-citer vampire nie? orang menggila kat hero nie.. hahaha.. aku tengok biasa je.. ok lah.... tapi aku pelik bila orang menggila sampai tahap nak pengsan-pengsan tengok Edward nie.. hensem bebeno ke? romantik sangat ke? aku cakap ngan Pak Radie.. "Pa, Twilight nie tak best ke? kita tak penah tengok pon.. semua orang dah pernah tengok.. ma je belum".. pastu Pak Radie cakap "Tolonglah.. nak suruh Pa tengok vampire pontianak hisap darah? nak hisap darah lagi nak bercinta-cinta.. gila ke apa nak tengok citer boring macam tu.. vampire bercinta, geli lah wei"..

Patutlah aku dah jadi macam ni sekarang.. sebab laki tak supportive langsung.. Dia kalau nak tengok pon cerita yang perang-perang.. kira wayang start je terus "Gedebang,.. Gedebeng... Pungggg.. Pangggg" meletop sana sini terus tekejut beruk.. baru berbaloi bayar tiket katanya.. 

Orang dah lama gila kot cerita pasal Adam dan Hawa.. aku? langsung tak nak amik tau... dah episode ke 40 ke apa kat tv.. baru lah aku try-try usha kat internet.. hahaha.. sebab aku takde channel tu kat TV.. sekarang aku lewat satu episode lah dari orang yang tengok kat TV.. gigih.. malam-malam sebelum tido.. layan satu episode.... Aaron tu kenapa hah? handsome, nakal, comel rasa nak lempang-lempang je.. ramai kot pelakon lain lagi handsome, tapi sebab dia ada cara sendiri bawak watak.. dia cakap pon ada macam tegedik-gedik style dia.. auwwwwwwwww... dengan mimik muka anje anje ucuk nie.. kahkahkahhh.. 

Yang watak Johan tu aku rasa nak lempang kalau dapat jantan macam tu.. Gila saiko.... dia macam keras sikit lah belakon.. baru kot... tapi tak kisah lah.. bukan hero pon.. hero kan Adam Mukhriz pojaan hatiku..hahah.. Si Johan tu kalau aku jadi kawan si Hawa tu... memang aku rendam muka dia dalam longkang.. time ko nak aku.. kemain lagi.. bila ko tak nak ko buat-buat sibuk.. pastu suka-suka hati nak suka adik si hawa pulak.. ko ni dah kenapa? Dasar punya lelaki..

Tribal pants.. belambak-lambak aku tengok orang pakai.. aku ada sehelai.. mak mentua aku beli kat pasar.. muahahhahahahaaaaaaaaaaaaaa.. leopard print.. kau ada? tapi aku pakai buat tido.. sekarang dah tak muat sebab boyot.. kang orang konpius aku ni orang ke, leopard ke, nangka ke.. kalau aku kurus pon bila pakai seluar macam ni mau kena sound ngan Pak Radie.. kang dia cakap aku ni Bukit mari lah.. nak gi tido lah.. kampungan lah.. Eh? kau bandar sangat eh? 

Tak lawa ke Fillanie pakai seluar macam nie? 

*peace*

(all pics googled)





EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

42 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

FILLA TOLONG JANGAN PAKAI!

Unknown said...

hihi...same je..sy pun ketinggalan jugak..kcuali durian crepe je..hihi

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

tak membina lah komen laki akak! ahahaa

Anonymous said...

filla orag yang kurus mcm u pakai ape pun ok, kalu bam bam cam i ni, lupakanla

NenetPenne (NP) said...

tribal pants..yup tolong jangan pakai seluar mcm tu.. jangan jadi mangsa fashion..

durian crepe tengah in.. nak kata sedap sangat tak lah...biasa2 jer...

cha time, sama mcm teh2 yang ada kat luar sana cuma mcm2 perisa..coolblog laa lebih kurang...

vampire tu..edward cullen..pun biasa2 jugak...citer ni byk kali ulang tayang kat astro... laki i mcm pak radie. tak payahlah susah2 nak ajak tengok wayang citer slow mcm tu..tapi kalau ajak tengok citer james bond atau aksi2, laju jerr dia....orang2 bercinta bolehlah tengok citer vampire nih...

adam dan hawa pun tak tengok jugak. sebab menyampah byk sangat masalah dalam citer tu... tapi watak adam tu mmang syokk laa...si aaron ni bagi watak apa pun menjadi...

ibu iman said...

hahaha... kak filla... btol laaa... ape yg kak filla cite dlm entry nih sama cam saya jugak. semua tuh tak boleh masuk n tak boleh blah... yang boleh masuk cite adam hawa je.... hehehe...

