Wednesday, December 14, 2011

Nak Design Rumah???? sila contact....

 Dah lama aku memendam rasa nak update entry nie.. dah lapanploh kali aku cakap ngan Pak Radie yang aku nakkan gambar-gambar ni... mintak dia edit dan buat watermark sebab aku teringin nak buat entry nie... sebab aku sungguh kagum dengan kecantikan rumah nie.. *matiklah puji laki sendiri* hahahaha...

Actually ni rumah client Pak Radie... dua units condo di pecahkan dan dicombind menjadi satu.. tak terlintas aku ada orang nak buat camnie.. kan? baik dia beli 1 umah teres dua tingkat dan buat lah ID apa pon yang kau nak buat... tapi aku silap ok... memang mengagumkan ke mengkagumkan? hahaha... ko bayangkan satu unit kondo ada 3 bilik.. so bila dia ada 2 units pastu combind.. tak ke rumah dia ada 6 bilik????? memanjang je.. memang style gila lah aku rasa ;)

2 bilik hujung dia jadikan bilik anak lelaki dia dua orang.. tapi dia combindkan bilik tu jadi satu..bilik anak dia tu, satu bilik jadi bilik tidur ngan study pastu ada partition sebelahnya pulak jadi bilik menonton tv.. kelas kau mariaaaa.. 1 bilik jadi master bedroom.. satu bilik jadi bilik jacuzzi.. ko ada?? hahaha.. satu bilik jadi AV (audio video) room..asalnya AV room ni ialah kitchen.....kerlassss... hehe.. pastu 1 bilik jadi surau dan satu lagi bilik jadi guest room... so ada berapa bilik adik-adik? 7 okay!!! boleh main semunyik-semunyik ok.. 

semua dia serah kan bulat-bulat kat Pak Radie and the team.. sebab client Pak Radie nie adalah sangat busy tapi menaruh kepercayaan 100% kat dia.. eiiii kalau aku takuttttt ok tak gi monitor.. sat gi umah aku jadi umah aper mampos.... tapi Alhamdulilah dia sangat surprised bila tengok hasilnya.. ewahhhhhhhhhhh puji lagi.. hahahahaaaaa.. 

Dah, jom tengok magik rumah kosong yang dah ditransformkan...  


Living Hall 1 - Before


Living Hall 1 - Before


Living Hall 1 - After

malas aku nak kagum-kagum.. macam mengada plak.. dah lah laki aku nye ID.. pastu nak kagum-kagum.. mati aku kena ludah ngan orang sebab perasan.. haha.. tapi serious aku kagum kalau ini umah aku.. hahahah... *sedut air liur.. slurrpppp*



Ok jom kita tengok Living Hall 2 dah diubah menjadi Dining Hall... 

Living Hall 2 - Before


Living Hall 2 - Before
-
-
-
-
-
-

dan telah ditransform menjadi Dining Hall..


Dining Hall - After

gila melopong aku hahahah... kalau ini lah umah aku.. aku tanak keje.. aku nak duduk umah je jadi bibik.. mop lantai hari-hari.. huahahahaa... boring tengok tv kat Living Hall.. lari pegi sambung tengok kat Dining Hall.. 

meja makan pon kelas okeh.. aku suka gila meja makan tu.. 8 seater segiempat.. 

 aku rasa macam satu kelainan bila dia ganti ceiling dining ni macam nie..  

single sofa nie kat area Dining tadi tapi nak menghala ke kitchen..  


Ok pastu jom tengok entrance dia.. kan ada dua pintu sebab 2 unit kondo kan? so dia jadikan 1 je entrance.. melampau lah kau nak sampai dua pintu masuk.. hahaha... satu lagi entrance dia tutup dan jadikan store.. 

main entrance - before

main entrance - After

kelas kau jah.. dah macam nak masuk resort-resort gitewwww.. 



feature wall - Before 

feature wall - After

banyak main lighting.. aku suka ;D  


Room - Before

Jacuzzi Room - After

personally, seriously... hahah apa bahasa aku nieh.. seriously aku paling kagum Jacuzzi Room nie.. perghhhhhhhhhhh... gila lah.. room kosong kau jadikan Jacuzzi???? siap ada aircond kauuu...kalau lah ni umah aku.. aku duduk dalam bilik ni je.. aku letak toto tebal-tebal dalam tub tu.. bawak bantal.. hahahahaaa.. gila dasar kg dot com..siap owner suruh pasang ventilator sebab dia smoke.. so boleh duduk kat kerusi sambil smoke dan cari ilham.. pastu suruh lah bini berendam kat tub tu.. konpem melimpah idea.. hahahaha... 



