Thursday, April 26, 2012

BLOUSE, LONG SKIRTS AND SCARVES..

*sticky post*
*scroll down for new entry*

Ok... Hari nie fillanie dah start buat jualan... muahaha... so sesiapa yang berminat boleh email saya terus.... untuk first batch nie kita bawak keluar yang ini dulu ya... Jom jamu mata jap ;)


Free Size Blouse - RM 59.00 - FREE POSTAGE

Untuk 4 jenis blouse kat bawah nie memang free size.. korang kecik ke besar ke.. memang muat ;) can be worn with leggings or jeans.. kain sangat comfortable.. sebab jenis viscose... aku sekarang kan suka pakai longgar-longgar sikit.. baru dapat bernapas ;) dan nampak sopan... (padahal cover perot)..hehehe.. 

size XL pon takde masalah sebab bahagian ketiak dia jenis besar ;)


B3 - Flowery (black)

B2 - Pinky

B4 - Dotted (blue black)
B1 - Dotted (black) 

Fabrics - Viscose (lembut) 





Plain Long Skirt (RM79) -FREE POSTAGE

Ok itu kalau sesiapa nak blouse... kalau korang nak long skirt jom usha gambar kat bawah ni ;) Seriously recommended sebab i only chose yang berkualiti ;) 

Ada 3 colours available.. Grey, Black and Mustard.. XL size pon takde masalah.. sebab bahagian belakang skirt ialah getah.. so size besar or kecik tak de masalah.. semua can fit ;) fabrics yang selesa, kemas dan 'jatuh' bila di pakai ;) dan tidak melekat di punggung..hehehe.. 

GREY



BLACK





MUSTARD


Hehehe.. gambar ni warna lari sikit.. haha.. sebenarnya warna macam dua gambar di atas tu ;)



LONG SCARVES / SHAWL - FREE POSTAGE

Long scarves boleh dipakai sebagai tudung atau dibelit di leher sebagai shawl ;) disebabkan sekarang musim polka dots dan leopard print.. so kita keluarkan collection macam tu bersesuaian dengan trend semasa ;)



Code: 234 
(black, blue, white, pink) 
RM 35




Code : 256 
(white, maroon, blue, cream) 
RM25




Kalau berminat nak order sila email :-

framekasih@yahoo.com




p/s: sila visit fillanie blogshop untuk check available stocks nanti.. takut entry ni turun kebawah dan hilang dari pandangan ;)