Friday, April 27, 2012

LELONG LELONG LELONGG.....

Orang bercadang nak pindah umah lah katakan ;)





So ada sesiapa berminat????







boleh email saya macam biasa ;)























murah je saya jual nie































harga boleh runding


























































berani mau angkat?
















































saya ada 2 stock



































nak yang mana?








































































muahah dalam kotak ada ini... mau ka?

mampos apak kau pelempang muka mak kau yang manja nie.. 








EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

16 comments:

saharinasaharudin said...

HAHA.rin nak, nak both.comel tersangat la amani.geramm :D

s.z.a_s.z.a said...

zaza suka gmbr last sekali tu... comelnyeee...
muka ani xpuas hati tengok acih....
seolah-olah tgh cakap "eh, ko apahal?"
hahahahahahah~

Riena Haiqal said...

mati2 ingatkan dia jual kipas tadi.... sekali usha lagi ke bawah rupanya anak.. wahahahahahahahahah.. nak dua2 bole ker?

amirah said...

hahahaha. u made my morning. nasib tak tersembur air pagi2 ni tengok muka bebudak tu yg klua. nak sewa amani boleyyyyy? :p

Siti Fatimah said...

LOL :))
saya mau dua2 boleh? hihihi...

Anonymous said...

ahahahahah...
lawak bangat sehhhhhh...

_mama zikri_ said...

nak..nak.. dua2 ai nakkk..
buk pilla sengal~~! hek3..

Anonymous said...

Nak-nakkk.........dua-dua

hehehehhe!

Pinjam boleh tak????????

Liyanaroxx said...

saya nak baju biru tuh kakkkkk!
haish muka si baju biru tuh kenapa gangster sgt? ;p

mama_mya said...

sy mau yg paling montel. ;)

adekzagai said...

saya nak budak kenit yang temban n gebus tu...geram tengok pipi dia yg tembam...macam apam...gebus jek..hihii

l.e.e.a.a.n.w.o.n said...

mestila nak..nak..nakkkkk.. due2 comel..lg2 si amani yang bambam tu...nakkkkkkk(jerit mcm lori jual roti)

Irfa said...

comelnya..muat je dalam kotak ye
igt betul2 nak jual kipas tadi

BlueiceButterfly said...

~haha..ingtkan betul tadi

Aya Ariel said...

mama~~ kenapa mama jahat..ahahah..

pak radiee...sila tgk blog ni..fillaniee nak lelong anak anda..takyah lelong..ramainyeeeeeee yg nak..aku nak ani..buley buat kawan ngan kesya..haha

Reensyarinie said...

saya nk dua2 akak.boleh x?haha.bg sewa seminggu pun jadi la..cutenya!!