 Kids Room - Before

Kids Room - Before

 Kids Room - After

study table sebelah katil.. 

ada wardrobe untuk pisahkan kids room dengan ruang menonton anak-anak.. kelas kau Jah.. siap anak-anak ada ruang menonton.. ish ish ishhhhhh... gambar takde.. tapi korang boleh nampak kat cermin wardrobe tu kan.. kira ni bilik mainan dan menonton anak-anak dia lah.. 



Jom tengok kitchen dia pulak.. 

Kitchen - Before

 Kitchen - After

 Kitchen - After (different view)




 Master Bedroom - Before


Master Bedroom - After

Eh the designer lahhh.. naper u blurkan muka you yang? hahaha

 Master Bedroom - After

OhEmGeeeee... gedik gila hahaha... lagi sekali kita ulang ayat.. "kalaulah ini masterbedroom aku.........." aku tanak keluar bilik... muahahahha.. sebab tulah ni bukan bilik aku.. muahahahhaaaaaaa.. 

Bilik Solat - After

gambar bilik takde lah plak.. tapi hijau tu feature wall bilik solat nie.. aku suka.. sebab owner ni mementingkan  benda-benda macam nie.. kalau orang datang umah..senang nak solat.. siap ada bilik khas.. 





Toilet - Before

Toilet - After



Tapi sayang AV room tu Pak Radie tak snap.. haihhh tu lagi lawa... siap ada bar.. siap ada tv, sofa... aku dah bayangkan kalau member-member datang lepak.. memang aku buat karaoke room lah kat situ.. muahahah.. hover kan?


Cita-cita aku ialah aku nak tengok satu hari nanti.. Pak Radie berjaya kejar impian dia... ini bidang yang dia suka... dia amik decision nak berhenti kerja semata-mata nak teruskan minat dia.. sorry kalau aku jiwang.. aku sokong apa yang dia suka.. apa yang dia minat... aku sokong apa pun tindakan dia.. kalau betul untuk berjaya memerlukan pengorbanan, aku akur.. tapi aku yakin yang teramat yakin.. dia boleh.. sebab bagi aku.. bakat tu anugerah Allah.. tak semua orang dikurniakan bakat.. jadi guna lah apa yang tuhan kurniakan tu sebaik mungkin.. janji rajin usaha.... tak mengalah.. aku percaya rezeki tu InsyaAllah ada dimana-mana as long kau bukan bangsa pemalas... 

Cita-cita Pak Radie ialah nak jadi Interior Designer.. eh.. aku rasa tu cita-cita aku.. muahah.. hover kau filla.. tapi sebab aku ni bakat tu tak berapa nak menyerlah... aku nak Pak Radie yang merealisasikan cita-cita aku...... hoverrrr gila aku ni kan.. lantaklah... aku pon kadang-kadang menyemak jugak nak bagi idea sesikit kat dia.. hihiiii.. benci tau kalau idea aku diperkotak-katikkan... helooooooooooo.. ai ada taste okeh.. *blueekk*

InsyaAllah dalam 5 tahun nie.. kami letak target untuk berjaya..untuk ada ID company sendiri...untuk Pak Radie berjaya jadi 3D illustrator berjaya...InsyaAllah..  

ok habis cerita jiwang-jiwang poyo... kita sambung business kita balik..



Ok.... seperti yang korang sedia maklum.. Pak Radie buat 3-D.. tu aku takyah cerita lah sebab korang boleh refer kat SINI.. atau kat side bar blog aku ni kan..tapi link yang aku bagi tu lebih kepada exterior design.. Interior tak leh lah nak upload kat sini.. sebab benda tu a bit confidential.. kang leeeekkkkkk jer orang amik design.. caner tu.. hehehe.. nanti Pak Radie marah ai.. ai tak sangguppp okeng... itu contoh lah kalau ada yang tak gheti-gheti lagi.. bukan susah pon.. email Pak Radie.. set appointment.. jumpa... cerita apa kau nak.. setuju.. settle..bayar...done! ewah haku kalau becakap....lebih sudu dari kuah.. auwwwwwwwwwww...

