Monday, December 10, 2012

Announcement

Kimono Cardigan akan dipublish tengahari nanti.. Bagi aku buat keja dulu hahha.. Aku akan publish sekali kat FB, kat Instagram dan kat Twitter.. Amboi gitew.. Walaupon aku publish kat semua tempat tu.. tapi tetap korang kena email jugak untuk order ok? 

Kali nie cuma ada 2 design sahaja.. So siapa cepat anda dapat.. Nak masuk under waiting list pon boleh.. tapi depends.. keutamaan diberikan kepada yang dah buat payment.. stok akan sampai pada 17 or 18hb Disember nie..so untuk memudahkan kerja aku yang pemalas nie.. aku amik order and payment siap-siap.. stok sampai je.. terus pos.. so dah jimat masa dan tenaga kat situ..heheh

So sama-sama kita nantikan tengahari nanti ok.. time nak publish tak boleh nak agak.. selalu-selalu lah jenguk sini ;)

Sekian, terima kasih.

1 comment:

Unknown said...

sis, cardigan hitam ada tak?