Wednesday, April 11, 2012

FRAMEKASIH...

*sticky post*
*scroll down for new entry*


Aku taktau kenapa aku gila sebab nak update kat Blog Framekasih, tapi lupa username and password.. hahah... so kita update disini sajer lah ye..

Muntah darah lah orang tengok gambar kucing tu berbulan-bulan kat situ..hahah.... well ramai tanya aku buat lagi ke Frame? ye aku buat... cuma bila dah lama-lama.. aku jadi gila pemalas nak update blog tu..hahah... aku buat pastu deliver terus kepada customer ;) hihi... 

Tapi adat berniaga, promosi itu penting ;) Ntah cemana, aku tengok frame yang my repeat customer order nie, tergerak nak update.. tapi bodo gila sbb lupa username n password haha.. 

Sebab aku rasa cute sangat gambar nie.. hahahah... yang ni customer nak colour 'sephia'.. oh buat yang masih blur-blur.. aku memang buat framekasih nie, ada dua je option.. black and white or sephia.. aku tak buat yang colour-colour lain yer... harga still RM65.. which ko tak jumpa kat mana-mana pon, orang berniaga tak naik harga.. hahahah... 

nak order dipersilakan.. aku tak pernah tutup order, kecuali kalau aku outstation je aku tak layan sgt email ;)  proses 2 weeks.. (lps aku receive payment baru start process) nak letak text boleh. tapi only short text.. nak panjang-panang tulis kat kad ko pos sendiri kat org yang ko nak bagi hadiah tu..hahaha... 

gambar jangan lah bagi kat aku yang ko snap guna henpon jek... aku nak pixel besar.. sebab ktorang kena enlargekan pic tu nanti.. material seakan canvas... contoh atas tu dah di wrap ngan plastic wrapper tu takut kotor.. size lebih kurang A3 size.. apa2 nak tanya silakan, ai rela menjawabnye.. 


Email : framekasih@yahoo.com

harga frame: rm65 (collect by hand)
poslaju: rm15







EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

3 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mmg cute gbr nie hehe

nurul said...

hi filla...lama dah berangan nk wat frame ngn u...tp lum anta2....nasib harga maintain u....weekend ni nk pilih2 gambo ler...nak tnye nih, keliling frame ni mcm mane yer....u tutp ngn kertas lain ke or ngn gambo tu jugak?tq yer filla..:)

Filla said...

mama amana: kan?

yun: hehe.. akan diwrap ke frame.. so bahagian tepi frame akan guna kertas yang sama jugak...