Friday, December 14, 2012

Teman-Teman..

Kisah aku dan teman-teman... Amboi kemain lagi ayat.. teman-teman gitew... Dalam keadaan sekarang masing-masing sibuk.. Semua ada kerja masing-masing.. Aku? Lagi lah sibuk.. keluarga lagi.. anak-anak lagi.. kerja lagi.. bila lah nak melepak dengan kawan-kawan? kalau lepak pon kena kejar-kejar balik amik anak... Tapi now anak takde sebab cuti sekolah.. kejap umah Nenek, kejap umah Wan.. so this is the right time ;)
Ini orang yang bising-bising cakap dirinya terlalu sibuk tu..hahahahha.. ye lettew sibuk T__________T 

Balik kerja lari keluar dengan Anny sekejap.. sempat jugaklah gi Setia City Mall???? apa kah nama mall pon aku lupa.. teringin nak gi H&M.. kasihanilah diri ini.. orang dah muak laponploh kali keluar masuk H&M, kau baru nak hegeh-hegeh....hihi.. 

Tapi mostly now trend macam kain lace jarang-jarang kat bahu.. hmmm aku tak minat.. tapi dapat lah jugak sehelai long sleeve hitam kat section orang mengandung.. tak sangka plak ada untuk orang pregnant ;) murah je rm39.90.. hahaha.. ada yang lawa.. contoh yang aku pegang tu white shirt.. ada getah sikit kat kiri kanan pinggang tu.. tapi ermmm.. lagi 2 bulan aku nak bersalin.. pastu nak sarung kat sapa? kat laki? grrrrrrr.. so tak yah lah kot.. aku beli black long sleeve round neck t-shirt tu pon sebab nak matchkan dengan kimono cardigan tsugoi jer.. auwwwwwwwwww ;)

order nasi goreng kampung.. tapi letak daun kari berterabur... apakah?

mihun goreng singapore.. 

_______________________________________________________________________________


Ok ni masa keluar dengan Natra.. Natra colek aku kat office ajak lunch sama haritu.. so kami lunch kat Alamanda... 

Natra macam tu lagi.. tetap kurus buat rasa jeles nak tikam-tikam sebab ai is gemuk.. hahahha.. 


Madam Kwan apa lagi nak order.. kueyteow with beef and ginger jelah.. ni kalau Pak Radie tengok aku order ni mesti dia cebik geleng kepala.. Eh sukati ai lah, tekak ai kan? muahahha..

Ok itu je.. selamat berhari minggu u olls :)




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

6 comments:

Irfa said...

ada la jugak masa jimba2 dgn kawan
aku?non ado..huhu
kalau takat makan2 kat kafe opis tu adalah..keluar selain waktu keje..mmg tak.huhu

aisu said...

akhirnya....kluar jgak crita psl diaorg..still gojes!

ayunidati said...

food yang last ut macm best jek...

Farah said...

Kak Filla macam bakal dapat anak lelaki je :)

Anonymous said...

Filaa cantiknya gincu u, elok jer terbentuk

Ari Isfuzzy said...

Assalam... nak tanya pasal header tu. Camanae nak buat ek? Ulang2 try, still xmenjadik. Boleh ajarkan tak? Tq!