 Alhamdulilah ramai client Pak Radie readers aku.. hehehe... Pak Radie lebih kepada design.. ko nak design apa? rumah? nak design kitchen? apa-apa jelah.. semua dia buat.. kontraktor korang boleh cari sendiri.. sebab Pak Radie tak leh nak bagi kontraktor dia tengah ada job bersusun.. takut nanti kalau korang nak cepat.. dia tak leh nak handle.. so better Pak Radie design apa yang korang nak.. dan Pak Radie cuma charge design dia je.. aku tolong sampaikan jer.. sebab aku kurang arif.. tu keja dia.. bukan keja aku.. aku tukang menyemak jer ;)


Ok itu klau bab 3D lah kan.. tapi macam client kat atas nie.. dia letak budget dia dan dia bagitau apa konsep yang dia nak.. tapi dari sekecik-kecik tugas semua dia serah bulat-bulat kat Pak Radie and team untuk buat.. kiranya kalau kau ada rumah kosong.. rumah baru.. nak ditransform jadi begini atau begitu.. ko discuss the budget.. dan kau nak Pak Radie sendiri yang jadi ID kau.. terserah.. barang-barang adalah mengikut budget kau lah.. jangan lah kau bagi budget sekentut ko expect Pak Radie bagi kau perabot Italy import.. mampos arr cenggitu....kang aku anak beranak makan ikan bilis je....T_______________T

macam umah kat atas tu.. hahah.. dari sekecik-kecik perhiasan pon owner tak amik tau..tilam ngan cadar pon Pak Radie pasangkan.. hahaha...langsir, patung-patung mainan anak dia yang ikea tu pon Pak Radie yang carikkan.. hahahaha... dia basuh kaki jer masuk umah.. kelas kau kan... 




ok lah.. nak tau kenapa haku over macamkan aku yang design umah tu..










kenapa aku tau semua pasal umah tu?
















kenapa aku terlalu kagum dengan umah tu?





























hahahaaa..






















SEBAB

-

-

-

-

-

-









Aku datang sendiri masa client buat bukak puasa kat umah dia aritu.. hahaha.. very humble ok.. memang aku respect gila lah orang-orang yang cenggini... very down to earth.. aku nak amik gambar lebih-lebih malu lah plak kann... macam jakun plak kang.. heheheee..





ok lah.. sesiapa yang nak guna khidmat nasihat Pak Radie.. atau pon nak mintak dia buatkan 3D interior ke exterior ke boleh lah email dia sendiri.. jangan takut kat dia.. dia tak makan orang.. dia makan aku je..Eh?

Pak Radie takdelah jenis nak amik yang besar-besar je.. no problem.. ada je client yang nak 3D kitchen.. no problem.. dia boleh buat jugak.. aku nie merangkap Marketing Manager haktuih sekarang... muahahaah...



EMAIL PAK RADIE



nama glamour dia Adie... nak lagi glamour ko panggil dia Raja Adrie.. dia kan perasan nak jadi anak raja.. koserrrrrrrrrrr mak!!!!!






EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

66 comments:

aryu said...

mmg telan air liur je kak filla bila sy tgk gmbr3 diatas.
Pak radie mmg berbakt!

Anonymous said...

kagum!

Anonymous said...

kagum!

Anonymous said...

nak tanya nak buat design2 semua ni seluruh malaysia ada ke atau hanya beberapa tempat sahaja? berminat sgt.

ibufaris said...

cantik sungguh!kalu dok jauh pun boleh mintak khidmat nasihat ka..mcm teringin tp baru ada tanah ja..huahuaa...

Miss Moon said...

giler bapak lawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

RADIE NKO MMG TERRER

wah dia mmg berbakat . Tgk je umah kowang skrg nih ...aku 1st time masuk pun kagum gilors sebab lawa ...