Unknown said...

tak tengok lagi adam & hawa..serius saya pun ketinggalan!

sihatbyMAMAELLY said...

durian crepe sedapppp...tak rugi terai..

zoora qushairi said...

adoii kelakar la filla ni. tergelak2 baca nak2 tang seluar...hahaaa

mama_mya said...

samala pak radie ngan laki sy.. nak tgk movie yg action2 je.. aku ajak tgk istanbul aku dtg dia bleh buat muka boring.. nyampah tauuuuu. xpernah nak feeling2 romantik. T_____T.

Puan Eka said...

samalah.eka ketinggalan kat adam dan hawa ngan twilight tu..

adam dan hawa sebab kat umah sewa ni astro takde hd,astro biase je..bila balik umah,mak apak adik sibuk adam hawa...

kita ni tak tau ape pun..hahaha

yg pasal twilght tu barulah malam semalam budak umah pasang dvd cite tu.filem pertama.kita pulak pelik apekehey muke si hensem tu putih cam bedak je.upenye yg putih pucat tu vampire

kay... baru tauuuu..hahahahahaha

Iela Fazielah said...

aku pun br je melayan adam hawa ni...sbb tgk org kemaruk tgk.. rupanyer best... tp tulah....br smapai episod 29..

Kniedaz said...

saya juga selalu ketingalan bas...dah basi besok baru makan/tengok/minum/pakai etc etc...(tapi durian crepe tak suka..sebab tak suka durian)

Miss Layaleya said...

Semua yg tersenarai di atas, saya x layan jugak.. Jadi sama la kita "ketinggalan zaman"..

Aya Ariel said...

lawak lah korang laki bini..

tang suar tu i sokong pak radie...muahaha..

soulsearcher said...

lawa je..hehe

Hudalatip said...

hahaha, lawak ok baca entry ni...saya layan semua kecuali chatime tea tu..tak pernah minum pun.

SAFIYYA QAISARRA said...

hahhaha akk sama mcm saya jenis xambik kisah pun...bila org dah kecoh2 baru rasa ingin tahu..btw xpyh lah pakai mcm tue xcun wakakkaka

Anonymous said...

kelakau sungguh...

amaniammar said...

sis yg senarai atas tu kita sma..
sampai tang tribal pant tu mmg out utk sy..x brpa sesuai tuk org demoks cam sy ni..
tp mmg sis..walaupun ketinggal zaman
sekurang2nya tahu perkembangannye..

hihihi..ani pe cer..persiapan acih utk ke darjah 2 dah standby?...

Puan NuNu.. ;) said...

durian crepe, xpnh mkn jgk.. sbb xngidam kot..

yg twilight tu episode last ni i rekemen akk g tgk.. boleh phm klu xtgk b4 this pun.. hehe..

Kekzamanis said...

Kita serupa lah Kak Filla.. Semua yang akak mention kat atas tu semuanya MM tak pernah try & layan.. Wat dek2 jer.. Bhahahaha! Iols pun orang kampung.. So ? Ape ada hal ? Ye tak ? Hahahaha..

Psst, ketinggalan zaman sangatkah kita ni ? -..-#

momnsofea said...

Adam hawa jee yg i minat..tp setskat miss sekali sekala x kisah kot sbb episod smp 80..lamanya..

ujee said...

yup...durian crepe..twilight..adamhawa...mmg x bleh blah...tp yg air tu chat time ekk..katanye x halal...sbb aku x suke x de le aku nak amik port sgt...

Nur Abu Bakar said...

Durian crepe tu sedap okayyy kak pila oiii

QASEEH HATIKU QASEEH said...

