Friday, December 21, 2012

check up lagi...

salam,

tak pasti knapa x leh update blog guna pc, sib baik zaman dah canggih leh guna phone kalau tak tutup je lah blog ni *merajuk*

nak kepoci sikit ni, harini ada check up kat DEMC... harini pegi sorang je kot sbb Pak Radie keroje sotak dpt lah nak nyusahkan dia... rasa berdebar sikit sebab harini scan... tp macam ada instinct yang harini pon baby akan berada dalam position yang x dapat nak detect *anu* nyer hahahha...

eh ke aku yang takut sangat nak tau... tapi incase aku tau the gender today, aku nak buat senyap je... tanak bagitau Pak Radie, fadan muke sapa suh tanak teman? hihi

apa yang penting baby sihat hendaknya.. girl or boy tu soal kedua... if takdir aku dpt girl lagi aku ok sbb baju girl lagi comel.. amboi sedapkan hati nampak? baju girl comel pon balik2 ko pakaikan suar jeans or shorts je kat Ani tu? haha bukan apa, aku try nk pakaikan Ani tu gown tp serious kelaka... muahahaha mcm tak kene plak muka dia... x pe Acih dulu camtu gak! suar askar bapak di suruh pakai, dah beso terus gegirl melampau! hahaha

ok lah, doakan semua baik-baik aja ya!

bye.

11 comments:

cydayf said...

semoga akk dapat baby boy, insyaAllah, ameen ameen.. kak nanti update kat blog tau! tak sabar nak tau :D

Noraini Abd. Shukor said...

Insya-Allah, semoga buk filla dipermudahkan Allah untuk bersalin.

RedRose said...

I doakan yg baik2 aje for you sis. n nak berguru dgn sis about your trip to HK. poning palo den kalau sosat barat nanti. kekeke

raza said...

moga-moga dapat bby boi. hehe
semoga bby n mummy sihat-sihat hendaknya.. :)

Mooniqueen said...

Tak sabar nak tunggu gender bb

Kniedaz said...

bagitau la kami kalau nampak gender...hehehe

NUNU EERA said...

klu ani pki skirt msti die pling comel di dunia.. :)

Nuriesya Nadia said...

Girl or boy pon tak kesah la Kak Pila ooiii. Kalau gegirl okay ape. Mesti comel cam Ani akak kawasan tu. :DD

JMR said...

mesti nak boy kan nih..:-)

sharifah rosidah said...

Insyaallah aunty sentiasa mendoa kan Filla dapat anak lelaki....kita sama sama doa ya..

Aya Ariel said...

xpe kaka..yang enting baby sihat alhamdulillah..tp aku dulu pon cenggitu jugak...sedap kan hati..xpe lah kalo yg ketiga ni pun girl..tp..tetappp doa tetiap hari..Ya Allah..kurniakan aku zuriat lelaki..

ceewaahhh..feeling2 ibu misali nak merasa anak lelaki..sekali Allah tu Maha Mendengar..terus kuar si Aqeel mok2 nih..heheh..Allahdulillah..