Filla im sure umah nko nanti pasti kebabom lawa gilers harus aku berphotoshoot kat umah korang nanti

weyyyyyyyyy lawaaaaaaaaaaaaaaaaa

nko tanya kan kat radie mana nak carik bingkai corak bulat2 atas kepala katil kat master bedroom tew ...aku berkenan dowwwwwwwww

JMR said...

pehh..kalau lah ini rumah aku yang punya..kalau je la kan..huhuhu..terer giler ek raja adrie ni, husband kak filla ke?


*larikss...hahahah

awe said...

cantiknyaaaaaaaaa !
untung la ade laki power cmni.
boleh design rumah sendiri
untung la kau kak filla~

OneSimpleMother said...

salam filla.. ehem.. kalau yg macam rumah ni kan brape ye kekiranya total ID cost? pernah suggest kat suami amik ID utk reno rumah nanti sebab hasilnya pasti lain dari yg kita buat sendiri kan. tapi suami kata 'pengsan' nak bayar ID fee tu.. hehehe.. eh, bgtau pak radie ni kawan sekelas 4EK1 dulu. mana tau dapat harga kengkawan ke.. kehkehkeh..

Umi Kalsom said...

perghhhhh perggghhhhhh dan perggghhhhh!!!!
cantik gilak...btl la kan..bakat tu Allah yg bagi.
congrates Pak Radie..mmg super duper cntik ah!
nanti klu duit i da berkoyan n nak design umah yg vogi-the-vast camni sure Pak Radie diserbu dulu..ngeh3 ;)

xyzifa said...

Eric Leong terus tumbuh rambut tgk entri ni!

sangkapurirara said...

10 bintang utk renovation tuh!

YANI SLiM said...

Aslkm,

Blogwalking here...kagum betul kalau u bole amik smua gambar tu dlm diam2..mmg cantik hasil Pak Radie tu.

Btw, visit my blog for slimming tips with NO DIET n be my online/virtual biz partner for passive income with Bios Life SLiM. U just drink to shrink!!! ;))

pm/call me for more info 012 2048141

Anonymous said...

bgus kan dia wat umah gini....sy pown ada cita2 nk beli umah kembar dua...sblah sy beli...sblah lg hubby sy beli...pastu combine...klu gaduh...tolak la almari ke kabinet ke tutup blk dinding yg pecah tue...hahahhaha...klu wat gini...dapat 6bilik...silap2 tanah pown ada tuk wat mini garden...huhu

Pinkish Mumma said...

terbaekk lah kak ....nak share kat FB leh..siap nk promote lg ni...:)

ayoikema said...

menangis tersedu2 sambil telan air liur byk kali....canteks giler...tp mesti kena ader budget besar nk wat cm2 kan...mesti mahal...haha..

kiter sbg isteri kena sentiasa bg sokongan n kepercayaan kpd suami kiter.. kalo x sp nk cy kat dia...haha...

iduraz said...

cantikk sesangatttt

grEEnaPPle said...

kak dilla santek nya...mst mahal juga kan bayaran nyer...menangis kejap...huhuhu

Anonymous said...

kagum nya...santek nyee....santek nya...santek nyeee....hehehe...best lah filla dapat en.suami pandai ID....:)

Anonymous said...

k.filla...

i'm speechless!!! mmg hebat hasil tgn husband k.filla...sgt2 hebat!!!

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

mmg KELAS hasil sentuhan PakRadie..
Kan best law banyak duittttt...
Seluruh isis rumah aku suh PR yg settlekan termasuk perabot semua..
PERGH !!! speechless lah !

Ummi Wardina said...

ya allah fiila...cantik yerrrr....i suka design dapur....thanks yer bagi info about service husband u nie...nanti i suruh laki i cari dia.....i suka i suka....

my everything said...

mane tasbih mane tasbihhhh???? lawoooo giler babas !!!!! urut dada urut segalanya tengok umah nihh!!!! umah u nanti gerenti dababom filla sonoknyeeee!!!! kalo kat perak pak radie boleh ke tolong design hehe

shark said...

cantik gilAAAA..sampai nak nangess tengokk..hadoooiii la..dahla ai suke design2 umah nie :)

btw,salam perkenalan dari saya :)

Aya Ariel said...

bukan takat ko jer melopong..aku pon telopong sama..(lap-lap air liur)

Anonymous said...

kagum gila kak!!!! mmg terbaekkkk!!