Semua yg d atas sy blm prnah mkn minum tonton dan pakai...sbb x minat dan rasa nya bkn satu kewajipan..lg pn btl la tu ceta ponti2 mcm x logik mcm tu...n pjg sgt la drama tu x larat nak beban kn jiwa raga dgn watak2 lmbt sgt klimaks nya..tak sukerrrr

misz beauty said...

dalam banyak2 di atas saya rasa durian crepe tu je tu pun dah makan before femes. apa jua yg ada durian memang saya suka! hahahahaa

tapi yg bab seluar tu setuju! Teringin gak nak ikut trend tapi nanti laki kata sluar tido. kah kah kah :-D

Shinnaz Ahmad Rasid said...

durian crepe kalau nak best beli kat Mid Valley or Ikano :)

Cha Time I tak minat sebab I lagi suka Gong Cha! Best!

Twilight..edward mmg tak handsome pun. but Bella is cute. Jacob pon best..I pun tak follow tapi Twilight breaking dawn boleh tahan jugak!

Adam & Hawa suka Adam je! Ain boleh blah! Hewhew.

Seluar tu mmg tak pakai! Kikiki. Sebab gemok kott..kalau mcm u kuruss..lawo lah! :)

CeqGu said...

Hi 1 st time singgah sini........sama la kita durian crepe tu tak pernah teringin nak rasa buat masa ni.....pas pas ni tak tau la.........kalau bab fesyen, memang selalu pun ketinggalan zaman kekeke....jemput singgah ke blog CeqGu ye...bye

Su Hashim said...

NAK DURIANNNN CREPEEEEEEEEEEEE

ibuhebat said...

Filla, U R NOT ALONE ok!! haha.. kesemua di atas tu saya sendiri pun tak pernah makan,minum, tengok mahupun pakai! haha...

Unknown said...

bab crepe durian tu bukan kak filla jer, saya pun sama.. hehehe baru order, baru nak try...semua asyik cakap sedap. baru trasa nak try.
sama jugak denagn adam & hawa, owang lain dah tengok sampai episode 44, saya beru terasa nak download nak tengokk hahahahaha
*lambat sokmo saya !!

~Beb~ said...

same la dgn!!! jco pon xpnh rase until terbabas kat indon. dah tu je dpan mte. huhuhuhu..

durian crepe pong same dgn kot. tapi kalau benda depan mate ok la cube.

ku akan merasa n memakai ikot sedap tekak ku. bkn ikot org. layannnnnnn~

Unknown said...

Salam,
Bila baca entry dan komen-komen utk entry ni barulah rasa diri tak keseorangan. Ai pung selalu ketinggalan lrt. Bila dh habis musim br hegeh-hegeh nk try. Maklumlah kg.com, tapi ada ku kisah.

Chekgu Azrine said...

Kita serupalah k.fila..haha..

JMR said...

apa semua ni? sy taktao pape pon..lg sadish..

kahkah..

Anonymous said...

Filla, yg last sekali tu x bleh blah. Adoiyaaaa, klu filla pakai mesti pak radie x sanggup nk tgk. ANW, suka bc blog filla. Hepi je klu baca. Skt perut saya gelak.

wifemdnavy said...

Aiyooo... terasa2 menyindir akak je.. sama.. tang suar rimau tu hampir sama citernya.. citer kat pasar TAWAU (urusan keje) sebab murah sgt.. bwk tido selesa nih akak ngomel.. Tetiba akak dr mana ntah lalu sambil ckp.. ni org bawak gi jln2 la dik.. haah.. kecik ati kat aku ker???

farhani said...

hahha.. kak fila.. samalah kita.. ketinggalan zaman.. kecuali bab chatime.. sebab chatime mmg dap (sedap).. tapi twilight tu saya rasa amat bodohh ceritanyaa..

Chot said...

Same la....kebal dengan kegilaan yg bermusim. Kebal ke? Ke slow kot...haha..ape2 la..janji bahagia.. Nnt org lain dah xheran baru la kita terkinja2 cari.. Hehe..

ini reen said...

satu lagi sy tak faham
trend beratur beli tudung fareeda...

tak ke mahal tudung tu selai?
hehe..

ini reen said...

trend beratur beli tudung fareeda...
tak ke mahal selai tudung tue...heheh