Friday, April 27, 2012

HOT SELLING LONG SKIRTS...

*sticky post*
*scroll down for new entry*

*boleh order hingga next week, just leave your email add and state what colour u want, i'll take note*

*Ehem Ehem*

Skirt ni dah macam goreng pisang panas la pulak.. kepada sesiapa yang email hari tu nak order skirts nie.. tapi aku reply cakap dah sold out.. jangan sedih... sebab aku nak bukak untuk Pre-Order... InsyaAllah aku cuba dapatkan stock untuk skirts nie.. kalau tak dapat stok aku mintak maap yer..hahaha

harga RM79 (free postage) 

So apa korang kena buat ialah.. sila tinggalkan komen kat entry nie.. untuk serious buyers sahaja yeh.. nak main-main aku gigit kang.. tinggalkan email address, bagitau nak kaler apa.. nanti aku email balik sorang-sorang kalau aku dah dapat stock.. 

Aku try jugak dapatkan stock untuk colour Electric Blue.. (tapi takde gambar) hehe... so sapa nak electric blue pon boleh tinggalkan email address kat sini ;)

-grey-

-black-

-mustard-

Ok murid-murid semua.... oh yang dah pernah email tu tapi dah sold out.. korang pon kena tinggalkan komen kat sini.... hahaha.. sebab aku tak kuasa nak korek balik mencari email korang... aku kan pemalas ;)

Ukuran pinggang setelah distretchkan = 18-19 inci (bahagian belakang getah)

labuh lupa nak ukur.. tapi tinggi aku bih kurang 159cm.. model di atas ialah aku.. so agak-agaklah ye.. aku pakai labuh gak ler.. nampak ibu jari kaki.. sebab tu gambar skirt mustard tu aku kembangkan sikit bagi nampak kaki ;) hehehe... 

Sekian terima kasih. 

update: semua order haku dah take note, cuma tak publish sebab takkan nak tayang email address korang pulak kan? muahaha... InsyaAllah next week kita try dapatkan stock ok? sila alert ngan email dari framekasih@yahoo.com next week.. siapa nak order cepat-cepat sikit... aku bukak order sampai next week ;)

9 comments:

Anonymous said...

mujur sempat order sblum abis =)

nor anne said...

kak fila...... saya nak warna hitam, aritu saya dah email tapi dah habis.... nanti klu ada saya nak ya, confirm....thanks..

cik jue tomey said...

Yg kaler mustard tu cntik sngt!!!!

Filla said...

nor anne: bagi email address and nak kaler apa yek?

p/s: i tak publish comment yang emailkan korang punye email address yer.. utk simpanan dan rujukan saya sahaja. tq!!

Mooniqueen said...

Sis, material jenis apa ae?cotton ke, Lycra ke...tapi sis cakap sedap pakai...hehe...

Filla said...

mooniqueen: fabric dia tak stretchable.. dia macam licin dan 'jatuh' bila di pakai.. bukan yang melekat-lekat kat bontot tu ;)

Filla said...

anon bernama fiza: sila tinggalkan email address anda ;)

Anonymous said...

Akak, bleh postage to oversea and bayar guna paypal x? thanks.

~moon~

Filla said...

anon moon: overseas tak lagi kot..muahaha... acc maybank je ada ;)