Mymie Sein said...

wahhh bestnya...tapi kalau ada rumah sendiri boleh la mintak tlg pak radie ID kan rumah kan? tapi nak ade rumah sendiri tu bilr la..sabar..

Shinnaz Ahmad Rasid said...

filla, kalau aku takde rumah, tapi aku nak suoh pak radie design kan ok tak? hehe

btw, serius lawa and cantik!!!

and...gamba yang pak radie blur tu pun, kalau tak cakap, memang dah tahu tu dia..kan?

hehe. muah!

strawberi said...

terbaiklah..ni bleh celen eric leong nih..btw...rumah sy nk siap 4-5 bulan lg..tp takutla nak amik designer...kang tak mampu byr..lari bajet nk renovate umah..iskk..takutla nk emel pak radie..

Liyana said...

ya allah tergamam tgk sume gambar "after" tuh...dah rasa mcm dok kat resort mewah plak...jacuzzi tuh lagik buat rasa nak nanges!!! T___T umah kak filla nnt upload pic gak tau..musti gempak kebaboom!!

NeenaAnuar said...

seriouss kagumm jugak ngan ID rumah nie! saya pun dok verangan-angann kot2 lah ini umah saya..

aduhh.. bile tengok umah nie.. makin tak tahann dan meluap2 nak tunggu umah saya siap! bilee aarrr agaknyerr.. dah puas menunggu dah nie! uhuhuhuhu..

kagumm jugak ngan hasil air tangan pak radie.. kalau umah saya dah siap nanti saya contact akak as marketing manager dia dulu eh! pastu baru dating ngan pak radie sekali! ehehehe... :D

Hanin Farhana said...

kagum! memang sangat creative la Pak Radie.. Insya-Allah, nanti saye panggil Pak Radie la untuk ID rumah saye..

Miss Sasu said...

cantik sgt! bekenan tang bilik budak2 tu

.: yUhAiSya :. said...

Dream House betul!
p.radie mmg hebat! lucky you k.filla =))))

yana said...

nak tunggu duit berkepuk yg boleh nangis tu.......T_________T

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

serius fila mmg terbaik!! kalaulah itu umah ila..

umah fila mana ne?? tak siap2 punnnnnnnnn.. nanti jemput ila datang kalau umah dah siap boleh?? hehe.. nak amik gambar banyak2..mesti umah fila lawa sbb umah client pun pak radie buat lawa...

nnnana said...

santek gile!!!pengsan.

hormon adrenalin merembes laju hokey tgk pic!

Reensyarinie said...

satu je pkataan masa tgk gmbr2 ni..WOW!!!! hehe

kelaaas kak filla dapat laki cam raja adrie.hehe.

rumah kak filla mesti cantik jgk kan. :)

Anonymous said...

pehhhh cantik gilak! untunglah akak dpt husband pndi ID ni ^_^

Sue said...

cantik.. niat di hati tu nak gak guna khidmat id designer utk rumah baru nanti. tapi hagak2nye mahal tak ekk...?

Arena said...

Pergghhhhhhh. Respect..Lawa..

Anonymous said...

Hi Filla,

Kalau rumah saya di luar KL, tapi nak Pak Radie buatkan 3D macam mana? Pak Radie kena datang rumah ke atau tengok gambar rumah dan boleh buatkan 3D? Payment range biasanya berapa ya untuk design saja?

Anny

Lydia said...

sentap kejap.. giler cantek..!! hehe

CikgooSue said...

Terpegun sekejap.. lawa giler.. mmg superrrrbbb... bape budget umah ni?? mmg humble giler owner dia...
mmg respect la kat Pak Radie... good job.. semoga pasni dapat byk job lagi... cayalah Marketing manager Pak Radie.. ;) hehehe

Filla said...

ramai plak tanya payment cemana.. matiklah.. ai nie marketing manager jer u ollsss.. hahha..

ok lah yer.. kalau korang mcm suka tengok ID rumah nie.. Pak Radie boleh ilhamkan apa yang korang nak tu melalui 3D.. kat paper.. paham? charges nye kena tengok lah dulu mende yang korang nak..

