Monday, April 02, 2012

Fillanie product review (Tabita Skincare)

Aku nak edit gamba ni tadi.. tapi terclick cahaya plak kat situ.. maka kita kekal kan jer... gitewww.. ni kalau Acih tengok ni mesti dia tak tido malam... dok pikir mana mak aku dapat sepit rambut bercahaya ;)

Eh nak tunjuk jugak guna lipstick baru:-

MAC
Pink Nouveau
(terpengaruh ngan Noy adik Peej)
eh tapi muka aku macam ikan kaloi plak mulut cenggitu.. ingat nak bajet ala-ala barbie T_____T

Sebenarnya nak tunjuk improvement lepas guna Tabita Skin Care... Kulit aku bukan bangsa licin macam kulit baby... selalu bermasalah jugak.. tapi Alhamdulilah lepas guna Tabita nie.. improve banyak lah jugak.. bagi aku lah.. aku tau muka korang lagi halus-halus licin putih gebu bagai T________T tapi at least better lah dari dulu.. 

Gila statement, nampak sangat takut kena kutuk.. hahahah... eh ai tak takut u olls.. i dah biasa kena kutuk.. hihi... yang bagusnya Tabita nie buat pores mengecil.. dan aku ada apa tu? white heads ke apa yang area bawah mata atas pipi tu.. dia macam degil ok.. bijik2 tu.. tak mau hilang.. tapi dah takde ;)

dan bila kulit dah kertu sikit.. kita banyak naik freckles alaa.. macam lindsay lohan tu.. coklat2 tu bintik2 macam light-light tahik unta tu.. ok dia dah pudar dan kurang.. kulit pon makin sekata cerah.. tak lah kusam macam dulu-dulu tu.. 

aku beli ngan Peej.. boleh ke email Peej untuk order.. harga rasanya RM320 per set kot? eh tak tau dah aku.. ada 4 barang.. facial wash, toner, day cream and night cream.. aku guna hujung Dec.. dan pastu aku beli asing-asing.. day and night cream banyak lagi.. yang aku dah beli facial wash.. rasanya aku bertahan 2 bulan guna facial wash tu.. now botol kedua dah.. dan toner aku dah nak habis.. belum beli lagi.. huwaaaa.. Peejjjjj bila nak gi amik toner kat kau nie.. mak bizi.. eh ko lagiklah kan? maknanya toner boleh tahan up to 3 months.. jimat kan? semua aku guna dua kali sehari.. pagi dan sebelum tido.. tapi facial wash 3 kali la.. 

So kalau korang nak try pegi lah try ;) aku suggest kat orang-orang yang berkulit kusam, ada pores yang besar, ada parut2 di muka.. utk pimples aku tak pasti.. sebab kadang keluar gak pimples, cuma yang bestnya.. scar tu cepat pudar.. pastu hilang.. yang ada bekas-bekas pimples pon bagus guna nie.. 

Email Peej Burhan: nurhafiza.burhanuddin@gmail.com

boleh email dengan tajuk : TABITA

Nak tau lebih detail about Tabita, boleh check entry TABITA Peej








EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

20 comments:

Irfa said...

haish..rata riti duk citer psl produk ni..jeles la pulak tgk muka org gebu.aku jugak yang kelabu.huhu

Misz-ella said...

Peej kan yg nak kawin ujung bulan ni. mesti dia kebizian melanda tu Filla. boleh ke dia entertain soklan2 tentang Tabita dr org2 yg ingin tahu mcm kami ni?

nqr said...

alaa.. cantik la kaler lipstick tuh.. korang putih mmg cantik lah pakai. kalau aku yang kulit teh tarik ni tak dpt la kot.. sob sob sob..

Zana Nordin said...

wah..ko pun pakai tabita yerk filla
ramai betul yg dah pakai tabita

tp kalau kesannya bagus
best gark tu

Anonymous said...

eh ingat Filla pakai olay?

linalucx said...

salam sis filla,

santek sangat kulit baru sis,saya baru jer dalam seminggu guna tabita beli dengan sis peej.akhirnya tergoda selepas beberapa kali baca post dan terhasut dengan wajah yang glow tu.bila pakai ni tak sape yang perasan,sebab kulit saya ni jenis sensitif.so bila panas akan naik ruam dan kulit merah macam udang terbakar.nak tanye berapa lama sis filla pakai sampai kulit kering tu akan mula hilang?.dah tegang semacam jer kulit ni.nak cakap pun macam xselesa.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ila guna barang2 sari ayu.. aah dah makin berumur nie kulit dah tak macam bujang2.. dulu tumbuh jerawat korek2 pun tak tinggal parut, sekarang tak korek2 pun berparut tension betul!!

mamasuri said...

itulah..ramai dah orang dok sebut2 tabita skrang...mybe kena cubalah kot...

Anonymous said...

sis tqsm kongsi cter psl product muka yg sis gune..heheh ari tue ade tanye sis dlm twitter akhirnyer terjawab jgk..;)

Anonymous said...

Eh bukan dulu u penah promot produk lain ke....

Anonymous said...

Eh dulu produk lain sm ngan green apple

aQmaR 0n The Blog said...

Beli jugak tabita ni kat peej burhan.
Tapi sampai sekarang belom pakai lagi sebab pregnant. takot ade effect kan kat baby..Jadi sape2 nak beli ;tabita saya nak tolak pade yang berminat..;)
email: aqmar_abrhmn@yahoo.com

strawberi said...

dh guna dkt 3 minggu..dahla guna time cuti pantang..masuk keje..mmbr nmpk muka berseri...weeee..best...hihi..

bunga said...

hakakkkkk...saya tengok review akak terusssssssss nak terjebak..tapi dalam dilema nak sk2 or tabita ni...saya punya perangai jenis akan google dulu tentang produk yg sy nak pakai...sy baca kt forum malay n indon punya dorg ckp tabita ada mercury n hidrokuinon(cemana ntah eja) which is sangat2 tak elok untuk manusia...so saya dilema dan agak takut kalau apa yg dikatakan tu betol..akak try search kt forum cari pasal tabita, tapi maybe akak tak leh bukak thread tu sebab bukan members n level access akak belum sampai...kalau akak nak saya boleh copy paste n email kat akak....juz share info je nih ye..bukan niat nk rosakkan biz orang ke sape yehhh

bunga said...

lagi satu saya ada pm sorang seller kat forum tu mintak cert kelulusan dari indon punya..dia reply kata nak email...tapi sampai sekarag tak de pu dia email...dia kata bz tapi dah dekat semiggu...

itsME said...

Hi..

Sy nak try product nie tp tkt gak side effect die..
Mule2 u pakai ape side effect die??? Ade pengelupasan x???

Please share..

Tabita Skin Care said...

Wah.. Cantiknya..


Salam

Tabita Skin Care

Anonymous said...

betul kata i am who i am..sy pn ada baca gak artikel dr indon psl produk TABIAT ni.mula2 dlu (even smpai skrg ni teringin sgt nk pakai.tambahan pula kat opis ni dh de dealer & kulit dia sgt2 cnik & licin.tapi bila teringt psl artikel (yg mcm kata i am who i am) kata, terus lupakn:(..td bila sy cari blk artikel tu rupanya dh di deletekn..xtau knpe..

Anonymous said...

hi kak fila.

sy pon beli kat peej.. ad set lebey kwn sy xmo xberani pkai.sape nak beli email sya lissa_nurul@yahoo.com

Anonymous said...

Cuba baca forum, lepas tu korang decidelah... http://femaledaily.com/showthread.php?t=1335&page=245