Wednesday, August 19, 2009

Hindari Wabak H1N1...tutupin mulut anda!!!

orang sibuk H1N1 skang nie..maka sumer blog ada gambo pakai mask... haku? mesti ler nyibuk sama..hehehe.... gambar kurang memuaskan sbb guna hp Pak Radie jer... tak kosa aku nak bawak kuar camera kat tempat org lalu lalang dlm subang parade tu.... sue-diaseus...tq getah rambut pink gebu2 tuh..Acih suker... hehheeh...
heheh... punyerlah mak ni ngok.... tatau plak kat mask tu ada besi nipis ko leh bentuk kat idung.. supaya mask tu stay lah.. x der lah tenaik ke... teturun ke... masa kat Melaka tu penat aku tarik kebawah.. sbb asik naik keatas jek... sampai nak tetutup jik mata... Pak Radie hangin jek ngn aku yg blur2 comel nieh... huahahahahahhahaha.... aku cuak gak nak anto Acih gi TumbleTots musim2 wabak merebak nieh..tp tulah..rugi plak..tp aku confident sket..sbb dorang mmg strict gak.. kat pintu masuk kelas... kene check temp.. pastu kene rub hygine aper mende tuh... so ok lahh...
Acih ngn sluar jeans favourite dia..hello kitty rm12... hahahahaha... gasak ler anakanda..janji ko bahagia.....
itu sajer aksi ibu dan anak... *sambil gosok2 mata...ngantuk masa update*

*Pak Radie dah sound tadik... tak reti nak gosok ker kemeja dia... laju jek mak bagi alasan baru lepas lipat kain yg mcm gunung.... dah kene gosok baju plak ke? perhal asek nak pakai kemeje ensem2 jek ni??? *wondering*... (sebenarnya aku malas)..huahahah... ok okkkk... ya tuan, saya gosokin baju nya skarang ya pak... bentarrrrr... mau nutupin belognya dulu yaa pak!!! *mengeluh hampa*....


uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...penatnyeeee!!!!!!!!!


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

9 comments:

suediauseus said...

hehe .. mcm chun li plak sue tgk acih tu .. glad she loves it :D

Mimy Hamid said...

ehhehehe..gi la gosok baju penuh kehampaan...muka tutup mask tak tu??

ZAF said...

mask tu jgn pakai plak hari lain. sehari 1 mask je. so, kire la sendiri peruntukan untuk mask sahaja. boleh buat bisnes ni. hehehe

Sham Ummi Echa said...

lemas ar pakai mask tu...x bernapas haku

Liyanaroxx said...

bagus2...leh masuk iklan tivi..kementerian kesihatan dah ada model baru dah...sure orang ramai follow punya sbb model kicik dia comel dgn baju tumble tots tuh!

JuJue said...

ehem! ehem! heehe assalamualaikum... ermm besi kat mask tu untuk dibengkok2 kan atas idong ke? oohhhh aritu aku dah letak kat atas tapi macamm.. "ehh apsal ada besi kat atas nih? ohhh terbalik. letak besi kat bawah..ahhh ok ok..baru betul..besi ni nak cakuk bawah dagu..baru betul.. baru tak sakit"

ok? sekian terima kasih.

shhuhhhh... ko jangan bagitau orang lain!

org concern said...

bagus pakai mask tu..

tapi tebalik cik kak oi, tak berbaloi pakai 10 jam klu pki terbalik.

yang berwarne tu di bahagian luar..

br betul..

haihh

happy2gether said...

Filla, aku pon skrg pi keje pon kene pakai mask, cikgu2 digalakkan pakai/wajib la kot coz jumpa ramai bebudak tiap2 hari...pehtu ada plak kes...sabo jeklah...sek aku x tutup2 lgk...tapi sesi pagi yg kene tu..

emmm betul ckp org concern tu, yg kaler pakai kat belah luar, ada kaler biru/oren..semua letak kat luar, besi atas idung...emmm aku kat sekolah terbalik pakai, bebudak yg tegur...huhuuu minggu ni aku x antar syasya, kami blk kg...

busyuksayang said...

saya pun sudah mulain tutupin mulut :D