ada je yang suruh pak radie buatkan 3D kitchen cabinet.. so provide lah plan dapur korang tu bagi pak radie.. kalau korang bukan duduk kl.. duduk negeri lain pon boleh.. itu pegi email pak radie ok.. ada je client dari negeri lain before nie.. tak penah jumpa.. berurusan melalui email sahaja.. paham? *uih garangnye manager..auww auww auwww..

macam bajet rumah nie.. erk.. mana lah aku boleh gitau berapa.. haha.. tapi ko agak-agaklah kan.. umah dia kosong.. siap pecah combine jadik satu plak tu.. dengan tv belambak, katil, dapur, jacuzzi, .. ko agak-agak berapa nak charge? hahaha..

so aku rasa.. kalau bajet korang belum cukup lagi utk amik ID.. ko boleh book pak radie utk 3D drawing sahaja.. senang.. kalau dah atas paper.. ko boleh nampak.. pastu ko pegi lah kodai, cariklah sendiri perabot memasing.. bagi je contractor korang drawing tu.. dan suruh contractor korang buat exactly macam 3D drawing tu.. paham? pak radie will only charge the drawing (3D)

-apa lagi soalan??? boleh tanye.. nanti marketing manager dia tolong jawabkan ;)


yang benar,
Fillanie auww auww auwwwwwww...

NenetPenne (NP) said...

kelas laki kau jah..eh..silap.. filla lah!!!...

+DetiyD+ said...

pergghhhhh...gile style okeh! bersepah2 ailio aku kt lantai nengok kan gambo2 tu. tak tercapai anganku walau dlm mimpi nk dpt umah gitu.

owh pak radie...mu memey hebbakkk! laki sappa la tuu...hehehe

strawberi said...

kalo caj utk drawing je ..agak2 brape...ngehehhee
minimum dan maximum...ekekeke

serius ni nak tau...bukan nk ngada2 je

Siti Fatimah said...

suka suka suka!!! filla bila duit tabung aku dah penuh aku dah tahu mana nk cari siap nnt yay! i love the ceiling deco to the max huhuhu...

anna said...

filla, tangis tgk designnya. nak kumpul duhetttt nak pak radie tolong buat design rumahku ini nanti *berangan*

cantik sgt!

Unknown said...

OMGGGGGG lawaa hell!tk sangke pak radhie mmg hebat mntap dabombb.huhukk...now pon i tgh nk makeover bedroom.cmnie klu ade umah nk gunakan khidmat ur hubby la :) keep on posting good pictures.suke tgk gmba before after..

azzu said...

Salam. nak tanya tuk cost drawing jer berapa yer?

Filla said...

anon: cost untuk drawing saja kene email adrie102@yahoo.com..sbb dia kena tengok dulu nak buat apa..

anna hashim said...

hopocot! hopocot! gila lawa..brilliant btol pak radie ni...

Anonymous said...

kak, sy nk tanye id fee untuk rumah sy...cmne procedure????

nak hall+kitchen+master bedroom

kene jumpe ke??or by email je ke??

reply sy kat sini yek

-ayu_marhayu@yahoo.co.uk-

Delimasari said...

cantik gilaaaaaa umah nya

Anonymous said...

cantiknyer....suke giler n berkenan dining ceiling tuh....em nak tanya....ceiling tu pun ur husband buat ker? sangat cantik .....tq

Anonymous said...

owner dengan duit camni da ble bli rmh atas tanah mcm banglo ker. ble ade mini garden. nape dia pili condo.

Irfa said...

PERGH..TERKAGUM2 AKU BACA EN3 NI
# SETELAH SEKIAN LAMA BARU NAK BACA
BESTNYA JD TUAN RUMAH NI,MASUK RUMAH BASUH KAKI JE KAN

Anonymous said...

Salam puan klau tolng buatkan 3D drawing apa saratnye
Boleh bgi fon no utk berhubung

Anil said...

giless cantiksss... pak radie ada wat lagi tak ID ni? nk contact nih... :)

aja said...

Mcm mana nk contct pak radie...ada no fone terbaru tak..pleaseee

aja said...

Pleaseee sy nk no contact pak radie

Desain Rumah Minimalis said...

Bagus2 gambarnya :)

Unknown said...

ada lg x servis pak radie ni?

Unknown said...

ada lagi x pak radie ni?