Wednesday, December 28, 2011

Atut Omey Tayeeeee....

Omey tak? Omey tak?

Napa kaki kamu bengkak macam kena sengat tebuan tu Amaani??? Jangan jadi macam Amaani okay... Lemak telebih keluar ikut kaki pon boley.. ish ish ish *geleng kepala dan berlalu pergi*






EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

25 comments:

Anonymous said...

Ko kelakar lah filla...

AzNuRuL AzMaN said...

budak kecik kalau bambam sikit baru la comel..kan amaani kannnnnn..tunggu umur 4-5 tahun nanti bila dah melompat lari sana susut macam acih..acih dulu macam sedap jugak kalau gigit =)

Anonymous said...

comelnye.... beli kat mana kak?

me suya said...

sedap ni pelokkk amani :)

bee2312 said...

walalu lemak terkeluar tetap chomel kak filla...geram sgt

Anonymous said...

mcm org prgnnt.. bengkak kaki lak... =)

~mia~

NenetPenne (NP) said...

ha ha ha..
omey sangat2...
budak kecik comel laa
orang tua kalu?
errrr....larik cepat2

Aya Ariel said...

amaani xpe..lemak kuar ikut kasut pon masih di anggap comel..kalo yg tua..lemak kuar ikut kasut..boley lah geleng2 kplaa..pastu berlalu pergi serkup muka dalam slimut -_-!

Anonymous said...

comenye kak kaki dye tooo . tembam benor

Bitt (double IS) said...

huhuhuhuhu comel sangat!

Suwaibah YS said...

hahahaha..super comey....

Zareene Saifuddin said...

mak aihhh... comelnya kaki si amaani nih... montox2... suka tau aunty tengok... kaki dan aksi keletah awak amaani oiiii... geramsss... hehehehe

Anonymous said...

tembam nye kaki amaniii.. demokkkk! rase nak gigit! haha

Cik Saila said...

sian dia..ketat dah..huhu

nalsweet said...

omeyyyyyyyyyyyyyyy sangat2 la amaani yang omeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!

tgok kaki je dah cukup menggeramkan..
rase mcm nak geget je tengok!!pipi dia pun nak geget sampai lebam! hahahaha

sgt mencintai kecomelan amaani!!

Mymie Sein said...

kahkahkah...sis filla ni memang lawaklah..kesian amaani yang jadi mangsa...

Nur Zakiah Zahri said...

Ya rabbi tembamnye kaki....gerammmmm nak cubit2 kaki Amaani tuh Kak Filla.

iekah said...

alololo tomeynya amani.
demokkk. heee.
more picture lagi k.filla :)

ak yuyunz said...

yaAllah.. haha..

Dark @ng3L said...

kak..just nk tanye..akak ni dulu tuisyen kat wirawati 4 tmn maluri ngan cikgu aishah ke?

FiZa said...

bukan salah amaani,,,tapi salah kasut tu sbb kecik...huahuahua!!

Mimy Hamid said...

kaki montel nak gigit!!!!!!!!!

eda said...

huhu amani tak sakit ke kak ?

nur diana rozali said...

comeyyyyyyy!!!gerammmmmmm...hehee

mer said...

hahaha..sakit perut gelak...comel betol lemak melorot kt kaki..hahaha...